- 1284 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ABD-ORTADOĞUYU KAN GÖLÜNE ÇEVİREN ZALİM ABD Yİ KAHRET EY ALLAHIM!!...
İngiliz ve Fransızın kahpe çocugu ABD yine bir kandil sabahi sozde Esadi ozde müslümanı vurdu.Allah onları kahretsin..
Allahım mübarek günler hürmetine sen müslümanları koru.Kafiri kafire kirdir..
Bızım siyasi iktidarlar Disisleri monserlerimiz uzun zamandan beri Abd ağzıyla konuşmakta.Libya Saddam Bin Ladin ve Esat için Abd lilerle aynı dili konuştular.
Abd 70 yildir bizi nasıl kucağına almış biri bana bunu açıklasin.Yoksa Abd nin gizli somurgesi miyiz?Ya da ikinci İsrail Türkiye mi?
Afrin zaferi çoktan satın alındı.Yeni bir sefer olmazsa seneye Başkanın kim olacağını Allah bilir..
En zor durumdaki ülke Türkiye..Bir yanda Rusya var öte yanda Abd ..Aşağı tukursen sakal yukarı tukursen bıyık hesabı..
Sarı öküzu (Saddami )aslana(abd itine) teslim etmeyecektik..Öküzler birer birer yem oluyor..Sırada Esad sonra İran daha sonra da Türkiye var..Abd yi desteklemenin cellladina aşık olmaktan bir farkı var mı ben göremedim...
Saddam Hüseyin Bati desteğiyle askeri darbe yaparak iktidara geçti. Yıllarca Batiya hizmet etti iktidarını korudu onlarla iyi geçindi. Irak petrolünu ucuza kapatmak isteyen ABD’ye kafa tuttu.
Petrolü dolarla değilde euro altınla satacağım dedi.Bati yıllarca Saddama kimyasal silah verdi.On yıl İran’la savaştirdilar. En son Kuveyt işgal ettirdiler.
Askeri gücü biten Irak petrolünu almak isteyen Abd ve batılı koalisyon ( Haclilar) 1991 ve
2003 de bizimde dolaylı desteğimizle Iraki işgal etti.Isgal sebebi kimyasal silah fabrikalariydi.Chp nin oyuyla Teskere Tbmm’ den gecemedi.
Gecseydi 140 bin Abd askeri Diyarbakira konuslanacakti.Saddam Hüseyin kaçtı saklandi sonunda yakalandı mahkemede yargılandı sözde. .
Saddamın etrafındaki herkes Feto benzeri Abd nin adamı Kesnizani tarikatinin müridi olmustu.
Seyh Kesnizani silahı bırakın evinizde oturun deyince Cumhuriyet muhafizlari sivil olarak halkın arasına girdi.Abd yirmi günde Irakı kolayca işgal etti.
Saddam Kaddafi bizde Adnan Menderes Turgut Ozal in hayatları başlarına gelenleri benzerlik var sanırım. .
İslam coğrafyasında bu oyun defalarca sahneye konuldu. .
ABD’ye kafa tutan al aşağı edildi bugune kadar..
2006 yılında ABD bütün Müslümanlara Saddam Hüseyin’i Kurban Bayram’ı sabahı asarak gözdağı verdi..
O yıllarda ABD ile aramızda problem yoktu Kaddafiyi sl aşağı ederken de dosttuk.
Ne olduysa 2013 Gezi Parkı olayları One minuteden sonra düşman olduk.
Abd ile ilişkiler devam etti iktidarda bu düşmanlık tan yarar kazanıp hep seçimleri aldı.
15 temmuzda Abd Feto düşmanlığı zirve yaptı.
Daha çok seçim kazanır bu iktidar bu Abd düşmanlığı ile. .
Olayların iç yüzü yüz yıl sonra açığa çıkar.
Biz goremeyiz tarihler vakti gelince yazar. .
Batı’dan Kafir den dost olmaz.
Batiya muhtaç olmadan kalkınma ve yaşamak zorundayız.
Sanayide askeriyede yazılımda yerli olmak zorundayiz.
Nükleer silahı olmayan devletlerin göklere hakim olmayan devletlerin ayakta kalması zor..
Araplar 100 senedir Osmanlı ya ihanetin bedelini çok ağır odediler.Daha da çok cekecekler galiba..Sultan Abdulhamide vefasizlik yapanlar iflah olmadı.Türkiye çok mu rahat!!!
Müslümanlar 100 senedir bölük porcuk Gâvurlar bizi topaç gibi ceviriyorlar .
Hilafetin önemini anladık değil mi?
İran bölgede Hizbullahi destekliyormus!!Ne yapsın bizim gibi Suriyede tüneller kazan makineleri veren,çimentoyu hibe eden,5000 tir dolusu silah veren ,PKK yi YPG yi destekleyen Ingilizi Fransizi ABD yi mi desteklesin..
Saddam kötü Kaddafi diktatör Bin Ladin terörist Esat zalim Abd sanki zemzemle yıkanmış dostumuz!!!Onun izni olmasa hac yapamayacağiz!!Suudiye verdiğimiz onca para büyük şeytan Abd itine gidiyor!!
***
Atanması yapılmayan öğretmen adayı kızımız ilaç içerek canına kiymis..
65 yasina kadar çalışacağım diye idareci koltuğunda oturan ya da tahta basinda hiç bir ise yaramayan öğretmenlere duyurulur..!!!
Azrail masada yakalarda emekliliğin hayrini goremezsiniz..!!!İşin hakkını verenlere diyeceğim yok!!!
65 yaşından sonra devlet akil sağlığı raporu istiyor.65 yasinda memur mu olur.olursada cagın kat kat gerisinde kalır.
65 yaşta zorla emekliye sevkedilip ücretli olarak yıllardır liselerde derse girenler var ikili ilişkileri iyi olanlar ölene kadar çalışıyor..
Bu ülkenin gençlerine, hayat gittikçe zorlaşıyor.
Okumak, öğretmen olmak hiç bu kadar zor olmamıştı...
Gençler ara verince bilgilerini unutuyorlar.
Hem çalışıp hem de sınava hazırlanmak zorunda kalıyorlar.
KPSS de geçmek için kurslara gidiyorlar.
Sarmal olarak eğitimde kalite her geçen gün düşüyor..
Bizim zamanımızda yeni mezunlar hemen göreve atanırlardı.
Bilgilerle dolu ve yeni bilgileri haiz olarak..
Şimdiki ünüversite mezunlarından o günkü lise mezunları daha donanımlıydı..
Testle yetişen edebiyattan sanattan musikiden mahrum yetişen dini hassasiyeti olmayan sanal hormonlu bir gençlik yetişiyor!!
Teknoloji Tasarım,Görsel Sanatlar Beden eğitiminde durum nasıl acaba..
1987 de biz İş teknik Öğretmeni olarak atanmak için yeterlilik sınavına girmiştik.
75 kişi girerken 100 kişi atanacaktı.
Hepimizi aldılar ne günlere kaldık..
Atanamayacaksa gençler neden hala o dallarda eğitim aldırıyoruz?
Emeklilikte 3600 ek gösterge gelsin, belki birileri emekli olmayı düşünürler..
Emekli olmuş bir çok arkadaşa soruyorum falan Devlet okulunda derse giriyorum diyorlar.
Sen girmesen adamını bulup o gencecik arkadaşlar çocuklar derse girip öğretmenliğe alışacaklar yanlış mı?
Bulunmayan Bursa kumaşı mısınız?
Yeni gençler sizden daha bilgili donanımlı bir mailde atamaz bilgisayarı da kullanamaz sınız siz zamane gençlerinin çok gerisisindesiniz yanlış mı?
Tecrübe derseniz doğru ama bırakında gençlerde tecrübe kazanma fırsatı yakalasınlar!!!
Onları derse girdiren idarecilerede teessüf ediyorum!!
Eğitimden bi haber nice zavallılar maalesef bu iktidar döneminde o kadroları işgal ettiler!!
Memurluktan İl Milli Eğitim müdürlüğüne geleni de gördük..
Hizmetlilikten şube müdürü olanı da gördük!!
İki sene köy öğretmenliğinden şube müdürlüğüne oradan İl müdürlüğüne atananı da gördük!!
Ya da emekli öğretmenler 65-70 yaşında ek derslere ücretli olarak girmekten vazgeçerler..
Durum ortada iken hala emekli olup da derse girmekte inat edenlere de yuh olsun diyorum!!!!
Yıllarca Müslümanlara, devlete ve vatana cehennemi yaşatan 28 Şubatçılar maalesef yargılanamadı ve paşalar gibi serbest bırakıldı. Bir misal vereyim, gerisini siz hayal ediniz:
Sene 1997 Aralık ayı. Ben Princeton Üniversitesinde misafir Prof. olarak bulunuyorum. Bir dostum beni evine yemeğe davet etti. Yemekten sonra bana söylediği cümle aynen şu:
"Akgündüz Hoca! Senin süreni bir yıl daha uzatalım. Türkiye çok karışık. Seni de öldürebilirler. Türk-Amerikan Dostluk Gecesine katıldım. Ankara’da görev yapan bir komutanın Amerka Dışişleri Bakan yardımcısına söylediği şu sözler beni dehşete düşürdü:
Bakan Yardımcısı: Komutanım! Bu gericileri temizleyemez ve başarılı olamazsanız ne yapacaksınız?
Ankara’dan Gelen Komutan: Türkiye nüfusu 60 milyon. Gericileri temizleme pahasına 10 milyonu keser ve 50 milyonla yolumuza devam ederiz.
Şanlı Milletim bu adam hakkında mahkemelerimiz braat kararı verdi düşünebiliyor musunuz!!!
Abd nin Suriye hamlesi 28 Şubat davasını geçiştirdi.Boşuna mi gitti çekilen acılar sıkıntılar..
Ya da hep müslümanlar mı sıkıntı çekecek bu ülkede..
İçeri alıp üç beş ay yatırın da anlasin alçak adamlar özgürlüğün kıymetini.
Başlarına başörtüsü takip sokakta gezdirseniz..
Atın kuyruğuna bağlayıp Ankara Ulus’ta Kızılayda süruseniz vallahi kinim bitmez..
Mahşere kalsın Allahım versin cezalarını..Bu daha iyi..
28 Şubat sanığı müslümanları da aman hapislerde süründurun çıkarmayın.Günâhınız çok nasıl olsa daha çok olsun..
Sizden bir şey olmaz demiştim sözümde duruyorum..
Abd yi kinayamaz Fransız ambargo koyamaz Ingilize oyun kuramazsiniz...
Ayasofyayı açmak size nasip olmaz..
Abd den icazet almadan is gören kahraman samimi müslümanlara nasip olur inşaallah...
Adnan Menderesin iktidarında en çok izdirabi inananlar yaşıyordu desem inanmaz kimse..
Beyaz Türkler Sabatayci donme yahudiler her zaman bu ülkenin kaymak tabakası oldular.
Allah dostlari Menderesi uyardilar bunları yap basini kurtar dediler.
Hafife aldı, Ayasofyayı acmadi,tevhidi tedrisattan feragat etmedi ,dili eski haline çevirmedi.
Korkunun ecele faydası olmadı.
Ayasofyayı elinde kudret varken açmayan bedelini agir oder!!!
Seçimler erkene alınır ise veya alınmaz ise de her halukarda AKP nin kazanacağını umuyorum.2002 den beri yapilan tüm seçimlerde tahminlerimde hep yanıldım.Hep Akp kazandı!!
Afrin Zaferinin sarhoslugu narkozu halkın kalbinden kaçmadan sandığı garantilemek isteyen ortaklar erken seçimde karar kıldılar..Bu işten emekliler memurlar zam alarak kazançlı çıkacak diyeceğim ama akaryakıta gelen zam çoktan onu eritti..
Çok akıllı bir iktidar var karşımızda..Yıllardır mağdura oynayarak seçimleri kazanıyor..
Demirel seçimden önce zam yapacak kadar aptal değilim derdi.Bunlarda mazot benzine zammı yükleyip seçimden önce vatandaşa ücret zammı yapıp seçimi kazanmak niyetindeler..
Abd de Trump ne ise la tesbih bizde de Sayın Bahçeli o bana göre ne zaman ne yapacağı belli değil..
İktidarın cok uyanık olmasi lazim.Bin kere düşünüp taşınması lazım.Bu işin geri dönüşü olmaz.
Seçimde sandıkta milletin ne yapacağı pek belli olmaz.Geçmişi unutan yaslilarimiz ve geçmişten haberi olmayan gençlerimiz kim kesenin ağzını açarsa ona oyunu verir.
Hem her zaman iktidarda uzun süre kalan kaybetmiştir.Her yükselişin bir alcalmasi olacaktır.Anap bunun en güzel örneğidir..İran Rusya Türkiye yakinlasmasi Batıyi ve Abd yi çok rahatsız etti..
Seçimler Türkiye için olum kalım savaşı olacaktır.
Hayırlısi neyse o olsun.Göreceğiz bakalım.İstikrar o sihirli kelime bu seçimde de.tutacak mi bakalım.Bence daha çok seçim kazandirir..
02.05.2018//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.