- 463 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Misyonerler
Bu nasıl bir intikam
Nasıl büyük bir plan
Kin, nefret kaplamış heryerini
Neydi hedefleri
Neydi bizden alıp veremedikleri
Ne istiyorlardı bizden
Neyi paylaşamıyorlar
Tek amaçları vardı
Allah’ı, Peygamberini tanımayan
Ve ona itaat etmeyen
Kulluk görevlerini yerine getirmeyen
Kuran’dan özünden
Uzaklaştırmak
Ve böyle bir nesil yetiştirip
Paranın, nefislerinin
Arzularının ve şehvetlerinin
Peşinde koşan
Dinsiz, tembel ve insanlık için
Hiçbir güzel amacı olmayan
Ve bunları başarmak içinde
Sürekli hiç durmadan çareler arayan
Sonu gelmeyen
Misyonerlik çalışmaları
Konferansları
Birşeyi hesaba katamadılar
Kuran’daki bizleri tarif eden
O muhteşem
Ümmeti Muhammed yürekleri
O yürekler ki
Sahip çıktılar İslâm’a
Uyandırdılar Türkiyem’i
Yeniden kuruluyor
O güçlü İslâm birliği
Davasına sahip çıkan
Kuran’la dirilen Türkiyem
Rabbim tüm Ümmeti Muhammedi korusun İnşa’Allah...
Kaynak:
Misyonerlik konferansı
Rahip Samuel
Kudüs 1935
Selam ve duayla...
YORUMLAR
Dinden kurtulursanız dini çekişmelerle enerjinizi harcamazsınız bence. Dinlerin ve dindarların yaptığı zulümleri bir araştırınız benim dinim bu değil dersiniz bahaneler bulmaya çalışırsnız ancak sadece kendinizi kandırırsınız..
Dinler miadını doldurdu. 300 yıld romayı yıktınız, iyiki yıktınız, sonra 1000 yıl zulmettiniz, sonra türkleri kandırdınız 1000 yılda onlara din ihraç ettiniz..
lakin gelecekte dinlere gerek duymayan bir insanlık bulacaksınız.. her devrin düşüncesi farklıdır, çağın çağrışımları istekleri ve getirdikleri kavramlar..
işte bu çağda dinlerden azat bir yaşam bekliyor dünyayı...
davetlisiniz, adına ne derseniz deyin.. ister dinsizlik ister deistik, ister özde insanlığın özde birikiminin kullanılması..
saygılarımla..
esen kalınız..
kendinize emanet olunuz..
''O yürekler ki
Sahip çıktılar İslâm’a
Uyandırdılar Türkiyem’i
Yeniden kuruluyor
O güçlü İslâm birliği''
Güçlü ha? Birlik ha? Ulan birbirinizi yiyorsunuz. Bir tane Müslüman lider öldürülüyor, her mezhepten ayrı ses çıkıyor. Bokta ulan burnunuz.
Misyonerlik demişsin, burada sürüngen bir düzenin misyonerliğini, yarım Türkçe ile kalemşörlüğünü yapıyorsun, aklınca. Görüyorum propaganda kılıklı provakasyonlarını, susayım diyorum ama sen durmuyorsun.
https://www.youtube.com/watch?v=mwUzIlOYfnE
Utanın lan. Atanamayan çocuk tutamıyor kendini ağlıyor, emekli öğretmenin boğazında düğüm, sen burada güçten bahsediyorsun ferasetsiz ferasetsiz. Bu insanlardan utanmıyorsunuz, bari Allah'tan utanın. Ama takılın tabi. Son zamanlarınız. Sonrasında o **ların her birinin Maserati'lerini, Ferrari'lerini satıp gideceği yer olacak, siz insan içine çıkamayacaksınız. Ama bilin ki bu kez ''kandırıldık'' argümanlarınız da yetmeyecek!
Konsantre Karanlık Madde tarafından 1/7/2020 5:04:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Lütfiye_Çanacık
Kötü ve kaba sözler sahibine yakışır.
Konsantrenin içinde vardır İnşa'Allah
Birazcıkta olsa Vatan sevgisi, Allah sevgisi, Peygamber sevgisi, Kuran sevgisi... Rabbim koymuştur o Allah diye atan yüreğinize...
Birlik ve beraberlik sevgisine duyulan özlem...
Rabbim koymuştur yüreğinizin içine birgün bulmanız dileğiyle İnşa'Allah.
Allah kapanan gözlerinizi ve yüreğinizi açsın, yazık kul olduğunu unutan ve uyuyanları, Rabbim uyandırsın, ancak O'nun gücü yeter.
Lakin zaman ayırıp okudunuz ya, kustunuz ya içinizdeki nefreti, kini
üzerine yağmur ve karlar yağsın, Kur'anla temizlensin kin, nefret, İnşa'Allah
Karanlıkların aydınlanması dileğiyle
Selam ve duayla...
Konsantre Karanlık Madde
Bir haftada 4 gencecik insan daha intihar etti. Tıp, edebiyat okuyan ve iki tane tıp bitirmiş umut dolu olması gereken insan. Tek suçlusu siyasal islam ve onun koyunlarıdır.
Rab tekelinizde değil! 13 bin yıllık Göbeklitepe'de de aynı semboller vardır, Aborjinler'de de, Hitilerde'de. Ama tek doğru sizsiniz dimi?
İslam, içinde Tanrı enerjisini bolca bulunduran bir dindi, ama tükettiniz bunu 1500 yılda. Şu anda da pipetle sömürüyorsunuz. Tiksindirdiniz insanları. 40 yıllık inançlarından vazgeçtiler. Kin mi? Evet kin doluyuz. Güzelim toprakları zırvalarınızla yaşanmaz hale getirdiniz. Fatih Sultan Mehmet Han'ın ''Ormanlarımı kesenin'' dediği ormanları laz müteahitlere peşkeş çektiniz. 3 Kelimeyi bir araya getiremeyen andavalları lüks araba ve yat sahibi yaptınız. Hala akıllanmak yerine de burada kimseye gram faydası olmayacak yazılarla bilinç kirletiyorsunuz. İslam ile ilgili yazılar yazan kişilere tepki vermem ama siyasal İslam içeriyor bu yazı. Lanetlerim, aşağılarım, elimden gelse cehenneme yollarım. Ve keser döner sap döner, tarih tekerrür eder... Cehenneme göndermek elimizden gelmese de cehennemi getirmek gelir elimizden. Artık İstiklal mahkemeleri de yok, idam da yok. Linç var ama mesela. Batırdığınız Orta Doğu çöplüğünde bolca hem de...
Al, belki biraz yüzün kızarır;
https://twitter.com/AkpCocuklari