- 506 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
✓ HAZİN GELİYOR ✓
✓ HAZİN GELİYOR ✓
Parayla ayakta kalacağını düşünenlerin, parmak uçları üzerinde sessiz ve sinsice sahneledikleri iğrenç bir oyundur bugün yaşananlar.!
Öksüz bir yavrunun ve yetim kalmış bir çocuğun imdat çığlığıdır kulakları tırmalayan.!
Geceye emanet edilen gözyaşlarının, sabahın ilk ışıklarıyla sahte bir kahkahaya karışmasının utancıdır gören yürekleri dağlayan.!
Dinsizlerin din tezgahları üzerinde heba etme çabasında oldukları ve dilsiz bir annenin, semâya yükselen çaresiz duasıdır bugün gökkubbeyi utandıran.!
Tokasından mahrum edilen saçlarını, korkuyla titreyen parmak uçlarıyla örme telâşındaki bir kız çocuğunun, sırılsıklam ıslanırken, gülümsemek zorunda kalan gözbebekleridir melekleri bile çaresiz kılan.!
Şarjöre sürülen yalan mermisiyle nişan almış bir namlunun, namussuzca ve kesik kesik duyulan hırıltısıdır namahrem üzerinde görmezden gelinen.!
Kalabalıklar içine terk edilmiş çaresiz bir yürek çırpıntısı ve öne eğik başların, utançla gezinen insanlık kırıntısıdır bugün şuramıza saplanan.!
Anasını dahi satacak olanların, atası için kin kustuğu ve niçinini kimsenin irdelemeden, bütün bu olanlara anlamsız sustuğu, korku sarmalıdır bizzat içine dahil olunan.!
Kadınların horlandığı,
Çocukların zorlandığı,
Güzelliklerin kınandığı ve maalesef insanlığın sınandığı hazin bir sonun başlangıcıdır bugün yaşanılanlar.!
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)