ruhum aşk,tı !
Ruhum aşk,tı !
Güzelliğim sevgiydi.Sözlerim aşktı.Kendimle savaşan dilimden dökülen sözcükleri yazılara konu eden ben.
Gülen yüzüm aşktı.Ruhumsa sevdan ile doluydu.
Hülyalarla yaşardım.Susamıştım sevgiye, bir o kadar da aşka.Ruhumda hiç kirlenmemiş sevgim vardı.Aşka teslim edemediğim yüreğimdi.
Sevgimi yok edemedim.Okuduğum her bir parça da,dokunduğum her bir nesnede daha çok bağlandım.
Belki de sevgime bu kadar yüklenmek hataydı,bilemedim.
Dedim ya! Hep hülyalı bir hayat.Hep düşlerle örülü masalsı bir dünya.İçimden gelen, sevgiyle örülü dediğim aşk çemberinden çıkamadım.Sevdamı koruyamadım.Çıkmayı bilemediğim,belki de güven duygusunu hissedemediğim sen aşkımı çözemedim.Gerçek hayata uygulayamadım.
Gönlüm tutkulu aşkın esiriydi.Sevgim çiçek gibiydi.Sulanınca büyüyen, susuz kaldığında kuruyan, solan bir güzellikti.Adına kırmızı gül dediğim.
Her bir güzelliği rüyayla eşleştirsem de; gönül dilimle,ela gözlerimle,sözlerimle,yazdıklarımla kendimdim.Sevgiydim,aşktım.
Gizil bir dünya diye bahsettiğim hep sırlarla örülü sevgimdi.Sanki bir kalenin arkasına saklanmıştım.Her vardığımda kapısını aşkla açtığım sevdamdı.
Her mevsimim sonunda gelmeyi düşlediğim,bir türlü gerçekleştiremediğim sen sevgim.
Her özlemde,her hasrette,her yalnızlığımda hep yaşamayı arzuladığım sevgi dolu masalsı dünyam.
Hep ben bana yakındım.Sana her yaklaştığımda, sen kadar uzaklara giderdim.Yaklaşmaya korktuğum aşkım olurdun.
Anılarımızla anılarda yaşayalım hayatımızı.Gerçeği yaşamayı hep sen istedin.Benim düşlerime hep karşı çıktın.Düşle gerçeğimi hep hissettirdin.Senin hep düş dediğin, oysa; benim gerçek dünyamdı.Ben düşlerimde dediğim, gerçek sevgimi alıp, anılarımla; aşkı muhteşem kılamadım.Üzgünüm.Hep hayal kırıklığı,hep hasret,hep bir yokluk yaşattım.
Ben sevmeyi bilemedim,başaramadım.Sen dünyanda gerçek aşkı yaşa,öğret.Büyük aşkı sen sakla.
Aşka susayan susuz kalan ben her şeyi bitirdim.Ben aşkımı; şiirlerimle, yazılarımla astım duvara.Senin istemediğin ,hep sorguladığın gibi.
Belki de;bir rüyaydı,bir masalın bitişiydi.
Hiç bitmeyecek özlemlerimle,aşkın duvarına yazdım sevgimi…
YORUMLAR
aksi mümkün değil asla, sevgili arkadaşım.
tek özrümüz sevmek hatta uğruna dert çekmek.
basit bir hece gibi gözüken ve evrenin göz bebeği.
daha sık yazmalısın bu anlamda yazını okumak hoşuma gitti.
sevgilerimle sevgili arkadaşım.
canseven
teşekkürlerimle,
sevgimlesiniz...