- 511 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL'A YAKIN GÜNÜ BİRLİK TATİL YERLERİ
İSTANBUL’A YAKIN GÜNÜ BİRLİK TATİL YERLERİ
İstanbul’da yaşıyorsunuz, tatile ihtiyacınız var, fakat zamanınız yok. Bu bir sorun değil. Deniz ve doğa ile iç içe ucuz ve bir o kadar da konforlu kasaba ve köyler tam size göre. Hm de sayısız seçenekleriniz var. Hemen sıralamak istiyorum. Tercih sizin.
1. ADALAR: Bizans döneminde Prenslerin sürgün edildiği yer olması sebebiyle Prens Adaları olarak anılmakta olan Adalar bunların başında gelmektedir. Büyükada, Heybeliada, Burgazada ve Kınalıada neden olmasın? Hafta sonu tatili ya da kaçamak için öncelikli olarak öneriyorum.
2. AĞVA: Müthiş bir Karadeniz sahilinde serinleyecek, dalgalarla dans edeceksiniz. Tertemiz havaya, büyüleyici ormanlara ve huzurlu atmosfere sahiptir. Kafa dinlemek için müthiş bir ortam. Denizin dışında doğayla iç içe orman yürüyüşleri, koşu, bisiklet, trekking, kamping gibi aktiviteler yapabilirsiniz.
3. AVŞA: Balıkesir’in şirin ilçesi Marmara’ya bağlı bu doğa harikası yer de konaklama ücretleri de oldukça hesaplı. Konaklama seçenekleri arasında oteller, apartlar ve uygun pansiyonlar bulunuyor. İnce kumlu plajı ve berrak suları ile yüzmenin tadını çıkarmak için harika bir yer.
4. ENEZ: Edirne’nin Ege Denizi’nin serin sularına açılan kapısı. Sahil kasabası havasında, sakin ve huzur dolu Enez’de ilkbahar ve yaz aylarını uygun fiyata ve sakin bir şekilde değerlendirebileceğiniz bir yerleşim yeri. Ağırlıklı balık lokantaları bulunmaktadır. Köylülerin organik olarak ürettiği ürünlerden, meyve ve sebzelerden uygun fiyata alma ve gönül rahatlığıyla, sağlıklı bir şekilde yeme şansını yakalayacaksınız.
5. ŞİLE: Uzun ve tertemiz plajında günün tadını çıkaracak, denizin, güneşin ve kumun verdiği huzuru ruhun uzun derinliklerinde hissedeceksiniz. Ayrıca çok seçenekli pansiyonları ve kamp alanlarıyla Şile iyi bir seçenek bence. Gündüz denizin tadını çıkarıp akşam kurulan pazarda organik ürünlere ulaşabilirsiniz. Uzun ve ince kumlu plajı yürüyüş yapmak için oldukça el verişli. Bunlardan başka Şile Kalesi ve özellikle Şile feneri görülmeye değer. Kayaların üstünden güneşin batışını seyretmenin verdiği huzur anlatılır gibi değil. Büyüler adeta insanı.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.