- 585 Okunma
- 2 Yorum
- 5 Beğeni
KIRLANGIÇLARIN GÜNAHI SENİN OLSUN SENİN GÜNAHIN BENİM
Günlerden pazar ve ben yine elimde kahve fincanım cam kenarında, fincanın buğusuna kalp yapıyorum meğer ne çok aç kalmışım sevgiye, sevdaya içimde çıkmayı bekleyen sevda kırlangıçlarına inat. Oysa bir ipini çözsem arşı bile arşınlayacak güçleri varken onları yüreğimde mahkûm bırakmak ne egoistçe değil mi?
Yine dikenler dolu yüreğimden bir bir şilepleri kaldırıyorum el sallamaya bile mecali yok yüreğimin. Fersiz ve lebsizim dilimle dudaklarım arasında hıncahınç bir savaş var kim galip gelecek ben de sessizce izliyorum. İnsanın hayatını uzaktan izlemesi de ne kadar acıymış, elimi uzatsam düzeltecek tüm güce sahipken tepkisiz kalmak yoruyor bedenimi.
Sen geliyorsun derme çatma, tavanı akan yüreğimin iki oda bir salon gecekondusuna ve taht kuruyorsun bir bir düşlerime inkâr etmeye çalışsa da dilim evet seni seviyorum. Hem de çok seviyorum bazen kelimelerin sağını solunu çekiştirip depar attırsam da seni sevdiğimi çok iyi biliyorum.
Kelimelerin aciziyetini senden öğrenmiştim.
Şimdide yokluğunun hezeyanları altında can veriyorum. Bu içtiğim kaçıncı hasret ağusu ben bir ayağı kırık sandalyeye umutlarımı yasladığımı anladığım günden beri umutsuzum oysa, -kelebek üzülme derdin. Gözlerimde siyah beyaz anılar battaniye kenarından bana o son bakışın hiç aklımdan gitmiyor her şeyi silebilecek gücüm olsa seninle o son konuşmamıza gider ve sana nefesimin yettiği kadar bağırarak seni seviyorum derdim!
Biliyorsun bu söze hasret bırakmıştım kulaklarını.
Şimdi ben kendimi ateşlere atsam, zincirlere vursam ya da o dilimi kesip atsam affettirebilir miyim? Bilmiyorum haklısın bazı şeylerin geri dönüşü yoktur (atılan ok ve söylenen söz) gibi.
Gidişim sadece korkudandı diyemedim..!
Seni sevmekten, sana bağlanmaktan ve yine kanatılmaktan korktum.
Affet beni temmuz gülüşlüm, içimde yılların dem karası son gücümle gelmiştim sana tüm gururumu kırıp ama o da olmadı.
Şimdi bir bir vuruyorum içimdeki kırlangıçları, koparıyorum kanatlarını. Benim gökyüzümde senin kırlangıçların öldü sevgili öldü!
Kırlangıçsız bir gökyüzünde sana mutluluklar, kırlangıçların günahı senin olsun senin günahın benim...
YORUMLAR
Nereden duydum ya da okudum hatırlamıyorum.
"İnsanlığın tarifi aşık olmaktır." deniliyor.
Bu yazıda olduğu gibi...
Selem ve Sevgiyle.
KeLeBeK EtKiSii
nacizane yaz dedi mevlam yaz yazıyoruz
hiç ölmeyecekmişiz gibi
yüreğin var olsun
sevmek, özlemek, vazgeçmek, hepsi bir arada. Yüreğine sağlık sözler akıp gitmiş
KeLeBeK EtKiSii
dile vazgeçmek dolansa da
seven sevdiğinden asla vazgeçemezmiş
anlayan yüreğin var olsun