- 663 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Ben bir kulaklık bağımlısıyım
Bir zamanlar milyonlarca yıldıza sahip olan şu gökyüzü..
Kim çaldı ışıklarını senden?
Kimse fark etmiyor mu bir terslik olduğunu sende. Karardığını, giderek öldüğünü kimse görmüyor mu?
Sadece akıllarına manzara isteği gelince mi soruyorlar "nerede bu yıldızlar" diye...
Bu gece gökte yıldız yokmuşmuş...nasıl olsun söylesene bunca dengesizlik içinde.
Bariz bir sorun var...gökyüzünde, toprakta, rüzgarda, ağaçlarda, kuşlarda....ciddi bir sorun var kainatta.
Bir yerlerde bir şeyler çokça ters gitmiş ama nerede...
Artık yürürken sürekli fon müziğine ihtiyaç duymam neden???
Beni böyle tahammülsüz, agrasif yapan şey nedir??
Müziğe olan karşı koyulamaz tutkum değil aslında...evrenin sesi bozuldu..
Her yerinden çirkin sesler fışkırıyor ve ben tahammül edemiyorum artık.
Korna sesi, küfür sesi, para sesi, nefret sesi, bencillik sesi......
içimde huzura dair ne varsa alıyor ve yakıp kül ediyor bu sesler beni. Sanki damalarımdan alevler fışkırıyor. Sırf bu yüzden artık sürekli kulaklık kulağımda bir arabanın altında kalma pahasına kapatıyorum başka seslere kendimi.
Evet, ben bir bağımlıyım.
Bir soluk arıyorum ciğerlerime, beynime bir parça huzur..
Kafamın içinde sürekli konuşan milyonlarca insanın uğultusunu bastıracak huzur dolu bir ses. Sırf bu yüzden kulaklıklarla olan bu bağımlılık ilişkim.
Tüm bu kirlilik ne zaman başladı, ne zaman kulaklarım dayanılmaz uğultularla doldu...çok zorladım hatırlamak için ama başaramadım.
Sabrım taştı, gülümsemem soldu, ayaklarım su topladı düşünürken yürüdüğün yollarda..
Ne içimde bir ses var cevaba dair, ne de dışarıda bir parça huzur...
Kulaklık kulağımda yine ,kafamı kaldırdım gökyüzüne, malesef halen yıldızlar solgun.
Nerede yıldızlar peki kim çaldı ışıklarını!!!
Bilen varsa ne olur biri söylesin.
YORUMLAR
Kuş sesi duyamayacaksam, rüzgârlarla dans eden yaprakların çoşkulu hışırtısını duyamayacaksam neden kulaklık takıp huzur veren seslere yönelmeyeyim ki?
Korna sesiyle küfürleşen insan sesi çok mu huzur verici?
Tebrikler
black_sky
Teşekkür ederim yorumlarınız için.
Saygılar ve selamlar olsun
Bağırdım...çok bağırdım. Sesim kısılana, gücüm tükenene kadar bağırdım.
Lakin benden başka kimse duymamış.
Sonra küfürler savurdum...poyraza karayele karşı ama hep kendime döndü.
Sonra eyvallah şehir, eyvallah insanlar, eyvallah şehrin yıldızları, dedim. Gerçi onlarda ölgün yüzlü,yetim,düşünceli, öksüz başlı kalmışlardı. Bedel ödemeden de bir şey olmuyor.
Ve kendi yıldızlarımı ürettim şehirden kaçarak "pasparlak" gülümsüyor, gülümsetiyor. Yıldızları kirletenler mi?
Çok şaşkın.
Bırak kirlenmiş duygular mazide kalsın, geleceğe tertemiz bir sayfa açarak.
Black_sky iyi gidiyor...bırakma.
black_sky
Sessizlik dinlenir mi diyen olursa, evet dinleniyor...dağ başına çıkıp çadır kurduğumda dinlemistim sessizliği...Hatta inanamamıştım ama çok güzeldi.
Eksik olmayın. Ne zaman sayfamda sizi görsem okumaya doyamadigim izler bırakıyorsunuz.
Elimden geldiğince sıkı sıkı tutunacağım.
Saygılar ve selamlar olsun .
black_sky
Saygılar ve selamlar.
Müzik benim hem en büyük ödülüm, hem de en büyük cezam.
Fakat ben hoparlör çocuğuyum. Tüm titreşimleri kalbimde, midemde, etrafımı saran boşlukta, içimdeki tüm boşluklarda hissetmek, o boşlukların alayını müzikle doldurmak isterim. Bir diğer sebep de sağ kulağımda %35 işitme kaybı var, kulaklıkla ilerletmek istemiyorum. (:
Gökyüzü de Efendim, şehirlerin ışığında kayboluyor ya da şehirlerin o suni bulutlarında. Ethem Abimin boldur mesela bence yıldızı, bulunduğu konum itibarıyla. Timothy Leary'e vakti ile bir arkadaşı, sabah metrosunda, gözleri kocaman kocaman bir biçimde ''doğu bilgeliğine dönmeliyiz,'' diyor... Biz de yarı doğuda ve yarı doğulu olduğumuz için, ''doğanın bilgeliğine dönmeliyiz,'' diyor ve iyi akşamlar diliyorum.
Saygı ve sevgi!...
black_sky
Yıldızların nereye gittiğini biliyoruz bilmesine ama işte ne kadar umursuyoruz. Issız bir yerlere gidince aslında halen gökyüzünde olduklarını görüyoruz. Işte o an nelerden mahrum kaldığımızı görüyoruz.
Ethem Abi ( ben de abi diyorum mahsuru yoktur umarım) belki anlatır bize yıldızlar halen parlıyor mu gökyüzünde...bizim buralar pek bir ışıksız malesef.
Bol yıldızlı geceler dilerim
Saygılar ve sevgilerle.
Ethem_Namık
Bir sagıma baktım bir soluma...ahraz taklidi yapıp ters yöne gönderdim gitti.
Sağol amca diye yineledi.
Dönüşte baktım nerdeyse beni dovecek gibi bakıyor.
Merak etme black_sky sana serbest söz ters yön yok.:) affola.
Gökyüzü mü keşke dostlar gelse de izlese hala yıldız çok umut ta.
Selamlar ugracagım yazıya ateş almaya gelmiş gibi hissettim kendimi.
Konsantre Karanlık Madde
Azcık daha yürüyüşler yapabileceğimiz sıcaklıklar oluşsun, ayıpsın Abicim. ''Angara'' yı bir ısıtalım da, gündem öyle görünmekte. Vallahi sabırsızım. Kardeşime filan söyledim bugün. Bekleniyorsun Abi.
Yinsani
yıldızlar gözükmüyor mu kapalı mı hava daha..
dur hele şu şarkıyı açayım da??
iyi akşamlar nesildaşlarıma ve amcama:))
Konsantre Karanlık Madde
Yinsani
Konsantre Karanlık Madde
black_sky
Hatta kesinlikle benim yazıdan daha güzel. Sayfaya girip girip yorumları okuyorum;))
Hep böyle güzel muhabbetler olması dileğiyle.
Ethem abiden izin aldığınıza göre.. ates almaya gelsen dahi keyiftir . Kalemin dert görmesin abi hep yaz biz okuyalım keyifle.
İnsan yığınları içinde yapayalnız kalma durumu çoğumuzda var. Anlaşılamıyoruz anlamıyoruz anlamlandıramıyoruz herşeyi. O nedenle arayıştayız.
Saygılarımla esneklikler dilerim.
black_sky
Herkes istediği gibi olsun tabii ki ama saygı şart, doğaya, insana, yaşama...önce bunlara dikkat edip arayışını rahat rahat yapmalı kişi.
Belki o zaman yığın olmaktan çıkarız.
Yorumlariniz için teşekkür ederim.
Saygılar benden.
yaşam enerjimiz sanki sömürülüyor her gün biraz daha. her gün biraz daha mutlak karanlığa aşık oluyor gibiyiz.
ben biliyordum aslında neyin ne olduğunu kendimi kaybetmeden önce..
ben de kendimi arıyorum,var mı oralarda.. bulursam o kesin cevabını biliyor olmalı.. sorar, öğreniriz.
nesildaşım gün eksilmesin yüreğinden.
saygı ve kalan huzurumdan huzur bıraktım sayfana..
black_sky
En değerli şey olan huzurundan paylaşımın için cani gönülden teşekkür ediyorum.
Güzel bir gece ve kalan huzurunun katlanarak çoğalmasını dilerim.