- 588 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
Meçhul sevgiliye mektup
Uzun zamandır yazmıyorum sana .
Biliyorsun işte "iyi değildim" bir takım kayıplar sonrası ruhum göcteydi .
Biraz da haklısın sitemde ama ne zaman kalemi alıp sana yazmaya çalışsam içim "hüzünler ulkesiydi."
Oysa bilirim benim mektuplarım iyi bir teselli sana ama ben kendime bile teselli olamazken nasıl olurda kelimelerim yüreğine "ilaç" olurdu ki senin ?
Olmazdı...!
O yüzden biraz toparlanmayı bekledim tekrar sana yazabilmek için.. Keşke yanımda olsan mektuplarında ki, sihirli teselliyi birde omuzunda bulsam...
Hiç bir şey demeden, öyle saatlerce sussam ne güzel olurdu tüm yorgunluklarımızda şifa bulurdu değilmi?
Duyar gibi oluyorum ah keskelerini,sonrasında bana sitemlerini , çünkü; bir araya gelmeyi ben istememiştim. Korkmuştum sana yüklediğim anlamların "sende herkes gibisine" dönmesinden.
O yüzden "sırrım" kalmanı istedim.Hem her sır sahibine aittir ya seni gördükten sonra "sırrım" acığa çıkarken hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı o yüzden bırak böyle kalsın bende hep bir sır kal bana ait gizemli ve özel ..
Hem sarılmak dediğin ne ki ben gözlerimi kapadigimda ruhum yanına kosuveriyor işte aramızda ki şey öyle özel bak şimdi yine yanımda hissettim seni nefesin tavaf etti ruhumun sır odalarını..
Yine dönüverdim bir pervaneye yandım hasretinle ah bu duygular Dahada bağlıyor içimde ki sır aşk içime sığmıyor aşkın sırlarını keşfediyorum bu sayede..
Unuttuğum ne duygu varsa sır odalarindan çıkıp kalbime doğuyor..Ah ne çok duyguyu kaybettim hissizlestim derken yeniden bulmak çocuklugumun en mutlu anıları sanki.
Öyle keyifli...
_ Sen nasılsın ?
_bahçendeki çiçekler nasıl ?
Yine konuşuyormusun onlarla benden bahsediyor musun? sitem dolu sözlerle,yoksa benim yerime onlara mı sakladin en sihirli sevgi fısıltılarını.?
Yok düşünmesi bile kötü o sevgi fısıltılarına asıl benim ihtiyacım var. Hem ben senin sevda ciceginim en çok ben hakediyorum o sevgi fısıltılarıni..Hadi bekliyorum şimdi bana gün yüzü görmemiş bir sevda şiiri fısılda ardinada seni seviyorum demeyi de sakın unutma oldu mu?
Hadi kapat gözlerini hisset bahçene gelmişim çiçeklerin arasinda gülümsüyorum şöyle heybendeki en özel sevgi sozcuklerini...
Bekliyorum...!
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.