- 466 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnızlık
Ben yalnız birisiydim. Bu yalnızlık çok kötü bir durum.
Bu yalnızlığımı Allah görüp bana iyilik yapıp kedileri verdi.
Bir sarı renkli sokak kedisi vardı. Bu kedi oturduğum evin önünde doğurdu. Bu doğumdan olan yavrular kediyle birlikte evin önünden kayboldu.
Ve bu kedi bir süre sonra yine doğum yaptı. Bu doğumdan beş yavrusu oldu. Yavrulara beraber bakmaya başladık. Yavruların anası bir süre sonra görünmez oldu. Duydum ki araba çarpıp öldürmüş.
Yavruları ihmal etmedim. Yiyeceğini suyunu verdim. İkisi kayboldu. Birisi ölümcül hastalıktan dolayı öldü.
Geriye iki tane kalmıştı. Birisi Tonton’um birisi de Karakuş’um. Bu ikisine öyle bir baktım ki dilleri olsa da konuşsa. Yoklukta da varlıkta da beraber ağladık beraber güldük. Beraber aç beraber tok yaşadık.
İyi hatırlıyorum fazla param yoktu hastaydım. Tabi kedilerim de aynı anda hastalanmıştı. Önce kedilerimi iyileştirmiştim. En son da kendim hastaneye gitmiştim.
Bu mayıs ayının yedisinde gece bir buçuk saatlerinde işten eve geldim. Yolun kenarında Tonton’umun cansız bedeni vardı. Ağzı kanlar içinde vücudu katılaşmıştı.
Onu alıp gelip evin içinde bir poşete koydum. O gece uyuyamadım. Gündüz olunca imam aramaya başladım. Niyetim Tonton’umu insan mezarlığına gömmekti. Bunun için imama danışacaktım. Bir tane imam bulamadım.
Ogün polise gittim. Çünkü olay yerini gören bir kamera vardı. Polisle birlikte kameranın gündüz kaydını izledim. Gece kaydı kalmıştı. Gece kaydına polis bakacaktı. Bende polisten öğrenmeye gideceğim.
Yolun ortasında kanlar vardı. Tonton’uma araba çarpmış olabilir. Birisi insanlık yapıp Tonton’umu yolun kenarına çekivermiş Allah ondan razı olsun. Ya cesedini bulamasaydım ne yapacaktım. Kafayı yer sağa sola saldırmaya başlardım.
Yola niye gitti bilmiyorum. Bana benzer birini görüp kendini yola mı attı yada intihar için mi yola gitti bilmiyorum. Yada başka olaylar mı oldu onu da bilmiyorum. Her şeyi Allah biliyor.
Ayın yedisinde oturduğum evin bahçesine mezar kazıp Tonton’umu gömdüm. Yüce Allah’ım yaz günü yağmur yağdırıp Tonton’umun mezarını suladı. Yani benim eksiğimi tamamlar gibi. Yada ben kendime yağmurdan pay çıkardım. Allah bilir.
Duâ ederken Allah’ım kedilerime benden sonra ölüm verme diye duâ ediyordum. Tonton’um öldü. Geriye kalpten bağlı olduğum Karakuş’um kaldı. Ölüm sırası bana mı geliyor diye düşünmeye başladım. Gerçi Allah’ım bana uzun ömür ver diye duâ ediyorum.
Allah’ım ne yazdı ne hesap etti bilmiyorum. Hayırlısıyla yaşayalım.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Allah'ın işine karışacak yorum yapacak değilim. Ama aklımdan geçenleri duygularımı yazıp paylaşıyorum. Ben Antalya'nın Manavgat ilçesinde oturuyorum. Manavgat'a biraz önce yağmur yağmaya başladı. Ve şu anda Manavgat'a yağmur yağmaya devam ediyor. Yağmurun yağdığı iyi oldu. Tonton'umun mezarı sulandı...
Yakuphan Kılınç