- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ MAKTÜL DE KATİL DE SENSİN ✓
✓ MAKTÜL DE KATİL DE SENSİN ✓
Kimsenin ama hiç kimsenin umurunda olmayacak bir süre sonra yüzünden okunacak ve herhangi bir lisan yada lehçe ile isimlendiremeyecek olduğun yüzlerce iğrenç mesele ile aşılması imkânsız mesafeleri yorgun ve bitap aşmış olman, göreceksin.!
En son arta kalanlar için eline uzanacak elim kolum dediğin gerçekte el olanlar göreceksin.!
Ve seni utanmadan, kayıplarınla ayıplayacak ayıklamakla bitmeyecek kadar çok olduğunu fark edeceğin, çevreni çepeçevre sarmış olan asalaklar göreceksin.!
Adını sormayan,
Yüzünü görmeyen,
Sesini duymayan ve varlığına yok hükmünde iğrenç kurgular tasarlayarak dilden dile yalan sözler yayacak olan ve bu uğurda, haysiyetini hiç, varlıklarını piç etmiş olan şerefsizleri göreceksin.!
Yapmasaydın,
Vermeseydin,
Gitmeseydin,
Tutmasaydın sözleri ile karşılık bulacak maziye dair iç çekerek sessiz bakışların soysuz köpekler tarafından göreceksin.!
"Biz" dediğine pişman edecek seni "ben" diye ortalıkta gezen ve aslında benliğini üç kuruş bedele satılığa çıkarmış olan çanak yalayan yalakaları göreceksin.!
En yakın dediklerinin uzaktan uzağa ve iğrenç kurgularla kurdukları tuzaklara düşerek yaralanacak tekrar tekrar ciğerlerin göreceksin.!
Gereksiz bir nefes olacak dün hayat deryasında boğulurken kurtardığın o kurt postuna bürünmüş sırtlanlar arasında yorgun nefesin göreceksin.!
Son tahlilde;
"Gözlerini yummanın ölüm demek olduğunu ve gerçekte yaşarken göz yumdukların için her nefeste yaşarken kendi kendini öldürdüğünü göreceksin.!
Tecrübe ile sabittir; maktül sen, katil sensin vesselâm. Yaşayıp göreceksin.!
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.