Petra mı, Kabe mi?
Petra ve Mekke konusunda da yalan söylenilerek büyüdüğümü düşünmek istemiyorum. Kabus gibi...
Din derslerinde anlatılan, Mekke-Medine, Kudüs, Küfe, Emevi, Abbasi vb arap coğrafyasından bahsedilen
bir çok olay şimdiki Mekke olarak bildiğimiz yerde değil, gerçek Mekke’nin Petra’nın olduğu gerçeğini karşımıza çıkarıyor.
Ve bu tezler, bu ithamlar araştırılınca delilleri sunulunca Müslümanlar tarafından çürütülemiyor.
Din adına ülkemizde söylenen, taşrada cami çevresinde gelişen kültürün, şehirlerde de imam hatip ve ilahiyatlarla yaşatılmaya çalışılan islamın bir yalan ile tarumar olmasını izliyorum internette bir çok videoda.
Elbette sadece tek yönlü olarak veya ah keşke gerçek kabenin ve kıblenin aslında Mekke değil,
Petra olsa da görse yalancılar gerçeği, aynanın karşısında şaşkın şaşkın kendilerine bakıp kaldırıp atsalar cübbelerini tekkelerini çöpe değil derdim..
Derdim 37 yılını bir yalana bel bağlayarak, bir yalan peşinden geçiren ben’dir aslında.
Bana ne senden? İster inanmaya devam et, ister elinin tersiyle it yalanları artık dünyandan, yaşamından.
Ben bu tür gerçekleri öğrendikçe kafam dumanlanır, gözlerim nemlenir çıkarım balkona gece şehre bakarım,
dedelerimi, ninelerimi, köylülerimi, ata mı, ana mı akrabai büyüklerimi düşünürüm ve hüngür hüngür ağlayacak olurum.. Bir yalan peşinde bir ömür diye..
UMARIM, GERÇEK KABE PETRA DEĞİL DE, MEKKE’DİR. YOKSA bittik oğlum biz, bittik.
Bu yıkım devlet olarak toprak kaybetmeye, süleyman şah türbesinin terkedilmesine de benzemez.
eğer bu anlatılanlar doğruysa EY DİYANET, EY DİYANET.... doğruysa hemen tüm din hizmetlerinin durdurulması gerekir..
Ki kaldı ki daha geniş bir çercevede millet dediğimiz de asgari 1200 yıllık bir yalan peşinde mi koştuk diye dişlerim gıcırdar, öfkelenirim..
Nasıl müslüman oldu Türkler, bize o anlatılanlar da mı yalan çıkacak yoksa..
Yoksa başımızdaki hakanlar padişahlar, şeyhler ile anlaştı da paralı askeri mi olduk arapların!?
Arap mı, uzak dursun kardeşim benim vatanımdan...
Arabın İngilizden, İngilizin Arapdan farkı yok.. ticaret yaparız orası ayrı..
Yoksa beynin kalbe yaptığı işkence dayanılmaz.
Dr. Gönül Tekin’in Tek’e Tek programında değindiği konular gerçek ise bitti islamiyet..
YORUMLAR
EY DİYANET, EY DİYANET...
Ben 14/12/2015 Tarihinde verdiği
" Öz babanın kızına karşı cinsel istekte bulunmasının dinimizce haram değildir"
Fetvasından sonra güvenmekten vazgeçtim ki; açtım ağzıma geleni onu gördükten sonra saydım onlara ve halkın tepkisi üzerine kısa bir süre sonra o fetvayı kaldırdılar O yüzden diyanete güvenmiyorum din konusunda!
Petra diğer adıyla (ölü deniz)
İslamiyetin ilk dönemlerinde peygamber ve Emeviler zamanında yapılan 26 adet cami vardır ve bu camilerin hepsi kıble olarak Kabe'yi değil Petra'yı yani ölü denizi gösterir orası baz alınmış yapımlarında zaten o dönem haritalarında Medine vardır diğer şehirler vardır ama kabe yoktur...
Cucan ve Talkan katliamlarını araştırdığınızda Türklerin nasıl Müslüman yapıldığını görürsünüz
Size tavsiyem diyanete değilde kendiniz araştırın en doğru sonuca yine özgül düşünce sorgulama ağınızda kendiniz ulaşacaksınız...
Selamlar
Yinsani
sonuçta
kıblesi münafık, kitabı yalan bir dine 37 yılımı bir şekild ekurban etmişim..
yazık oldu benim gibi milyonlara..
hayırlısı:)
katkınız için teşlekkür ederim..
Yinsani
lakin evet batı paçayı kurtardı diye gözüküyor dinden ancak din reformu kolay değildir..
yine de öyle ya da böyle yapılacak reform dinde, son demlerini yaşıyor ülkemizde islam...
bunu görmeyen benim gözlerim var demesin:)
saygılar üstadım..
İnsanın kabesi KALBİ VE VİCDANI OLMALIDIR
kabenin yerinin nerede olduğunun bence hiç bir anlamı yoktur
araplarla ilgili söylemine bende iştirak ederim
saygılarımla
Yinsani
saygılar üstadım..