- 480 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
A'a Aforozmik Gönül Notları
I
onlar gezegen değil A. tanrının düşürdüğü bilyeleri.
II
isa kolayca uçabilsin diye kolları açık öldürülmüştür. zaten hezarfen’e ilham veren şey de buydu.
III
ete sürülen kılıcın gürültüsünde tanrıyı duyabilmek aklı sağırların kabiliyetidir.
IV
yer işgal etmek istemem evrende... yeryüzünün bile haberi olmadığı, hatta kendisinden daha büyük bir kıta gibi keşfettiğim kalp’in yeter bana A. burada hala benimle misin vatanım?
V
belki de bazı peygamberler adres değiştirdiği için onlara gönderilen kitaplar hiçbir zaman yerine ulaşamamıştır.
VI
doğaüstü güçlerle bağlantı kurduğunu iddia eden kişilerin bazılarını “deli” bazılarını ise “peygamber” diye kabul eder onlar.
VII
yokluğunda çok üşümüşüm de cayır cayır bir cehennem arzuluyorum sanki. öyleyse sahibi tanrıyı, yürekten sevebilirim şimdi.
VIII
bunu ancak çocuk bir tanrı yapabilirdi... insanları dünyaya paldır küldür yuvarlamayı.
IX
bir şekilde düzenini kurmuş, inançlarını belirlemiş kızılderililer’e hiç peygamber göndermemiş OturanTanrı.
X
yaş günü kutlamak aslında günah değildir A. bence saçmalık sayılabilir çünkü; içinde “yaş” geçen bir günde kutlama yapmak delilerin takınabileceği bir davranış olabilir. bir gün çocuğumuz olursa, onu yaş gününde ağlarken gördüğümde şaşırmayacağım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.