- 783 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİYONLAR VE PİYONLAR
İNSANLIĞIN SİNSİ ZEHRİ SİYONİZM TOHUMLARI
"Bilgisiz fikir, mermisiz silahtır."
@@@@@
SİYON Kudüs’te bir dağın ve kalenin adıyken "Büyük İsrail" hayaliyle zamanla Kudüs’ün ikinci adı olarak lanse edildi.
"""""""""""""""""
Siyonizmin mucidi 1886 Avusturya doğumlu Theodor HERZL’dir.
1897 BASEL’ de 1.Siyonist Kongresi yapılmıştır.
Bu toplantıda Osmanlı’dan her ne pahasına olursa olsun Filistinde toprak satın alarak Kudüs merkezli Siyonist bir devlet kurmak için her şeyin yapılması kararlaştırıldı.
"""""""""""""
Osmanlı tehlikeyi önceden sezip 5 Mart 1883’te Osmanlı vatandaşı olmayana Filistin’de toprak satışını yasaklamıştır.Buna rağmen 1890’da Hayfa Belediye Başkanı hileyle çok yüksek para karşılığı 140 Rus Yahudiyi sahte belgeyle Hayfa’ya yerleştirmiştir.
Yahudilerin altınlarının cazibesine kapılan nice gafil Arap yönetici ve tüccarlar malesef çok fazla toprak satmışlardır.
"""""""""""""""
David Ben Gurıon 1886 Polonya doğumlu bir Yahudidir.
1906’da Osmanlı toprağı Filistin’e yerleşmiştir.
Filistin’in Osmanlı valisi Kemalpaşa tarafından Kahire’ye sürgün edilmiştir.DAVİD
1911-1912 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde eğitim görmüştür.
DAVİD, 1947 ’de BM’nin izin vermesiyle 1948 yılında İsrail Devletini kurarak ilk Yahudi başbakan oldu.
""""""""""
DAVİD,1958 yılında Menderes’le görüşmek için Ankara’ya acil iniş yapan İsrail uçağından ağır hasta rolünü oynayarak inmiş.
"""""""""""
DAVİD BEN GURİON İsrail’in kurucusu olarak o zaman şu beyanatı vermiştir:
"Türkiye bize metres muamelesi yapıyor;halbuki biz evlendik.Evliliğimizi bir türlü açıklamıyor."
"""""""""""""""
14 Mayıs 1948’de kurulan İsrail’i 29 Mart 1949’da tanıyan ilk Müslüman ülke ne yazıkki Türkiye’dir.
@@@@
1949 yılından bu yana sağ-sol istisnasız bütün iktidarlar ABD’nin soğuk sesi, AB’ye girme düşüncesi, komünist Rusya endişesi, Ermeni meselesi, İran alerjisi vb... her tür bahaneyi siyasi kılıf yaparak malesef Arap baharı da dahil İsrail’siz bir dünya düzeni olamaz icraatına imza atmışlardır.
""""""""""""""
İşte o Siyonist İsrail 1897’de devlet kurmaya karar verir ve 50 yıl sonra 1947’de BM tarafından devlet kurma iznini alır. 70 yıl sonra Büyük İsrail fidanının zehirli tohumu Siyon (!) toprağına Tramp
soytarısının eliyle atılır...
"""""""""
Yahudilik ırksal bir din olduğu İçin, masonlar Yahudi olamasa da onlara uşaklık yaparlar.
""""
KUDÜS’ÜN "ARALIK " KADERİ : Üç semavi dinin mukaddes şehri Kudüs, 1516 yılının Aralık ayında, Yavuz Sultan Selim’in talimatıyla Veziriazam Sinan Paşa önderliğinde Memlüklülerden alınmıştır.9 Aralık 1917 günü İngilizlerin hakimiyetine girmiştir.7 Aralık 2017 günü Amerikan kowboyu tarafından Siyonizmin merkezi ilan edilmiştir.
""""
Rabb’im bu fitne tohumunu İslam topraklarına atan Evangelist Siyonist maşaları ve o zalimlerle kürecilik oynayan bukalemun Vahhabileri, onlara kızar gibi yapıp sürekli Müslüman kanı döken Şii deccalleri ve ılımlı sıfatına sığınan münafık NATO’cu hainleri, Büyük Kürdistan hayaline kapılarak İsrail’e hizmet eden açık gizli PKK’lıların bütün tuzaklarını boşa çıkarsın... Yüzyılın çağdaş Ebrehe- Nemrut ve Firavunları her iki dünyada da İnşaalah kahru perişan olur... Müslümanlar da uyduruk mezhep ve tarikat sapkınlıklarından en kısa zamanda Kur’an ve sünnet çizgisini "SIRAT’İL MÜSTAKİM’i bulurlar...
"""""
"BAŞKENT ŞAİRİ" Ahmet TURANOĞLU
NOT:13.12.2017 /İstanbul’da yapılan İslam İşbirliği Teşkilatı Olağanüstü İslam Zirvesi Konferansı’nda Doğu Kudüs Filistin Devleti’nin başkenti ilan edildi. İslam ülkeleri İsrail’in işgal altındaki kentin Filistin’in başkenti olarak tanınması için dünyadaki tüm ülkelere çağrıda da bulundu. Nihai bildiriden önemli bölümler şöyle:
YORUMLAR
KUDÜS'ÜN TARİHİ: MISIR FİRAVUNLARINDAN OSMANLI'YA
Kurulduğu ilk yıllarda Mısır firavunlarının hakim olduğu Kudüs önce Büyük İskender tarafından fethedilmiş daha sonra bölgeye Roma İmparatorluğu hakim oldu. 636 yılında Hz. Ömer tarafından fethedilen Kudüs Haçlı Seferleri sırasında önemli bir haline geldi ve Haçlılar binlerce Müslüman kanı dökerek şehri ele geçirdiler.
Ardından tarih sahnesine Selahattin Eyyubi çıktı ve 1187 yılında yapılan Hittin Savaşıyla Kudüs' ü Haçlıların elinden geri almayı başardı. Kudüs halkına çok iyi muamele ettiği bilinen Selahattin Eyyubi'nin düşmanları ile ilişkilerini de mütevazi bir şekilde sürdürdüğü de biliniyor. Selahattin Eyyubi'nin vefatıyla ise Kudüs tekrar 11 yıl sürecek bir Haçlı hakimiyetine girdi. 1244 yılında Salih Necmettin Eyüp daha sonra Moğollar tarafından ve son olarak 1259 yılında Ayn Calut Savaşı'yla Memlükler'in eline geçen Kudüs Yavuz Sultan Selim döneminde Osmanlı topraklarına katıldı.
BİRİNCİ DÜNYA SAVAŞI UZATMALARI: KUDÜS İNGİLİZLERİN İŞGALİ ALTINDA
Birinci Dünya Savaşı'nın sonlarına doğru ham madde ihtiyacı oldukça yüksek bir seviyeye çıktı Hindistan önemli bir ham madde kaynağı olduğundan, Hindistan yolunu güvenceye almak isteyen İngilizler için Ortadoğu, stratejik bir öneme sahipti. Bu sebepten Arabistanlı Lawrence adıyla bilinen İngiliz casusu Lawrence, Şerif Hüseyin isyanı adıyla bilinen Arap isyanlarıyla Osmanlı oldukça zayıflatılmıştı ve o dönemde bugünkü Orta Doğu krizinin ilk thohumları atılmşıtı.
Başta İngiltere olmak üzere İtilaf Devletleri Araplara bağımsızlık ve bol altın sözünü verirken, aynı zamanda siyonistlere de İsrail Devletinin kurulacağı vaadinde bulundular.
Osmanlı ordusu il etapta Kanal cephesinde İngilizlerin bağlantısını kesmek için konuşlansa da yaşanan başarısızlığın ardından kuvvetlerini Filistin ve Suriye kaydırmak zorunda kaldılar.
Yaşanan 1. Gazze Savaşı'nda 30.000 kişilik Osmanlı ordusu, bin kişi civarında bulunan tam tesisatlı İngiliz ordusunu geri püskürttü., İngilizler Çanakkale'nin ardından ikinci kez Türk bozgunuyla karşılaştı
Daha sonra yaşanan 2. Gazze kuşatması daha ağır oldu. Filistin şehirleri ve özellikle Kudüs ağır bombardımana maruz kaldı. Osmanlı güçleri de daha fazla dayanamayarak şehri boşalttılar. Ancak Kudüs şehri İngilizlere teslim edilmiş gibi görülse de ardında yatan gerçeğin mübarek şehrin tahrip olmasını önlemek olduğu yazılı belgelere geçmiştir.
Devasa toplarla bombalanan Kudüs daha sonradan ortaya çıkan telgraf kayıtlarına göre Kudüs mutasarrıfı İzzet Bey'in kutsal mekanların tahrip olmasından çekindiği için İngiliz makamları ile irtibata geçtiğini ortaya koymuştur ve Kudüs, 9 Aralık 1917 yılında İngilizlerin eline geçti.