Bana İyi Gelmeyen Şeyler Var
Bana iyi gelmeyen şeyler var bana iyi gelmeyen şeyler var bana iyi gelmeyen şeyler var. Tekrarlıyor bunu beynim. Susturamıyorum. Bana iyi gelmeyen şeyler var... Neee?! Cevap neeee? Yorulmaya başladım. Surturamadığım beynimin iniltisi geliyor her gece kulaklarıma. Bana iyi gelmeyen şeyler var! Neeee?!! Her gece aynı bu. Usulca koyuyorum başımı yastığa.
Her şey güzel olacak diyorum kendime. Her şey...
Bir sonraki gün her şey güzel olmuyor. Aynalara bakıyorum herkesin güzel dediği simam yabancı korkunç ve çirkin. Hani her şey güzel olacaktı? Perdeyi aralıyorum, sevdiğim mavi gökyüzünün aksine kapkara bulutlar alaya alırcasına kahkaha atıyor bana... Bana iyi gelmeyen şeyler var diye tekrarlıyor beynim. Bağırıyorum yeteeer susss!!! diye. Yine beni anlamıyor. Bana iyi gelmyen şeyler var diyor. Araladığım perdeden elimi çekip yatağıma yöneliyorum. Kendimi yatağa atıyorum. Hiç bir şey güzel olmayacak...
Yorgunum. Üstüste kaç gece, kaç gündüz yemeksiz, susuz geçmek bilmeyen günlerin sayısını unutuyorum, beynimle savaş verirken. İnanmak mı? Bana iyi gelmeyen şeyler var. Bana iyi gelme... Hayır! Evet! Neee! Evet anlamaya başladım kendimi. Her şey güzel olacaktı. Fırlıyorum yataktan çelimsiz bir fırlayış oluyor. Aynaya koşuyorum. Evet güzel olmamışım. Değişen bir şey yok. Bir gülümseme iliştiriyorum yüz ifademe. Evvvetttt işte oldu.!
Perdeyi aralıyorum yine bulutlar alaycı kahkahalarıyla selamlıyor beni... Bana iyi gelmeyen şeyler var bana iyi gelmeyen şeyler var... Yine başlıyor beynim bunu tekrarlamaya.
Bulutlara inat kapatmıyorum perdeyi. Koprırcasına sonuna kadar açıyorum, kaçmıyorum yatağa. Bekliyorum...
Bana iyi gelmeyen şeyler.... Bir dakika!!! Gökyüzü aydınlanıyoorr. Gökyüzünün sevdiğim o güzel maviliği itiştire kakıştıra kovuyor boğucu karanlığı. Bana iyi gelmeyen şeyler var. Bana iyi gelme....
Evet bana iyi gelmeyen şeyler var ama bana iyi gelen şeyler de var ve her şey güzel olacak diyorum kendime. Her şey güzel olacak...
Hava bugün de bulutlu beynim başlıyor tekrarlamaya: "Her şey güzel olacak, her şey güzel olacak her şey güzel olacak."