- 964 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
OKULUMUZUN ÖĞRENCİSİNE ANLAMLI EV ZİYARETİ
OKULUMUZUN ÖĞRENCİSİNE ANLAMLI ZİYARET
Ertuğrul Gazi İmam Hatip Ortaokulu Müdüresi Gülay KART Hanım, Şehit Abdullah Tayyip İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Aşkın UĞURLUEL Bey ve Okul Aile Birliği Başkanımız Emine Hanım’la birlikte 5/B Sınıfı öğrencisi Hatice Merve YILDIZ’ı geçirdiği kritik ameliyat sonrası evinde ziyaret ettik.
Ameliyattan çıkınca hastane odasında yatarken Sınıf Öğretmeni olarak daha önce WhatsApp’ta güzeller güzeli kızımızla iki kere görüntülü konuşma yapmıştık. Daha iyi olduğunu görünce, fizik tedaviye başladığını öğrenince çok ama çok mutlu oldum.
Bizi karşısında gören Merve sevinçten ne yapacağını şaşırdı, adeta gözlerinin içi güldü. Gülay KART Hanım ’Öğrencimizin hastalığı siz olduğu kadar bizi de çok üzüyordu. Allah evladınızı sizlere ve bizlere bağışladı. Çok çok geçmiş olsun.Biran önce tamamen iyileşip, okuluna başlamasını bekliyoruz. Arkadaşları da onu çok özlediler, hepsinin selamını getirdim. Rabbim beterinden saklasın,’ dedi.
Aşkın UĞURLUEL ise ’Derdi veren Rabbim, Şafi adıyla dermanını da verirmiş. Allah’ın büyük yardımı ve sizin de güçlü olmanız Güzel kızımızı sağlığına kavuşturdu. Sınavınız büyük ve çetin Allah güç kuvvet versin sizlere. Bu süreçte böyle sıcak bir aileye sahip olması da Merve’nin sağlığına kavuşmasını hızlandırdı. Allah başka hastalık, çekemeyeceğimiz dert vermesin,’ dedi.
Değerli Okul Müdürlerimizin ve Okul Aile Briliği Başkanı Emine Hanım’ın yaptıkları hasta ziyareti çocuğun annesini ve babasını mutlu etti, Bu evde hasta ziyareti onlara destek ve büyük bir moral oldu. Alkışlıyorum onları. Herkese örnek olmasını temenni ediyorum; değerli Müdürüm Aşkın UĞURLUEL Bey’i ve Ertuğrul Gazi İmam Hatip Ortaokulu Müdüresi Gülay KART Hanımefendi’yi yürekten tebrik ediyorum. Veli ve öğrenci ile bütünleşmenin, yöneticiliğin ve eğitimciliğin gereği de bu işte.
HABER: İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Yapılan ziyaret, çok ince ve anlamlı bir davranış. Bu anlamda tebrik ederim ziyarete iştirak edenleri...
Ancak, yazınızı okuduğumda şunları düşünmekten alıkoyamadım kendimi;
Ben, iki öğretmenin çocuğuyum. Hayatımın çok büyük kısmı, onların fedakarlıklarına bizzat tanık olarak geçti. Tanık olmadıklarımı ise, tamamen hayatın tesadüfleriyle, başka insanlardan duyup öğreniyorum bazen. Annemin ve babamın, insanlara, onların tüm yaşamını etkileyecek kadar güzellikler kattığını, geç de olsa öğrenmek gurur veriyor bana.
Şimdi sadece bir hasta ziyareti; bir habere, bir okul ya da öğretmen reklamına konu olacak kadar önemli bir olay haline geldiyse; vah ki vah ülkemin haline!