Değerli Edebiyat Defteri Üyelerine Uyarı...
Değerli şair, yazar can dostlarım,
Mesaj kutunuza isimsiz ve iyi niyet olmayan mesajlar atılmaktadır. Sakın mesajı ciddiye alarak kişi veya kişilerle temasa geçmeyiniz!
Dolandırıcılık şebekesi veya başka bir kötü amaçlı faaliyet gösterdiklerinden endişem var.
Lütfen dikkat ediniz!
Bana da atılan bir mesajı sizlere sunuyorum.
ginagr33 12.12.2019 19:25:43
Lütfen izin ver
özel e-posta kutum aracılığıyla konuşmamıza devam edin. İşte benim
e-posta adresi Kendimi daha iyi tanıtacağım ve resmimi göndereceğim
Postalarını alır almaz.
Teşekkürler ve saygılar.
Gen. ginagrOsso
(Lt.ginagrossoo AT hotmail.com)
Bu kişi bir de gelip şiirime beğeni yapmış siteye üye olarak. Daha incede buna benzer msj atmıştım ve yönetime yine bildirmiştim ve onlarda gerekeni yapmışlardı. Dizlerde bu tür kişilerle temasa geçmeyin ve gerekeni yönetime bildiriniz.
Ben durumu yönetime bildirdim. Böyle mesajlar alırsanız sizlerde yönetimimize bildiriniz.
Saygılar
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Kadın ya da erkek olduğu bile belli değil. Ben de gördüm bu geri zekalıyı bir erkek ile bir de kadın ile ayrı ayrı görüşüp tanışmak için mesaj atmıştı... Dikkatli olmak lazım bu gibi salaklara karşı...
direniş
Dikkat edilmesi gerekli diye paylaşım yaptım
Hayırlı Cumalar üstadım
Ahmet Zeytinci
Çok teşekkür ederim Sayın Direniş Hocam.Biraz önce bana da böyle bir mesaj gelmiş,hala duruyor . Saygılar.
direniş
Herkese yolluyorlar. Tuzaklarına düşürebildiklerini düşürüyorlar.
Uyarı mahiyetinde üyelere bildireyim dedim.
Mutlu akşamlar
bilgilendirme için teşekkürler
Nejdet Evren tarafından 12/12/2019 7:53:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
direniş
Pek çok arkadaşımız böyle mesajları pek ciddiye almıyor ama sonucu ağır oluyor.
Bir ay oldu sanırım. Bir şair arkadaşımıza buna benzer msj atmışlar, o da önemli bir şey sanarak temas etmiş onlarla. Başına musallat olmuşlar ve durumu polise aktarmışlar ve durum çözülmüş.
Dünyada o kadar dolandırıcılık oluyor ki; ama maalesef bizim insanımız hala ders almıyor. O nedenle ben üyeleri uyarayım istedim.
Yazımda da belirttim; yönetime de bildirdim