- 393 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Misafir Hizmeti Memnuniyeti
Bugün bir söyleşi yazayım kendimi geliştirme babında.
Misafirle karşılaşma
-Mahmut bey nerden geliyorsunuz?
-Nerden olacak kardeşim hanımın yanından geliyorum biraz tartıştıkta...
-Yüzünüzden belli oluyor, sözünüzden belli oluyor, gözünüzden belli oluyor, özünüzden belli oluyor, izinizden belli oluyor, dizinizden belli oluyor.
-Hahahaaaaa Yakuphan hiç güleceğim yoktu:):) Sen hep şiirli mi konuşursun?
-Evet malesef öyle. Benim yazıları masaya yatırıyorlar ameliyat yapıyorlar, ne kadar kalıp, ayak, uyak, redif varsa alıp çoğaltıp şiir yapıyorlar. Bende bundan dolayı böyle yapıyorum, alayı böyle yapıyorum, kalayı böyle yapıyorum, olayı böyle yapıyorum, balayı böyle yapıyorum, halayı böyle yapıyorum.
-Yakuphan kardeşim memlekette şerefsiz çok. En iyisini yapıyorsun, en dayısını yapıyorsun, en sayısını yapıyorsun, en ayısını yapıyorsun.
Şimdi restauranta gidiyorum. Restaurant ne tarafta?
-Az ileride sağ tarafta. Bende o tarafa, restauranta gidiyorum, size eşlik edeyim beraber gidelim.
-Tuvalet ne tarafta? Restaurant kapısından çıkın az ileride sol tarafta.
Misafir tuvaletten gelir...Restauranta girer beni bulur.
-Yakuphan kardeşim bu tarafta dört kişilik boş masa var mı?
-Hemen bakıyorum Mahmut bey. Ve masalarda göz gezdiriyorum boş masayı gözümle arayıp buluyorum. Buyrun Mahmut bey şurda dört kişilik boş bir masa var,
hurda dört kişilik bir masa var
Darda dört kişilik bir masa var
Sizi oraya alalım.
-:):) Hemen geçelim kardeşim
İçeceği seçelim kardeşim
Masamızı açalım kardeşim
İçeceği içelim kardeşim.
- Ne içmek istersiniz?
- Ben bir duble rakı istiyorum.
-Rakı nasıl olsun, buzlu buzsuz, sulu susuz?
- Rakı buzlu olsun, sulu olsun. Yanında da bir buz kovası olsun. Yanında da bir, içi buz dolu, buz kovası istiyorum.
-Tabi getiriyorum... Ve bara gidiyorum siparişimi söyleyip alıyorum masaya geliyorum servis yapıyorum... Buyrun Mahmut bey rakınız geldi, yakınız geldi, takınız geldi, çakınız geldi, bu tarafa bakınız geldi:):):) Afiyet olsun.
-Sağ ol Yakuphan kardeşim ellerine sağlık, sesinin tellerine sağlık, Allah sağlık sıhhet versin bellerine sağlık.
Ve içkisini içer yemeğini yer misafir masadan kalkar.
-Teşekkür ederim kardeşim görüşürüz.
Misafir uğurlama
-Rica ederim Mahmut bey iyi günler dilerim, görüşmek üzere.
Not : Senaryoda yer alan Yakuphan benim adımdır. Söyleşinin bir kısmı hayatımı anlatıyor, geri kalanı ise yani büyük bir bölümü hayal ürünüdür.
Senarist : Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Başarı
Grup- Ahmet biz futbol maçı yapacağız gel sende katıl.
Ahmet- Siz yapın maçınızı ben ders çalışacağım kitapları okuyacağım boş zamanım yok.
Grup- İyi iyi sen bilirsin.
Ahmet ders çalışıp kitap okumaktadır, çünkü başarılıdır. Gruptakinler ise maç yapar, ders çalışmaz kitap okumaz başarısızdır.
Ve okula giderler öğretmen yazılı yapar.
Öğretmen -Defteri kitabı kaldırın yazılı sınav yapacağım. Kopya çekmek yasak, herkes önüne baksın yoksa not kırarım.
Ve öğretmen sınav kağıtlarını dağıtır.
Gruptakinler kağıtlara bakar bakar bir iki bir şeyler yazar verir, Ahmet ise soruların hepsini cevaplar.
Öğretmen - Yazılı kağıtlarını inceleyip okudum. Ahmet bir tek sen başarılısın, diğerleri zayıf çıktı.
Ahmet -Teşekkür ederim öğretmenim.
Diğerlerinde ses yok.
Ahmet okumaya devam eder ve öğretmen olur. Diğerleri ise çeşitli işlerde çalışmaya çalışır.
Not : Hayal ürünüdür.
YAKUPHAN KILINÇ