- 877 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük Balon Şehirler ve Trabzon -2
Büyükşehir olması sebebi ile şehir merkezine 5 Km. mesafede olan köy- mahallelerin inşaat sahasına açılması ile 4-5 köy- mahalleli, tarlalarının imara açılmasından doğan parselasyon gereği %40 belediye alanı kesintisine karşı birlik olup ses çıkarmaya çabası var.
Bir bakıma belediyenin bu yerlere getireceği hizmetleri köylünün görememesine üzülüyorum...
Şehrin, doğu ve batısı çoktan beri şehire eklenmişken, güneyindeki bu itirazın geçici olduğuna inanıyorum; tapu sahipleri değil de oğul ve torunları sevinecek, bilmiyorlar!.
Tabîi, gelecek yıldan îtibâren(2018 ve devamı) önlerine düşecek arsa bedeli üzerinden vergiler, asıl çıngalı çıkaracak sanıyorum?!.
Dünya görüşünü, kendi arazisi üzerinden değerlendirmekte geç kalanlar, bir vakit gelecek ki, şehrin tam orta yerinde kalmışlar... 15 Yıldan fazla olmuştur sanırım; KTÜ Gölçayır Köyü’ne taşınsın mı, adlı makale yazımı yazalı.
Gelişmekte çok geç kalmış köylerin, acı reçete ile şehirleştirilmesine belki pişman olacağız amma, 70 Yıl öncesi düşünce ve anlayışı ile de yaşanmaz ki, be kardeşim... vaktiyle köy içine yabancının girmesini engellemek, doğru değil; kalıcı da değildir... açılır bir kapı, herkes doluşur ve geri dönüp düşünürsün, eyvah ben ne yaptım!.
Siz Siz olun, bir muhitte o yere yabancı olup oturana gönül kapınızı açın... gönül barajı kapaklarınızı tam kapatmayın!.
Sağlıkla kalın... komşusuz kalmayın.
kadiryeter Kadir Yeter. 26.01.2018 TRABZON.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.