Ya ze’lkemali vel ikram
Soru: ” Ya zelkemali vel cemali vel ikram” demek varken neden Zülcelal’i denir.
HAYRİ CARA: Bu cevap olabilir mi? (ZÜL’CELÂLİ VEL’İKRÂM. Celâl’iyle açığa çıkardığına, “yok“ tan var olmuşluğunu kavratarak, “yokluğunu” yaşatıp; İkram’ıyla, talibinde Esmâ kuvvelerinin açığa çıkışını seyrettirerek, Bekâ’yı yaşatır. Cebrail’in ikramı sıkma yolludur. İKRAM da İKRA var, Celâl görünümlü Keriym .(iblisin ki YAKMA yolludur.! Yeterince yanınca) parlar, okuyanın veçhinden… Ahmed Hulusi…
-Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu) SIKMA. YAKMA… Cemal sıkar, açar, hilm ile kemale yol verir. Resulü sıktı da Cebrail ne oldu, ALLAH’IN kitabı çıktı sıkılanın o KUDDUS TAHİR esmalarını zikreden, ’Rabbena atina min ledünke rahmeten ve heyyi lena min emrina raşeda ya raşid’’ diye, yakaran, zikreden, titreyen, kükreyen kalbinden. İslam SIKMA ve İKRA ile başlar, ’’Ya vasiulmülke lima halaka min ataya fazlih’’ ile imparatorluklar kurarak dünyayı yönetir de, neden son üç yüz yıldır türemiş tarikatlar vasıtası ile YAKMA ya talip olur. Yirmi milyon kilometre topraktan bugün beka derdine düşer.. Pişer, yanar, yıkılır, küle döner. Gönüllü olarak taliplisi olur iblisin de yüzyıllardır, kâfire yücelmesi için basamak, doyması için yem olur. Kafiri Aya gönderir, kendisi yaya sürünür.
Kuran müminini cehenneme mi çağırdı ki bu cahil şeyhler, hocalar <ya erhamerrahimin > zikrettirmez de ALLAH, ALLAH, ALLAH. İlla Allah. İlla RAHMAN DEĞİL. İLLA RAHİYM DEĞİL…
İLLA ÂLİM DEĞİL. illa ya garibel müteal değil.
İlla ALLAH CELLE CELALÜHÜ…
Beşbin, on bin, olmadı yirmi bin, daha ölmedin mi müridim; ellibine çıkar derler. Müritte Avrat gitti, evlat gitti, akıl yandı kül oldu bitti. ELDE AVUÇTA OLAN varsa ŞEYHİN HOLDİNGİNE hayır hasenat oldu, vekillerin altına jeeeeep, sahilde villa, yüzme havuzu oldu. Ve Şeyh gidince oğlu POSTŞİNİşiT oldu. Şeyh hakka yürüdü, yaşasın yeni şeyh. Bu oğul var ya bu oğul babasına beş basar!mış.ve daha daha ne mış mış mışları varmış.
Narı da hak nuru da hak. Allah müminlerini böyle yakar ki SEVGİSİ BELLİ OLSUN diye kulaklara fısıldarlar. el Vedud esması dururken, el kahhar okuturlar. Vedud, cemil, rahman, Rauf, MALİKEL MÜLK, ERZUKNA ENTE HAYRUR RAZIKIN, YA NUR okutmazlar. Macit diyerek icat yapanları, şafi diyerek şifacı olanları, ya adl diyerek hâkim savcı olanları, Hannan Mennan diyenleri, yüzlerce peygamber duası ukuyanları divanından mı kovuyor mevlamız ki YA NAR DER GİDER ömrünce, meczup olur, cezbelerle bağırır, camilere zor getirilen çoluk çocuğa korku salar. Def önünde oynar, rehberinin peçetesinde kutsiyet arar.
Ne zaman akıllanacağız.
Neden ”DE Kİ! RABBİ ZİDNİ İLMA,” rabbim! İlmimi çokça artır, ayetini zikrettiren şeyh yok.
Neden SEALMUNKAVLEMMİRRABBİRRAHİYM demezler de ya MÜMİYT OKU DERLER. Yaşarken gönüllü öl ki mirasın üstünde yükselenler gökdelenlerde otursun. ‘Siz hiç aklınızı kullanmayacak mısınız?’’ ‘‘Siz hiç düşünmez misiniz?’’ ’’tefekkür ibadettir’’,‘’Biz aklını kullanmayanların üzerine pislik saçarız.’’ Buyuran, kime der, kimi uyarır, bu ayetleri ile. Saf talibi alırız devşirmeyle, dergâhımıza, IRAK YAPARIZ, SURİYE, MISIR, LİBYA, HİCAZ YAPARIZ. ARAKAN YAPARIZ cayır cayır yanarız. SUUD YAPAR MİLLETİNİN servetini kafire haraç verir. Mezhep efeliği yaparız. Komşu ile savaşır din kardeşimizin evini başına yıkarız, PKK ya PYD ye milyon dolarlar yağdırır, binlerce tır modası geçmiş, demode silahları alırız, sömürgecilere sponsor oluruz… Siz böyle devam ederseniz nere gitseniz aşağılatırız.
Hani resulün onurlu duruşu,
hani Hamza’lar, hani asrısaadetin Ömer’i, Ali’si. Kökümü kazındı civanmert yiğitlerin.
Hani Avrupa’yı TÜRKLER GELİYOR DİYE korkutup ninniler söylettiren,
ordular, sadrazamlar, padişahlar. .
”Siz değişmedikçe Allah sizi değiştirecek değildir’’
‘’ne zaman ya erhamerrahimin, ya Fettah, ya âlim, ya veli, ya vali okur, o iblisimi, cehennemimi davet eden Esmalarımdan sakınırsınız, işte o zaman gökler size imdat eder.
Yerler değişmedikçe gökler değişmez, bilmiyor musunuz?
Hiç kuran okumaz mısınız? ‘‘Talebena vecedena’’ demedi mi kuran.
NE TALEP ETTİĞİNİZİ HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ.’
’SİZ HİÇ AKLETMEZ MİSİNİZ?’’
Milletleri dua erleri yüceltir.
AK Şemseddin değil miydi çadırda Sultan Fatihi defalarca ayağına getiren.
Neden içinizden bir Hacı bayram Veli, bir Akşemseddin çıkmaz, ey tarikat mensupları,CAMİ CEMAATLARI, hacılar, resulün makamını işgal etmiş, maaşlı hocalar.
Şalvar giyip sakal bırakarak kime yaranıyoruz.
Tarafından Hacı Ali BAYRAM -
Eylül 24, 2018
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.