- 420 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İsmail Arter’i Ziyaret Ettik
Yeni kurulan KKTC Oğuz Boyları Kültür Ve Dayanışma Derneği olarak ilk resmi ziyaretimizi Gazimağusa Belediye Başkanı Sayın İsmail Arter’e gerçekleştirdik. Dün Sayın Arter’e Derneğin Yönetim Kurulu olarak bir nezaket ziyareti gerçekleştirdik.
Dernek Başkanı Arif Zeren başta olmak üzere Yönetim Kurulu üyelerinden Hakan Yozcu, Veysel Üresin, Dursun Koç. Mehmet Kelebek, Alpaslan Diktaş, Oğuzhan Abdulkadir Yiğit, Davut Yağmur ziyarette hazır bulundular.
Samimi bir hava içinde geçen ziyarette Oğuz Boyları Kültür Ve Dayanışma Derneği Başkanı Arif Zeren, dernek yönetim kurulu üyelerini tanıtarak yapacakları projelerden söz etti.
Dernek Başkanı Zeren “Türk Dünyasının geniş bir coğrafyaya yayıldığını, Kuzey Kıbrıs Türklerinin de bu coğrafya arasında yer aldığını, Kıbrıslı Türklerin Türk Dünyası arasından uzak ve ayrı kalamayacağını, Türk Kültürünü kendi toplumuza tanıtmak ve benimsetmek amacıyla bu derneğin kurulduğunu” belirtti.
Zeren “Bizler de Kıbrıslı Türkler olarak Türk Dünyasının bir parçasıyız. Türk Dünyasından ayrı olmamız mümkün değil. Kıbrıslı Türk, Türkiyeli Türk diye ayrım yapılmasının da doğru olmadığına inanıyorum. Neticede hepimiz Türk’üz. Biriz, bir bütünüz” dedi.
Arif Zeren, “Oğuz Boyları Kültür ve Dayanışma Derneği’nin üstlendiği görev, aynı gaye etrafında birleşen ve ortak değerlere sahip bireylerin, sosyal kültürel ve ticari gelişimlerine destek olmakla birlikte, projeler geliştirmek; bu projelerin uygulanması için gerekli faaliyetlerini yürütmek ve zemin oluşturmak; böylece yerel ve küresel çapta, bilimsel veriler doğrultusunda çalışmaların yapıldığı ciddi sosyal kültürel sportif ve ticari ilişkilerin her alanda izolasyona uğrayan, ülkemizdeki tüm kesimlere fayda sağlamak için kurulmuş bir Sivil Toplum Örgütü olduğunu” dile getirdi.
Arif Zeren: “Derneğimiz, devletimizin kurumsal yapısı ve toplumumuzun planlı bir düzey içinde sosyal, ekonomik, kültürel, eğitim, ticari, teknolojik gelişimleri için, fikir alışverişi ve koordinasyonu sağlayarak daha yüksek düzeye ulaşması yardımcı olacak çalışmalarda bulunacaktır.” dedi.
Amaçlarının “Milli ve manevi şuuru geliştirerek milli ve manevi değerlere sahip alanında uzman, basiretli ve sorumluluk sahibi gençlerin müşterek bir zeminde buluşturmak, yerel ve küresel düzeyde birçok alanda projeler geliştirmek, bu projelere kaynak bulup hayata geçirmek.” olduğunu belirten Zeren, önümüzde yapacakları projelerden de söz etti.
Zeren “Mart Ayı içinde Türk Dünyası ‘KKTC’de Buluşuyor’ adında büyük bir organizasyon yapacaklarını belirterek bu konuda Mağusa Belediyesi’nden de destek beklediklerini” söyledi.
Arif Zeren son olarak: “Türkiye’den tanınmış sanatçı ve tarihçilerin konferans vermek amacıyla Kıbrıs’ davet edileceğini” belirterek “Bu hedefler doğrultusunda, ülkemizdeki tüm kesimleri ayrıştırmadan kurumsal yapısını oturtmuş sivil toplum kuruluş anlayışı ile gelenek ve göreneklerimizi, bilimsel sentez ile girişli, milli değerlerden kopmamış, manevi duyguları sürekli yaşayan gelecek nesillerin yetişmesinde çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.
Gazimağusa Belediye Başkanı İsmail Arter de “Derneğin kurulduğundan haber olduğunu, böyle bir derneğin kurulmasından ziyadesiyle memnun olduğunu” belirterek “Derneğin yapacağı her olumlu etkinliklerde yardımcı olacaklarını, ellerinden geleni yapacaklarını” söyledi.
İsmail Arter “Derneğinizin çalışmalarını yakından takip ediyorum. Takip etmeye de devam edeceğim. Hepinize başarılar diliyorum. Bu nezaket ziyaretiniz için teşekkür ediyorum. Ayrıca ilk ziyaretinizi bize yapmanız da bizleri oldukça memnun etti.” dedi.
Konuşmalardan sonra karşılıklı hediyeler verildi. Çay ve kahveler içildi. Kısa bir sohbetten sonra Sayın Arter’e “Bizleri huzuruna kabul ettikleri için teşekkür edip” ayrıldık.
Gerçekten hoş bir sohbet oldu bizler için. İçten ve samimi bir şekilde karşılanmamız bizi ziyadesiyle mutlu etti. En önemlisi de destek alacağımızı duymak bizleri daha da fazla memnun etti.
Resmi ziyaretlerimiz hafta içinde de devam edecek.
Bizi takip etmeye devam edin…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.