- 568 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU NASIL SEVDA BÖYLE.. ? .. / Hikmet OKUYAR
Bakülü Akademisyen Eğitimci, Şair, Şiir Yorumcusu, Şiirli Hikaye ve Roman Yazarı, Şebingülü Dostu, Povest Tasarımcısı Şiringül Musayeva İMZALI Eserine konu olan BU SEVDA NE BİÇİM SEVDA BÖYLE ? / Hikmet Okuyar Deyişi; Şiringül’ün Seçilmiş Eserleri içinde BU SEVDA NE SEVDADIR başlığı altında yayına girmiştir..
...........
BİR GECE YARISI ŞİİR.. / / Hikmet Okuyar
*
Gerek Pirimiz Abdi Beğ’in çizgsisini takip ettiğim için ve gerekse bazı şiirlerde tarz benzerliği münasebetiyle Hikmet Okuyar ile Karacaoğlan arasında bağ kurmaya çalışan şiir dostlarının çok özel beklentilerine örneklemelerden bir tanesi ile cevap verme cesaretini göstermeye çalıştım.
Üstad Karacaoğlan hatıraları önünde saygıyla eğilerek.
Eleştiriler bana gelsin tüm güzellikler de şiir kahramanlarının ve ilham kaynaklarının olsun.
Sevda ve şiir ustası üstad Karacaoğlan Güzellemesi olarak şiir sevenlerle paylaşmaktan zevk aldığım ve şiir ustalarınca da şiirsel anlamda Harika söylemlerle taçlandırılarak örtüştürülen BİR GECE YARISI ŞİİR isimli Hikmet Okuyar imzalı Eserin; yorum, beste, müzik, çalışmalarına; Toroslar, Çukurova, Göller Bölgesi, Kayseri Uzunyayla, Nevşehir Ürgüp, Şebinkale, Dikmentepe, Kayabaşı, Gelinkaya, Köprübaşı, Kütküt Bağları, Eğribel Tepesi, Çemiçci Gözesi ile Çambaşı, Dikmetaş, Kümbet, Bektaş, Karagöl, Sisdağı, Anzer ve Sarıçiçek yaylalarında devam edilecek derken Şebinkarahisar Sevdası, Karadeniz Sevdası ve Türkiye Sevdası proje çalışmalarına çok özel katkılar sağlayan şiir ustalarına ve şiir dostlarına Pirimiz Abdi Beğ aşkına Karacaoğlan muhabbetleriyle saygılarımı sevgilerimi iletiyorum.
Tekrar çok özel ve güzel geceler ile yalnızlığın sessizliğinde
BİR GECE YARISI Ş İ İ R diyerek duygularımı paylaşmak isteyenlerle aynı heyecanı birebir paylaşıyorum...
.......
Bir Gece Yarısı Şiir.. / Hikmet Okuyar
*
Bir gece yarısı çıktın karşıma,
Kor ataş üstüne indirdin beni.
Şebingülü deyip saldın başıma..
Sevda kayığına bindirdin beni.
*
Eğmeden, bükmeden durmayı bildin,
Dikmetaş’tan alıp, Bektaş’a saldın.
Eğribel altından bir tünel buldun..
Kütküt Bağları’na kondurdun beni.
*
Ne biçim sevda bu? Gel hele söyle.
Sen de mi yanıksın ne oldun öyle?
Nerede yaşanmış? Kim olmuş böyle?
Yıldırım çarpmışa döndürdün beni.
*
Çok aradım yörüklerin göçünde,
Seni buldum karakışın üçünde.
Bunca güzel gonca çiçek içinde..
A l y a z m a l ı ile kandırdın beni.
*
Gir gönlüme beni candan tanı de,
Bir gece de Hikmet sevsin ben de,
Yalan bile olsa sevdim seni de..
Deli divaneye döndürdün beni.
*
Gizli sevdalara gerek yok dedin,
Önünde bir engel,durak yok dedin,
Hünerini göster, çırak yok dedin..
Çukurova’larda yandırdın beni.
*
Gönlüne bülbülce dalayım derken,
Hikmetçe bir bir sevda salayım derken,
Harika bir nefes alayım derken..
İçinde mum gibi söndürdün beni.
*
Hikmet OKUYAR-ŞEBİNKARAHİSAR
......
NOT: ’’Türkiye Okuyar ’’kampanyası ve ’’Ağaçlandırma Seferberliği ’’ etkinliklerine ’’TÜRKİYE SEVDASI’’ İLE ’’TOPRAĞA BİR FİDAN DİK TÜKİYE ÇÖL OLMASIN’’ DİYEREK UYGULAMALI OLARAK YÜZDE YÜZ KATKI SAĞLARKEN; HİKMET OKUYAR TANITIM TURİZM KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİNDE DE, AĞAÇ BAYRAMI, NEVRUZ BAYRAMI, DÜNYA ŞAİRLER GÜNÜ, YAŞ GÜNÜ, SEVGİLİLER GÜNÜ, EVLENME GÜNÜ, ANNELER GÜNÜ, 8 MART KADINLAR GÜNÜ, KURTULUŞ GÜNÜ, GİBİ ÇOK ÖZEL GÜNLERDE DE BAHÇE, PARK, BULVAR VE MEYDANLARDAKİ UYGUN ALANLARA ŞEBİNGÜLÜ, ŞEBİNCEVİZİ, ŞEBİNDUTU, ÇİĞİT ELMASI ve ALİŞAR ARMUDU FİDANLARI DİKEREK MUTLULUKLARI PAYLAŞIYORUZ; YAŞIYORUZ, YAŞATIYORUZ.
PİRİMİZ ABDİ BEĞ AŞKINA; BAYBURTLU ZİHNİ VE AŞIK VEYSEL ÜSTADLARIN MUHABBETLERİYLE ’’ BENİM DE DÜNYADA BİR DİKİLİ FİDANIM VAR, BENİM DE DÜNYADA BİR DİKİLİ AĞACIM VAR’’ DİYEREK..O / H
....
Hikmet Okuyar
Antoloji Com, Kayıt Tarihi : 5.5.2009 17:58:00
.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.