- 443 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çirkinsin ama ben kalbine aşığım..
MUTLU PAZAR LAR EN GÜZEL GÜNÜNÜZ BU GÜN OLSUN.ŞİMDİ ÖYKÜ OKUMA ZAMANI İYİ SEYİRLER..
Bir gün günlerden Cumartesiydi hastaydım içimden bir şey yapmak gelmiyordu bizim burada da telefon chat var ayni anda yüzlerce binlerce insan girip birbiriyle sohbet edebiliyorlar aslında hiç girmem o chat te ama o gün hasta olduğum için girmek istedim ve girdim bir kaç kişiyle konuştuktan sonra sohbet pek sarmadı çıkıyordum ki en son birisi ,,alo", dedi sesi o kadar güzeldi ki sesi o kadar etkileyiciydi ki elim o kapatma tuşuna gitmedi bende alo dedim ve konuşmaya başladık.
Benden uzakta oturuyordu ve daha birçok engel.
Sesi beni o kadar çok etkilemişti ki kapatamıyordum.
Oradan konuş buradan konuş derken söyle bir konuşma geçti aramızda
-Ben hapisteyim.
-,,Nasıl yani? O zaman nasıl telefonla konuşuyorsun?"
-,,Boş ver orasını ama fazla vaktim yok numaranı ver istersen ben seni ararım aksamları."
-,,Tamam o zaman 0507......Akşam görüşürüz ."
-,,Tamam görüşürüz bay bay.."
İşte bu görüşmeden sonra her şey değişti.
Beni akşam aradı ve o gece sabaha kadar konuştuk aramızda henüz bir şey yoktu ilk zamanlarda aklımın ucundan bile geçmiyordu aramızda bir şeylerin olabileceğine sadece sesi çok hoşuma gidiyordu.
Daha sonra ona çok bağlandığımı anladım artık sadece o gece değil her gece sabaha kadar konuşuyorduk tel de öğlenleri konuşma sansımız yoktu.
Memleketimiz aynıydı her şeyimiz birbiriyle uyumluydu her şey o kadar iyi gidiyordu ki bitmesini istemediğim bir rüya gibiydi her şey masal gibi..
Daha sonra ona bir mektup yazdım ve resmimi gönderdim.
Tabi ben heyecanla bekliyorum acaba nasıl bulacak beni beğenecek mi beğenmeyecek mi diye içim içimi yiyor.
Öğlen saat 12 de mektup eline geçmişti tabi beni öğlen arama gibi yoktu gardiyanlar yüzünden her kez odasına çekildiği zaman telefonla konuşurduk akşamları. Neyse saatler geçmek bilmiyor ha aradı ha arayacak diye dokuz doğurdum resmen.
Sonra akşam saat 20.30 oldu ve aradı hemen teli açtım sesi çok normal geliyordu sanki hiç bir şey olmamış gibi mektup konusunu hiç açmadı.
Sonra kendi kendime düşündüm dedim herkes seni beğenmek zorunda değil o beğenmedi işte falan diye düşünürken. Bana dedi ki mektubun gelmedi", dedim olamaz ya bugün eline geçmiş olması lazımdı falan diye düşünürken meğerse beni kandırıyormuş senin gözlerin niye bu kadar tatlı? Dedi,
dedim nasıl yani gel dimi mektup evet dedi sonra işte baya gülmüştük beni kandırmasına aklımdan binlerce yüzlerce şey geçmişti o an onunda i-nette resmi vardı bende ona girip baktım içime işlemişti o bakışları o gözleri hala aklımda hala unutamıyorum bir tanemi. O kadar tatlıydı ki farklı bir şeyler vardı onda bende onu kızdırmak için çirkin derdim çirkinim derdim kızdırırdım onu.
Birbirimize aşkım canim falan diyorduk ama bana çıkma teklifi etmemişti bir gün telde konuşurken bana aşkım dedi bende ona bana aşkım deme dedim ben senin aşkın değilim falan çok şaşırdı tabi neden dedi bende ona çünkü sevgilim değilsin dedim çıkma teklifi etmedin dedim :) baya gülmüştü ona daha sonra işte aynı o gün çarşamba günü gece yani sabaha karşı saat 04.04 de çıkma teklifi etti düşünmem lazım dedim, sonra tabi ki de kabul ettim. O kadar güzel zaman geçirdik ki o günlerin anıları içimi yakıyor şimdi.
Daha sonra onun yanına gittim ziyaretine bizim eve bin bir yalanlar söyleyerek sonra yanına gittim o kadar heyecanlıydım ki düşüp bayılabilirdim o an orda.
Sonra beklemeye başladım yerimde duramıyordum adeta.
Daha sonra o geldi göz göze geldik ve bakıştık. Gülümsedim oda sımsıkı sarıldı keşke o an zaman geçmese diyordum böyle bir ömür kalsak keşke diyordum.
Sonra oturduk konuşmaya başladık zaman çok çabuk geçmişti zamanımız bitmişti ve benim gitmem gerekiyordu.
Sonra ayrıldık ve eve gittim ben. Ona küçük bir yalan söylemiştim yaşımla ilgili bu gerçeği ona söyleyemiyordum itiraf edemiyordum beni bırakacağından korkuyordum. Beni nefretle hatırlamasından korkuyordum sonra bir karar verdim ve onu kendimden soğutmaya karar verdim o kadar aptalca bir davranıştı ki hala bedelini ödüyorum akşamları arıyordu açmıyordum açtığım zaman soğuk konuşuyordum ama her gece onun için ağlıyordum.
Daha sonra o beni aramamaya başladı evet istediğim olmuştu başarmıştım aramıyordu beni sonra ben onu aradım ne zaman aradıysam telefonu kapalıydı meraktan kendi kendimi yiyip bitirdim bugüne kadar. Sonra kardeşine sordum dedim beni aramıyor meraktan ölüyorum sizi arıyor mu dedim hayır bir süredir bizi de aramıyor dedi daha çok meraklanmaya başladım başına bir iş geldi kesin diyordum her gece onun resmine bakıp bakıp ağlıyordum her gece kendime lanet ettim kendimden nefret ettim bunu yaptığım için.
Bu yaz çıkıyor inşallah hapisten ev adresimi numaramı her şeyimi biliyor inşallah gelip beni bulur benim yapamadığımı o yapar inşallah beni bırakmaz. Her zaman ona sen, sen olduğun için özelsin derdim ve benim için de her zaman özel kalacaksın derdim ki öylede kaldı hala benim için çok özelsin bebeğimsin. Senin sesini duymadan yapamam ben ölürüm diyordu ve 1 aydır görüşemiyoruz ben yaşayan bir ölüyüm kendi elimle yaptım pişmanım şu anda onunla mutlu olabilirdim ama ben öyle bir hata yaptım ki ömrüm boyunca kendimi affedemeyeceğim.
Seni çook özledim çirkinim affet beni ne olursun.
Yalanım şuydu yaşım 57 evet genç gösteriyorum ama gerçek bu ama sen çok güzel içerde olmana karşı çok bakımlı bir sultanımdın halada sultanımsın..
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.