- 1076 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşlı adamdan genç kıza 04.06.2017/ Pazar 8. Mektup
Yaşlı adamdan genç kıza 04.06.2017/Pazar
8. Mektup
Canım Büşra’m mektubunu alalı iki gün oldu. Defalarca okudum. Şimdi yine okuyorum. Diyorsun ki bu sefer kısa oldu. Bende diyorum ki kısa olmasının ne önemi var sen o boş kâğıda bir nokta koyup göndersen dahi ben okuyacak o kadar çok şey bulurum ki sen dahi şaşarsın. Evet dediğin gibi önümüzde seninle yaşanacak o kadar çok hayallerimiz var ki. Hepsini tek, tek hayata geçireceğiz. Yeter ki sen elimden tut ve benden hiç vaz geçme. Dediğin gibi yeni dostlarımızda var. Turgay ( pardon) Tugay, bir kerecik gördüğüm Hansa, ve kader. Cihan’ı da unutmayalım. Kader dedim de Bütün kitapçı arkadaşları Kader’in istediği kitabı bulmaları için seferber ettim. Ve yirmi gün süre tanıdım. En kısa zamanda istediğim kitabı bulacaklar. Sakın gönderdiklerim için bana teşekkür etme. Çünkü senin için ne yapsam bana ayırdığın bir haftanın karşılığını ödeyemem. Ödemek içinde çaba harcamam. Sen benim Büşra’msın Sarımsın sevdiceğumsun daha ne diyeyim.
‘’Bir yol hikâyesi’’ başlığı altında toplamış olduğum yazı serisinin sonuna geldim. Daha sonrada yapacağımız gezileri de ilave edersek bir gezi kitabı ortaya çıkacak. Senin bir resmin buzdolabımın kapağında devamlı bana gülümseyerek bakıyor.
Şimdi sıra son birkaç günde meydana gelen olaylardan bahsetmeye geldi.
OLAY- 1 Telefonda sana anlattığım gibi iftar saatinde dükkânı kapattım sırtımı dönünce karşımda üç kişi duruyordu. Birisi birden beni kapıya itince yapacak bir şeyim kalmadı. Güçsüzüm kuvvetsizim ama aptal değilim. Bende midesine bir yumruk yapıştırdım. İkimizde karşıdaki rafların oraya savrulduk. Beni bırakmadı diğer ikisi de kavgaya karışınca sağdan soldan tekme tokat yemeye başladım. Allah’tan pasaja bir arkadaşı ile gelen Muzaffer imdadıma yetişti. Silahını çekerek onları durdurdu. Sonrada ikisi üç kişiyi evire çevire dövdüler.
OLAY- 2 Dün akşam üzere bizim caddede kalaşnikof tüfekle halkı taradılar. Bu hengâmede oğlum ve gelinim kıl payı kurtulmuş. Sonuç iki ölü yedi yaralı. Bunlardan dördü kadın. Biliyorsun ben o sıralarda Bakırköy’de idim.
OLAY-3 Dün gece evde düştüm. Başım büfenin
keskin köşesine çarptı. O çarpma ile bayılmışım. Ne kadar baygın kaldığımı hatırlamıyorum. Kendime geldiğimde elimi başıma sürünce avcum kan içinde kaldı. Aynaya bakınca başım yüzüm olduğu gibi kan olmuştu. Hala kendime gelebilmiş değilim. Yani anlayacağın Mavi Okyanus’una İstanbul Yaramadı.
Şimdi bütün beklentim senin bana gelmen. Sana sıkı sıkıya sarılıp bütün gücümü yeniden toplamak. Sanırım ne kadar kabullenmek istemesem de benim yaşam kaynağım oldun. Bunu nasıl başardın ama başardın.
Tebessüm eden çocuk seni çok seviyor.
YOL AÇIK, YOLA ÇIK!
Mavi’den Sarı’sına
Kucak dolusu sevgilerimle nokta
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.