- 742 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bugün dünya barış günü!.
🌺Merhabalar🌺
Sevgi değer dostlarım; Bugün Dünya Barış Günü!..
Evet yinede herkesin dünya barış günü kutlu olsun!.
Dostlar; Dünyanın iyi yönetilmediği malumunuz. Sömürücü devletlerin, elinde bir dünya ve bir barış günü. Evet üzülmemek elde değil.
Ama biz insanlar bir şeyler yaparak yaşıyor, ve kendimize bir içsel dünya kuruyoruz!. Tabiiki bu yaşamlarımızın da karşılığı bu barışsız sömürücü dünya oluyor!. Oysa insan kurani düşünerek, aklederek ve dahi vicdani olarak, kendilerine bir dürüst yaşam kursalar, karşılığı daha güzel, barışçıl sömürüsüz bir dünya olacağı kesindir!..
Evet dostlar; Ülkemiz ve komşularımız zor bir dönemden geçiyoruz!. Umarım insanları fazla yıkıma, sosyal facialara götürmeden düzelir.. Düzeleceğinden eminim!. Çünkü ülkemizin elinde güzel kozlar var!. Ve dahi bizi batıramazlar!.. Ama bayağı zorlanacağımız kesin!..
Evet bu dünya barış gününde, dünyayı yönetenler, umarım vicdani aklederek düşünürler, nefsi beğeni değilde, vicdani sevgi gönüllerinden taşar ve dünyaya bu sevgi ve barış hakim olur umuduyla, herkesin dünya barış günü kutlu olsun!..
Bu vesileyle..
🌺Herkese selam, sevgi ve dua üfledim🌺
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.