- 847 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beni siz delirttiniz
Akşam akşam hüzünlendim ben yine. Ya hüzün kaderim olmuş, ya kaderim hüzün dolu. Ortada hiçbir şey yokken bir şarkının kalbimi sıkıp peşinden sürüklemesinin başka bir açıklaması olamaz.
Her Allah’ın günü izlediğim o berbat haberlerin de payı büyük biliyorum. Melankolik ruhum ülke gündeminden de etkileniyor, gidişatından da. Zamlardan, krizden, palavralardan. Kaçırılan çocuklardan, şiddet gören kadınlardan, haksız yere öldürülen adamlardan. Binaların ruhsuzlaşmasından, şarkıların anlamsızlaşmasından, insanların duyarsızlaşmasından. İhanetten, cahillikten, adaletsizlikten. Neden diyorum. Neden? Neden her şey kötüye gidiyor? Tektük güzellik varsa o da kötülüklerin yanında sönük kalıyor. Eskiden farklı mıydı dünya? Şarkılara, binalara, kitaplara, şiirlere bakılacak olursa daha iyiymiş gibi geliyor. Daha yaşanılabilir gibi. Ya Allah aşkına bir insan, bakın İNSAN diyorum, zararsız bir hayvandan ne ister? Neden öldürür, neden canını acıtır??? Ne yaşamış böyle psikopatlar? İçinde o kadar kötülük barındırıyorsan git kendini öldür. Dünya bir pislikten kurtulsun. Fıtratımızdaki duygular nasıl mutasyona uğradı da böyle canavarlara dönüştük? Gerçekten benim aklım almıyor. Çıldırasım geliyor. Kötülüğünü bir parça bile engelleyemediğim dünyaya baktıkça çıldırasım geliyor. Yemin ediyorum, şayet imanım olmasaydı, şayet ahirete inanmasaydım, bir dk bile durmazdım bu tımarhanede.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.