- 804 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PUSLU SOKAKLAR*
Bugün dedim ki; ölüm ısmarladım yarınlar için, ölümü dilemek neden kötüdür anlayamadım? Vicdandan yoksun bir hayat sunulmuşken, gülümseyen ruhların sahibi olur muyuz? Kudurmuş, vahşileşmiş insanlık kol gezerken, nefretlerde ve kinlerde yüzüyoruz desem şimdi, de git be adam, sen ne söylüyorsun derdiniz? Allah kahretsin ki, uçtan uca meşaleyi yakıyoruz ve birbirimizi közlüyoruz diyorum ve ekliyorum hayat bize kör düğümlerle kabuk bağlamış, ne kör talihimiz varmış derdiniz şimdi; bana kırık notlar dolu hayat mı hediye ederdiniz? Ben hayatımda; ’’ışık yerine hep mumla yetindim, masamda hasret kokan çiçekler biriktirerek, iltica ettim düşlü sırlarıma."
Ağıtlar yankılanırken aylardan Haziran ve günlerden on ikisiydi; bir gün taşıdığınız beden, soluduğunuz nefes, gözyaşlarınızla sizi sarıyorsa, işte o an, dostlarınızla vedalaşın, bir gün anlayacaksınız bu hayatın kısa olduğunu, zamanın ne kadar kıymetli olduğunu hissedeceksiniz, fakat iş işten geçmiş olacak ve hasret çektiğiniz tüm güzelliklere kavuşmadan bitecek ömür diye durmadan bana söyleniyorsunuz?
Ve ben diyorum ki, éy dostlar; umutlu hayallerimle düşledim yarınları, elimden tutup hayalim bile olamadınız, altıncı hissimi kanattınız puslu sokaklarda." Bu ahir zamanda, çok mu şey istedim sırlı yarınlarım için?
°° Mehmet Öksüz °°
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.