- 1410 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
15 TEMMUZ’U UNUTMAYACAĞIZ Milli Birlik ve Beraberlik
Bu gün biz burada bir sevgi yumağı oluşturduk ve hepimiz buradayız. Bizler birliğimi beraberliğimizi her zaman koruyacağız. Çünkü biz hepimiz biriz, beraberiz ve kardeşiz.
Neden mi?
Bizlerin vatanı aynı, bayrağı, aynı, kökeni aynı, devleti aynı, inancı aynı, milleti aynı, dil birliği ve serbestliği aynı, istiklal ve istikbali aynı o kadar çok ortak değerlerimiz var ki bunları saymakla bitiremeyiz. İşte bu değerlerimiz bizi, biz yapmaya ve bizi birliğe, beraberliğe ve kardeşliğe taşımaktadır. Ve bizde ayrı gayrı yok, hepimiz bir milleti oluşturuyoruz ve biz kıvançta ve tasada kardeşiz.
Türk Milleti olarak vatanımız Türkiye, devletimiz Çanakkale savaşından sonra Atatürk tarafından kurulan “Türkiye Cumhuriyeti Devletidir” Bayrağımız rengini şehitlerin kanından alan kırmızı renginde ve yine üzerinde ay ve yıldız bulunan şan ve şerefli gönderde dalgalan en değerli paha biçilmez abidemizdir.
Devlet ise Aziz ve Yüce Milletin ta kendi gücüdür. Bu millet devletini sever saygı duyar ve sonsuza dek onu yaşatmaya çalışır ve korur. Devlet yıkılırsa vatan gider, millet perişan ve yok olur. Bayrağımız gönderden inerse bağısızlığımız gider. Esaret dönemi başlar ki, bu tarih boyunca esarete düşmemiş bir birini takip eden 16 adet Türk devleti kurmuş bir millete zül gelir.
İnançta İslam Medeniyetini kendisine rehber edinen millet insanlığın insan olma şuur ve bilinci ile de şereflenerek asil ve aziz medeniyetinde dünyaya yayılmasını kendisine görev ve hami biliştir. Semalarımız bayrak rengi ve ezan sesleriyle sonsuza dek en ülvi yerini almıştır.
Bizler bu güzel değerlere sahibiz fakat düşmanlarda boş durmuyor. Bizim bu güzel değerlerimizi elimizden almak için ellerinden geleni yapıyorlar. Yurt içinde ve yurt dışında da çeşitli örgütler kuruyorlar ve bu örgütler vatanımıza saldırılar düzenleyip çeşitli zararlar veriyorlar. Devletimizin güvenlik ve emniyet güçleri de vatanı ve milleti korumak için mücadele veriyorlar.
15 Temmuz da (2016) da Düşman devletler ve vatan hainleri tarafından yurdumuza çok büyük saldırı düzenlendi. Vatan hainleri kendi uçaklarımızla, kendi tanklarımızla, kendi helikopterlerimizle vatanı parçalamak, devleti yıkmak, milleti tarih sahnesinden silmek için saldırıya geçtiler, vatandaşların üzerine tankları sürdüler, havadan mermiler yağdırdılar, TBMM’ni bombaladılar.
Yapılan saldırılar karşısında Başkomutan Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN milletimizi, meydanlara davet etti. Millet meydanları doldurdu yapılan kalkışmayı bastırdı. Tüm siyesi parti yöneticileri ve aziz milletimiz birliğini, beraberliğini ve kardeşliğini ortaya koyup perçinledi ve hainlere geçit vermedi.
Vatanımızı, milletimizi, bayrağımızı, devletimizi, ezanımızı, bağımsızlığımızı, hürriyetimizi sevelim ve har zaman koruyalım bu güzel değerlerimizi. Bu değerlerimiz elimizden giderse bizlerde yok oluruz. Ne şerefimiz, nede namusumuz kalır. Çok bilinçli ve çok uyanık olmak zorundayız hepimiz. Düşmanlara ve vatan hainlerine hiçbir zaman fırsat vermeyelim.
Biz millet olarak tarihin Derinliklilerinden gelip, tarih yazarak, tarihin derinliklerine insanlığın insan olma bilgi ve belgeliğini de arşivliyoruz. Bizler işte böyle çok önemli ve çok kıymetli değerlere sahibiz. Bu değerlerimizden hiç birimiz hiçbir şekilde vaz geçemeyiz, vaz da geçmeyeceğiz.
Bütün dünya bunu böyle bilsin.
Cemalettin GÜRPINAR
15 TEMMUZ’U UNUTMAYACAĞIZ Milli Birlik ve Beraberlik Yazısına Yorum Yap
"15 TEMMUZ’U UNUTMAYACAĞIZ Milli Birlik ve Beraberlik" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.