Mümkün Değil.
Yok demeyle yok, var demeyle var değil,
Sinema sektöründe neden bu kadar geri kaldık veya ben mi izleyecek, sorgulama yapan,
gerçekleri anlatan,hayallerden çıkaran yerli dizi veya film bulamıyorum.
Düşünüyorum da; acaba diyanet işleri başkanımız sinema filmi izliyor, trend olan dizileri takip ediyor veya kendilerine bu dizilerin konuları vb hakkında rapor veriliyor mu?
Ne zaman tarihi ve dini argümanları bırakıp gelecek çıkarımı yapmaya başlayacak sünni islam din hizmetlerimiz.
Akıllı telefonlara ve oyunlarına erişim yaşı 2’ye kadar inmiş durumda değil mi?
6-7 Yaşında çocuklarımız bizden oyuncak olarak akıllı telefon, tablet, pc istemiyorlar mı?
Değişim çok hızlı geliyor ve ülkemiz ve milletimiz malesef yine masanın ortasına konulmuş pasta konumunda sanki.
Ekonomik yoksunluklar suç ve suçlu olma potansiyelimizi artırıyor..
Yobaz dini argümanlarlar birlikten ziyade ikilik ve ötekileştermeyi meydana çıkarıyor.
Bana biri desin ki şu dinci ve tarihçilerden şu konuda şu devletlerden, şu milletlerden iyi durumdayız??
Hangi konuda iyiyiz üstadlar, arkadaşlar?
Öldükten sonra cennet gitme konusunda mı?
68 kuşağının siyasetçileri ıskaladı sanırım geleceği.
Dışarıdaki fikirlerden etkilenen biziz, dışarıdaki sosyal olaylardan etkilenen yine biziz,
dışarıdaki yarışmalardan, trendlerden etkilenen yine biziz.
Hep etkilenen durumundayız...
Dışarıya karşı elimizde bir islam ve bir milliyetçilik kaldı ki, içeride bunlar da ikilem de..
Yani yakında bebek katillerine bile koltuk için kahraman denilecek neredeyse..
Artık iğreniyorum alnı secdeli siyasetçilerden, komünist kafalı siyasetçilerde, mankurt kafalı siyasetçilerden..
Çünkü bu milleti mahkum ettikleri gelecekte, bizim payımıza düşecek sadece pazar ve köle olma durumu.
Psikolojik üstünlüğü kaybettik.. Belki de hiç kuramamıştık.
Milletini, halkını bu kadar aptal ve enayi yerine koyan başka bir ülke siyaseti var mıdır ya hu?
Milletine verem enjekte edip, sıtmaya razı olmaktan başka çareniz yok diyen başka bir devlet aklı var mı dünyada?
Aslında işlemek istediğim konu; trend olan sinema filmleri ve dizileriydi??
Tabii bunu işlerken yerli ve milli sinema sektörümüzden de örnekler verilmeliydi..
Lakin ben mi bilmiyorum ülkemizin sineme sektörü konusunda nasıl bir durumda olduğunu?
Haklısınız üstadım, islamda resim yapmak yasaktır veya uygun görülmez pek genelde..
Hal böyle olunca çağı bir yüzyıl geriden takip etmek boynumuzun borcu olur.
Önümüzdeki yüzyıla çıkamayacağız hissi tavan yapmış durumda bende..
Ne önemi varsa önümüzdeki yüzyılın, yarın ölsek de cennet de hurilerle şarap içsek düşüncesine mahkum iken çok da yarınları düşünmeye gerek yok.
İki kafir kellesi alalım cihat namına nasılsa cennetteyiz. Ülkemizde de nasılsa bir çok kafir var..
Kuran’ın artık yalan olduğunu düşünen, uydurma olduğunu belgeleyen,
islamın arap kültür yayılmacılığının en etkili silahı olduğu düşünen bir çok kafirimiz var sanırım,
Neyse fazla da uzatmayayım, bir sonraki yazı da (belki)trend veya topic sinema filmleri veya dizileri..
Saygımla kalırsın azizim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.