Vatan ve Millet Sevdalısı..!
Gerçek vatan ve millet sevdalısı,
Milletini, rehavetten kurtarma gayreti içinde olandır,
Milletin bilgilenmesini aydınlanmasını isteyendir,
Milletin yek vücut olarak refaha ulaşmasını temin etme gayreti içinde olandır,
Milletin içinden sadık müttefik edinen değil,
Milletin içinden liyakat ehlini gözeten destekleyen dir,
Gerçeklerden ürken değil gerçekleri benimseyen dir,
Ayıpları ayyuka çıkartan değil ayıpları örten dir,
Milletine böbürlenen değil milletine hizmet edendir,
Gerçek vatan ve millet sevdalısı,
Milleti yücelteni yeren değil milleti yücelteni değerli addeden dir..!
Kenan SAYIN.
.:
Haramzade yağmacılar.
( Yasaların uygun görmediği şekilde devlet ve devlet kurumlarının kaynaklarına el atma.)
Dinden uzak hırsızlar.
( Dinimizin hükümlerine aykırı davranıp milletin kaynaklarını usulsüz şekilde kendi zimmetine geçirenler.)
Allah Allah diye millete kazık atanlar.
( Millet vekili seçilmeden önce biz seçmenlere Allah rızası için bu millete hizmet edeceğiz vaad’inde bulunan ve bu vaatlerine sadık kalmayıp muhalif davrananlara yapılan bir ithamdır.)
Aşağılık mahluklar.
( Milletin oyları ile eriştiği statüye yakışır davranışta bulunmayanlar için kullandığım bir ifadedir.)
Ben Türkiye Cumhuriyetinin yasalarına harfiyen uyan devletimin omuzlarıma yüklemiş olduğu sorumlulukları titizlikle yerine getiren Türklüğümle onur duyan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve seçmeniyim.
Yukarıda açıklamasını yaptığım ifadelerimin birilerini rahatsız ediyor olması rahatsız olan kişilerin kendi keyfiyetidir.
Ömrümün sonuna kadar Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yasalarına bağlı kalacağımı ifade eder ve Devletimin kurum ve kuruluşlarının değerlerine söz söyleyeni eylemde bulunanları kaynaklarına el atanları şiddetle ve lanetle kınayacağım.! Kenan SAYIN.
- Adnan Tanrıverdi.
Adıyla bilinen şahıs’ın alenen yaptığı (Şeriat’ı kuracağız Şeriat anayasasını yapacağız.
Mehdi gelecek ortam hazırmamamız lazım.)
Kouşmasını yaptığı habere aynen şöyle bir yorum yaptım.
"Tam okkalı bir şarlatan ağzı bu adamı bu Devlet nasıl bağrında barındırdı, utanmazın daniskası."
Yukarıda ifade ettiğim yorumumdan dolayı hakkımda (5271 sayılı CMK. m.147) soruşturma başlatıldı.
Türkiye Cumhuriyetini yıkmayı alenen ilan eden bir adamın hakkında. Cumhuriyeti koruma ve kollama görev tanımı olan Cumhuriyet savcıları bu konuda yapması gereken. karşı çıkanımı soruşturmak.!!!.
Ben var isem Türkiye Cumhuriyeti var olacaktır.! Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.