- 432 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PELİN'İN TATİL GÜNLERİ
PELİN’İN TATİL GÜNLERİ
Bir eğitim öğretim yılının sonuna geldik. Yavaş yavaş hepimiz tatil havasına girdik.
Derse girdiğimizde öğretmenimiz yaz tatilini nasıl geçireceğimizi sordu. Pelin tatilde dedesinin Yalova’daki köyüne gideceğini söyledi.
Hepimiz Pelin’in dedesinin köyünü merak etmeye başladık. Ayrıca Pelin’in köyde neler yapacağının merak sardı içimizi.
Öğretmenimizde meraklanmış olmalı ki; Pelin’e köyde neler yapacağını sordu. Hangimiz köyde tatil geçirmeyi istemeyiz?
Pelin, tatilde yapacağı işleri o kadar güzel planlamış ki, hepimiz hayranlıkla onu dinledik.
“Sabah kalkınca herkese “günaydın” diyeceğim. Elimi yüzümü yıkayacağım. Kahvaltının hazırlanmasında babaanneme yardım edeceğim.
Daha sonra dedemle birlikte köyün arkasındaki hayvanları otlamaya gideceğim.
Bu arada doğadaki bitkileri ve hayvanları incelemeyi unutmayacağım. Zeytin ağaçlarını ve durmadan öten çekirgeleri.
Eve geldiğimizde babaanneme öykü kitabı okuyacağım. Akşam olduğunda yıl içinde öğrendiğimiz bilgileri tekrar edeceğim.
Çekileceğim bir köşeye, alacağım günlüğümü elime. “Merhaba günlük” diyeceğim. Gün içinde yaptıklarımı, yaşadıklarımı yazacağım.
Her sayfasını size okuyacağım. Her şeyi paylaşacağım sizinle. Resim yaparak, müzik dinleyerek dolu dolu verimli bir tatil geçireceğim.”
Anlattıkları biter bitmez Pelin’i coşkulu bir şekilde alkışladık. Nasıl da güzel planlamış tatilde yapacaklarını.
Herkes sırayla tatilde neler yapacağını anlattı. Her arkadaşımızın anlattığından yeni şeyler öğrendik.
Daha sonra öğretmenimiz yararlı bir tatilin nasıl geçirileceğini anlattı.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.