İKİ KİŞİLİK AYRILIĞIN TAKSİMİ I.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bir kapı sesiyle başlar her şey. Yankıları uzak değildir dağılan düşüncelerine. Önce, güneşin konumuna rağmen, buz keser içinde yaralanan neresi varsa... Söylediklerinin aksine donar tüm hücrelerin, gözbebeklerin ve sesin.
Bir ses vermeye kalkma, sesin sende kalır…
İçini ürperten bir ağır mevsim kokusu kalır geriye, keskinliği sözünü keser.
Yavaş yavaş tozlar uçuşmaya başlar, kuş uçmaz kervan geçmez yalnızlığının kuytularında. El değmemiş bir hüzün olur günlerinin adı. Varlığının yerini saat sesleri alır bir süre sonra; zamanla o da vazgeçer hiçliğini yüzüne vurmaktan.
Sana düşen kendinden geriye kalanlarla bitirmektir bu yarım yamalak zamanları.
Yalan değil zaman durur aniden, noktası konmuştur aslında; sen bugün yarın derken dün oluverirsin. Yaşamının ayasında akıp giderken her şey, öylece izlersin; eskirsin son kez kullanılmış bardaklardaki çay lekeleriyle birlikte… Dudakların çürür…
Bu iki kişilik ayrılıkta sana düşen kalmaktı. Kalabilmek cesaret ister, el sallarsın.
Titrer bir süre sonra parmakların, tenin yabancılaşır. Dokunduğun her yerde acı bir iz bırakırsın iki kişilik, giden götüremez sende bıraktıklarını… Ellerin çürür…
Öyle eksilirsin ki gölgen bile tamamlayamaz yansımalarını.
Kocaman bir boşluk dolar beynine… Düşüncelerin çürür…
Ve park yasağı konmuş kaldırımlara sığınmadan atıverirsin kendini yollara. Gece geç saatlerini seçersin ki inandırmak için kendini geceyi uyuşturanın sen olduğuna; oysa sen hiçbir şehrin damarlarında akan yabancı bir madde bağımlılığı yaratamayacak kadar aciz dizlerinle kendini ve topuk sesini katarsın şehre… İraden çürür…
Başlı başına bir zorunluluk olur dayanmak. Bir inatlaşma başlar evrene karşı. Umuda dair ne varsa yeşermeye yüz tutmuş, nefrete dönüşür. Kendinle başlar önce… Keşkelerin ölür birbiri ardına. Kırgın olur diğer adın yalnızlığın dilinde… Benliğin çürür…
2006
YORUMLAR
Ne güzel ... Cok nadir rast geliyorum böyle bir tek hata olmadan bir yazi okuyayim . ben de böyle yazmak isterim hep .. onun icin cok cabalarim . ama inanin yine de bazen tek tük hatalarim da olur ...
imgeleriniz harikaydi .. anlatiminiz da .
cok güzel yaziyorsunuz . Türkcemizi bu kadar güzel kullandiginiz icin size cok tesekkür ederim .
sevgiyle .........
Yalan değil zaman durur aniden, noktası konmuştur aslında; sen bugün yarın derken dün oluverirsin. Yaşamının ayasında akıp giderken her şey, öylece izlersin; eskirsin son kez kullanılmış bardaklardaki çay lekeleriyle birlikte… Dudakların çürür…
çok güeldi yüyeğinize sağlık
saygılarla
''Öyle eksilirsin ki gölgen bile tamamlayamaz yansımalarını.
Kocaman bir boşluk dolar beynine… Düşüncelerin çürür… ''
Her şey çürürde, bir düşünce çürümez derdim..
şimdi ise yarattığın bu hüzünlü boşlukta onu bile çürüttüm..
Hüzünlü Meleğim
Karya'm
Derya'm
Denizim...
daha ne diyim...
Sevgimdesin..
18'liğim..
Bu iki kişilik ayrılıkta sana düşen kalmaktı. Kalabilmek cesaret ister, el sallarsın.
Titrer bir süre sonra parmakların, tenin yabancılaşır. Dokunduğun her yerde acı bir iz bırakırsın iki kişilik, giden götüremez sende bıraktıklarını… Ellerin çürür…
....
Bir şiir tarafında vurdun bir de burdan vurdun:) İki taraftan saldırıyorsun bu akşam, ağlamaya meyilli okurlara:)
Büyük yetenek, bitmek bilmez hüzün, sancılı bir kalem.
Derya.
Kutluyorum.
yasamin ayasinda
ben cok sevdim burayi
bir oyun oynayalim
icimizde bir biz bulunsun, kendine iyilik et zeararli cikmazsin. gercekmi istiyorsun iyi hazir ol. öleceksin ama bu da seni ilgilendirmez. tipik yalnizligin tipik olmayan anlatim sekli
imgeler beyninize hücum edecek ama yorulmayacaksiniz.
imge delisin deyin yazara
o dahada delirsin ve sizi imgeler icinde bogsun.
yazilarda imge tehlikelidir fakat dogru kullanirsan müthistir.
kutladim coook.
.........f.s.m