- 1744 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇLERİN DİNİ VE AHLAKİ EĞİTİMİ ÜZERİNE..
Bu iktidarın Osmanli sevdasini beğeniyorum.Hele birde Ayasofyayı açsalar..Neyi beklerler anlamakta güçlük çekiyorum.
Birileri İttihat ve Terakki kalıntıları bir tarihte camileri satıp şarap fabrikası genelev balo opera binası açtılar.Şimdi aslına çevirin bu gidişi ..Genelevleri kapatın opera, balo, içki fabrikası bırakmayın..Milletime sorun ne istiyorlarsa onu yapın.
Dedelerime yapılan iftirayı neden görmezsiniz Sultan Vahidettin Dedemin kabrini neden getirmezsiniz?Neyi bekliyorsunuz?ABD liler mi getirecek Şamdan dedemin aziz muhterem naaşını?
Ankarada pek çok yer devlet arazisi bom boş duruyor onları en kısa zamanda okullarla ,camiyle doldurun..
Ankara’da 1881 yılında Ünüversiteye kayıt yaptırmaya geldiğimde öğle namazım geçti cami aramaktan haberiniz var mı?Ankara Beşevlerde Tandoğanda Kızılayda Çankaya’da bir tane camii yoktu!!
Ankarada merkezi devlet arazilerinin içine on tane Kur’an Kursu, hafızlik kursu Hamamlar,aşevleri açın ..
Bomboş duran arazileri ecdad yadigarı vakıf eserleriyle doldurun..Bir zamanların ezansiz Kur’ansiz Ankara’sını Kur’anla camilerle doldurun..
Fabrika ayarlarına doldurun bu Necip milletin evlatlarini.!!Osmanlı eserlerine dokunmayın yeter ki..
Bunlari sizin yapacaginiza pek inanmamakla beraber bu durumdan memnun olduğumu söylemeliyim..
Korkanlarda korkmayanlarda hepsi kabire girdiler.
Adnan Menderes çok pişman oldu Osmanlı harflerine dönmediğine,Ayasofyayı açmadığına,Tevhidi Tedrisat Kanununda değişiklik yapmadığına ama iş işten geçti bedelini sehpada ödedi..
Memleketin güzide fabrikalarını satıp da ne yapıyorlar sana bana dula yoksula veriyorlar..
Devlet fabrikamı yönetir.Okulda bir hizmetliyi çalıştıramıyorsun.
Çalışan kardeşlerime bir şey demiyorum aldığı maaşı güle güle yesinler.Hepsinin on tane mebustan torpili var.
30 sene görevde kaldım okulda bir hizmetliye şurayı siler misin demedim çünki benim dememle silmezler..
Adam Belediyeden okula gelmiş maaş ikramiye alır günde bir sınıf temizler onu da çoğu zaman yapmaz.
Bir sınıfa çekirdek kabuğu attım bilerek iki hafta orada kaldı.Özelleştireceksin ne kadar Hastane Okul Ünüversite varsa..
Memurların tamamının sözleşmeli olmasından yanayım.Bazı okullarda on hizmetlinin yaptığı işi iki bayan asgari ücretli daha güzel yapmaktadırlar.Yapmadığı zaman yarın gelme diyeceğin için en güzel bir şekilde temizlik yapılmaktadır.
Sabahın altı buçuğunda gelir saat başı paspas yapar okulun temizliği idare odalarının temizliği bir de öğretmenlerin çayı yemeğini bile bu ücrete yapan hanımlar vardır.
Emekliye bayram ikramiyesi dul ve yosula çeyiz parası veriyorlar.Bugün satan yarın hazine dolarda daha iyisini yapar o kadar..
Osmanli geliyor diye bağıranlar Berât Gecesi hürmetine bu sene gitsinler öte tarafa..
Yeter size tahammül ettiğimiz ya da yıllardır yerinde saydığımız.Bizden daha yoksul 2.Dünya Savaşından çımış ülkeler bizi fersah fersah geçtiler gayri safi milli hasılada..
Biz irticayla biz başörtüsü ile uğraşırken PKK ile mücadele ederken...
Turkıyede İran Caferı Sıası hızla taraftar topluyor.Gecen pazar gunü Kur’an ve Ehlı beyt Dernegının Kültur Merkezındeki Kutlu Dogum programına tesadufen gecerken gorup katıldım.
Turkıyede Ehlı Beyt adlı ne kadar dernek vakıf varsa İran şiası ele gecırmıstır bugun.
Her ılde mutlaka bir Ehlıbeyt dernegı vardır 1992 yılında acmıslar..
Peygamber hadısınden esınlenerek Kuran ve Ehlıbeyt Dernegı adını verdıklerını soyledı dernek baskanı.
Meşhur hadis size iki emanet bırakıyorum.Allahın cc. kitabı Hz.Kuran ve Ehli beytim..
Iran yanlısı Ehlı beytın yayılmasına manı olmak ve kontrol amacıyla kurduklarını sandım once ama yanıldıgımı anladım. .
Muharrem ayında bunlar meydanda siyah cadır kurup Asura Anması yaparlar.Bunlar Turkıye Alevı orgutlerı degıl son zamanlarda tamamen Caferı Sıa baglısı Iranca desteklenen Stk larca yapılmaktadır. .
Haydar Bas’ta Mustafa Islamoglu’da vs.hepsı Iran tarafından desteklenmektedir. .
Benım kanaatıme gore yenı Feto örgütü olan bu stk ların arkasında ABD ve AB ulkelerı vardır. .
Yavuza Kanunıye Ebu Suud ra.ve Abbasılere hakaret dolu konusma yapıldı.
Eskı ... Partılılerın yenı ...lilerın salonu doldurgunu ve kadınların carsafsız bızım hanımlar gıbı pardesu esarp gıyınmıs oldugunu gordum.
Kıtap takvım gul ve seker dagıtımı oldu.Hersey guzel ama yanılıp bu topluluga gırenler sonucta Ehlı Sunnet dusmanı olup ahıretını berbad ediyorlar.
Sonunda verilen numaralı kağıtlardan çekiliş yapılarak iki kişiye Meşhed gezisi ve Ayetullahın sohbetine katılma çıkartıldı.Çıkan kişilerin İrandaki gençlerden ve orta yaşlılardan bir farkının olmadığını gördüm.
Bu türden toplantıları İranlı Mollalarının ve finans kaynaklarının sağladığına adım gibi eminim.
Anlasılan kurtlar kuzu postuna burunup ava cıkmıslardı..
1985 de ilimizde bırkac sıa mezhebine mensup Caferı vardı herkes bilirdi. Taşa secde eden birisi simit satardı o kadar sanırdım.Sımdı salonları doldurmakta zorlanmıyorlar.
Gecen gun ne var bunda dedı müdürlükten emekli olmuş bır arkadas Caferılerde hak mezhep musluman degıl mi dedı.Bende Sıanın itikadı yanlışlarını soyledim.
Bırak onları bu fıtne cıkarmaktır yahudı muslumanları boyle parcalıyor dedi. .Düşman arayacayacaksan dışarda çok gavur var dedi.
Ehli sünnet olmayan ahirette kurtulamayacak cehenneme gidecek bunlar cehenneme ateş toplayanlar dedimse de ikna edemedim.
Öyle ya Ehli sünnet olanlar cehenneme girmeyecek kalan 72 fırka mutlaka cehennemi görecek.Bu konuda meşhur hadis var.
Bu gıdısle Anadoluda Ehlı sunnet musluman kalmayacak!!!
Genç esnaf serbest meslek üyesi kardeşlerimiz Devletimizin bekası için mutlaka bir ya da birkaç legal kuruma girip üye olmalilar..
Yesilay ,Kızılay, Atatürkçü Düşünce Derneği ,Tema, Ülkü Ocakları Odalar Borsalar ,Akut ,Mason localari,Türk Ocağı,Alperen Ocakları ,Aleviler,Ehli Beyt vakfi ,Caferiler özellikle siyasi partiler vb. aklınıza ne gelirse.
Devletin gözü kulağı olun..
Fetö benzeri karanlik gizli yapılardan da uzak durun ama..
Rehberinizin sağlam güvenilir olmasi sizi zarara uğramaktan koruyacaktır..
Ön yargılı olmayın birkaç ziyaretle icerdeki işleyişi kavrayabilirsiniz..
Ben her yere girer çıkarım ne var ne yok bakarım..
Yıllarca Chp yanlısı sendikanın eylemine katıldım ..
Ulusalcıların Caferilerin düzenlediği bir çok etkinliğe merak edip katıldım..
Bütün cemaatlerin cemaziyel evvel ini de ahirinide incelerim not alırım ne yapar ne ederler liderleri kimdir bilirim..
Hepsinin başında el an kim var biraz bilirim..
Müslümanlar eğer bir kurumda yoksa hiç bir yerde yok demektir.
Bizler olmayınca para servet duskunu zinakarlar,sarhoşlar namertler oraları ele geciriyorlar.
Ondan sonra şikayet etmeye başlıyoruz..
Müslümanın kurban derisiyle içki sofralari kurup alem yapıyorlar..
Devletin her yerde adamı var hiçbir yeri boş bırakmaz onu da bilelim..
Baş olun başarılarla dolun genç kardeşlerim..
Payitaht Abdülhamidi izlerken bunları düşündüm.
Osmanlı Sultanlarimiz her yere adamlarını yerleştirip istihbarat almışlar Mason localarina bile bu yüzden girmişler..
***
’’İlim ve dirayetine emin olduğum bir hocam bir zamanlar demişti ki;
itikat bozukluğu olan kimselere geçit verenler , alkış tutanlar bu gafletin bedelini en az üç nesline itikatsızlık sirayet etmesiyle öderler, vebali de onlara olur...
itikadı sahih olanlarla birlikte olanlar üç neslini itikad bozukluğundan muhafaza etmiş olur...
Bir adam şaribu’l-leyl ve’n-nehar olsa yani gece gündüz sarhoş gezse amel bozukluğu onu günahkâr eder ama o günah onu dinden çıkarmaz
Bir adam damla içki içmese, bir yudum içki haram olurmuymuş dese dinini zayi eder...
Günahı kebair işleyen imamın arkasında namaz kılınabilir.İtikadı bozuk olanın arkasında namaz kılınmaz.Zira bozuk makinadan düzgün kumaş çıkmaz demişlerdir..
Nifak ve itikat bozukluğu küfürden daha tehlikelidir. Ayet ile de sabittir. Bir adam, bir kafir dine cephe alsa ondan muhafaza kolaydır. Savaşması ibadettir, sabretmesi fazilettir, sadece bugzetmesi bile ecirdir...
Ya Munafık! Munafık senin dininden görünür, ardından dinin aleyhine, tahrifine , yozlaşmasına çalışır.. ikisi de düşmansa ki öyledir düşmanın dahi merdi yeğdir namerdi değil... Bilmediğinden, yakıştıramadiğından bırak refleks geliştirmeyi bir de alkış tutarsın..
Osmanlı’yı yüzyıllar boyu süren haçlı seferleri yaralasa da yıkamamıştır ama LAWRENCE, CEMALEDDIN AFGANÎ, MUHAMMED ABDUH, REŞİD RIZA, ABDULVEHHAB gibi itikadı bozuk olanlar , sapık mezhepler kurup ihtilaflar oluşturarak ümmet arasında müesses birliği yıkıp Hem osmanlıyı hem hilafeti elbirliği ile Haçlılara lüzum kalmadan yıkmışlardır..
Bunların izinden gelen bir sonraki jenerasyon olan Musa carullah bigiyew, seyyid kutup, mevdudi, humeyni, Fazlurrahman gibi kimseleri parlatanlar ya cahildir ya da kasıtlı... Türkiyede dünden bu güne bunları destekleyen kimseler hem siyasi hem ilmi sahada bellidir...’’Alıntı
***
Rabbimiz Kur’an-ı kerimde "münafıklar cehennemin en alt tabakasındadır" (nisa suresi 145.Ayeti kerime) buyurarak münafıkların kafirlerden daha alçak ve daha tehlikeli olduğunu ve ehli imanın münafiklardan sakınması icap ettiğini alenen beyan buyurmuştur...
Biri mezhepsizlik propagandası yapıyorsa bilin ki o dış güçlerin içerideki maşasıdır. İtikadı sahih olan milletimize son yıllarda bu hususta yoğun saldırılar kesinlikle bir tesadüf değildir. Icra edilen bir projedir...
Mezhepsizliği körükleyenler kaybettiğimiz Osmanlı ile tatmin olmayıp memleketimizi de sinsice parçalamaya meyleden artıklar ya da onların satın aldığı, kiraladığı piyonlarıdır...
Aman dikkat edelim... Son Osmanlı alimlerimizden İmam Muhammed Zahid El-kevserî buyurmuştur ki; Mezhepsizlik dinsizliğe götüren köprüdür.
Nefsimizi ve neslimizi sapık itikatlardan koruyalım. Dostlarımızı uyaralım.
Her münafık suret-i haktan görünür. Hiçbiri çıkıp ben münafığım demez. Müslümanlar içinde namaz kılar, oruç tutar, Kur’an okur hemde hepimizden fazla...
Kendi başlarına kalınca amma istihza, alay ettik onlarla deyip hain planlarını derhal icraya koyarlar...
Birçok bozuk itikatli sahte imamlara bugün bile gidip sorsanız "ben kainat imamıyım" diyecektir.
Münafığım diyecek değil ya.. Kimin ne olduğunu elimizdeki şaşmayan iki rehber olan Kur’anı Kerim ve Sünneti seniyye rehberliğinde , ehil ve muteber hocalar ve eserlerin kılavuzluğunda anlayacağız...
Eh fazla uzatmaya hacet yok. Arif olan anlar...
Allah ehl-i imanı bozuk itikatlardan ve nifaktan muhafaza eylesin. amin
05.05.2018//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.