Ruh /ŞİFA
Selam ve Selam,
’’Bir Paylaşım’’
Yazar: hans von ayberk
“Ruh - Şifa”
Ben ölümden korkmam ama "zamansız" ölmekten korkarım.
Allah’tan ki, ömrümle ilgili olarak ve SAYENİZDE elimde ömür uzatıp-kısaltan sanki bir barometre var.
Bu kez de ÖLMEDİM. Ölümden korkmuyorum! Ama sonrasından çok korkuyorum. Sonrasında korktuğumuz kim olacak? Elbette ALLAH!
O çok merhametli ve bağışlayıcı ALLAH!
Kahhar ve Müntekim olan ALLAH! Allah’tan korkun!
Hakkıyla korkun! O zaman Allah ile SAMİMİ ve HALİL (dost) oabilirsiniz.
SAMİMİ olunca da KORKMANIZ gerekmez. Ama o güne kadar KORKUN. Günde üç vakit iki rekat namazınızı ve bunun artılarını ASLA bir tek vakit bile kaçırmayın. Tüm kötülüklerinizi bu örter ve ıslah eder. Ama bunun fazlasıyla da Mauna uğrar azarsınız. Allah bizi salihlerden kılsın ve ilmimize bereket versin!
Grubumuzun hekimleri şimdi söyleyeceklerime şaşıracaklardır. Bazı hastalıklar GÜNÜMÜZDE tıp literatüründe HİÇ yoktur. Bu hastalıklar ÇOK ÖZEL hastalıklardır. Konuya şöyle başlayalım. Demiştim ki RUH tektir. Yani bir su okyanusunda BUZ tutmuş yine aslı SU olan adacıklar (Nefse bölünmüş ruhlar-AMA RUH YİNE TEK’tir). Yani okyanus tektir. Onu Akdeniz, Adriyatik, Kızıldeniz diye ayıran BİZİZ. Kur’anda tüm melekler ÇOĞUL ama RUH hep tekildir, dikkat ettiniz mutlaka buna... Yani ruh SU’dur (Allah’ın Arş’ı SU üzerindedir). Fakat bunun üzerinde AYSBERGLER vardır (ki yine sudur, çelik gemi falan değil). Aysbergler (buz) BUHAR ve SU tek parçadır. İlla ki sudur. O okyanustan üfürülürsünüz (buhar) ve bedene (buz kalıbı) kavuşur sanki AYRIKLAŞIRSINIZ (unutmayın siz halen sudan başka bir şey değilsiniz). Ve bir gün yeniden DOĞDUĞUNUZ=ÖLDÜĞÜNÜZ yere dönersiniz. Burası sudur. Ruh üflenince BUHAR fazındasınız. Bedene kavuşunca buz (katı hal) fdurumundasınız, katı haldesiniz. (Ama yine de su-sunuz). Nefs denen şey BUZ PARÇASI olarak su üzerinde yüzen SENSİN.
O gün (Mesela Kadir gecesi) RUH (Tek) ve MELEKLER (çoğul) İNER DE İNER... Bunun kaynağı RUH’un bütünlüğüdür. Ruh tümleşik entegre falan değildir, YEKPARE’dir, Dünya gibi monobloktur. Bir köpek, at vb. sahibine ŞİFA verebilir. Bitkiler (örneğin maydonoz= RUH olarak size ŞİFA vermektedir. İnsan insana şifa verebilir (ecel gelip çatmadıysa elbette) ve bu şifaların tümüne DUA diyebilirsiniz...
Biliyorum, çünkü ben buraya ve hayata GERİ döndüm ve bu DUALARINIZDAN idi. DUALARINIZ yüzünden "Kiminin ömrünü dilersek uzatıyoruz" sırrına muhatab oldum. Bu ayeti mütülaa etmiştik ama YAŞAMAMIŞTIK. Beni DUALARIN yaşama geri döndürdüğünü biliyorum. İddialı bir laf: Bunu hak etmiştim çünkü, hak ettiğim iddialı bir laf. Çünkü 37 yıldır Türkiye’deyim... Asla insanları Yakış gibi sövüşlemek bir yana, neyim varsa verdim. Bilgi, manevi, bilhassa maddi... Verdim de verdim. Gerek balet-müzisyen-gazeteci vb. Olduğumdan, gerekse bilgimden ötürü çevremde pek çok hanım oldu. Hiç birine, asla hiç birine YAKIŞ gibi EN UFAK bir şeyim ve sabıkam olmadı. Müfide Atalay bana kadının değerini öğretmişti. Ve Kur’an RUHLARIN bile NEFHİ SUR denen bir ANA RAHMİNDEN geldiğini, üflendiğini, ALLAH’IN RAHİM adının dişi bir isim olduğunu ve VEKALETEN kadınlara jinekolojik olarak DEVREDİLDİĞİNİ öğrendim. Bu yüzden hiç bir zaman kimsenin kadın akrabasına ve rahmine küfretmedim. Küfür haricinde Türkçeyi öğrendim. "Cennet Annelerin ayağı altındadır" özdeyişi aslında şöyle olmalıydı: "Cennet kadınların RAHMİNDEN bir RAHMETTİR". Birine ANNE diyorsam bu onu ALLAH’IN RAHİM ADI kadar sevdiğim anlamındadır. 114-de biri de olsa ANNE dediğim (Müfide hanım gibi Hayat ve Heyecan veren herkes) benim ANNEM’dir... Ve anne kelimesi bende inanılmaz bir noktaya çıkmıştır: RABBİN Rahim adı olmuştur... Erkek kadına Rahman’dır ama kadın çocuğuna evladına RAHİM’dir, merhametlidir, müşfik/müşviktir. Şefkat ve şifadır... Hiç bir cenin, çocuk vb. BABASINDAN immünite/bağışıklık almaz. Fakat anneden üç şey gelir. Damar, süt ile gelen bağışıklık sistemi (Antikorları vb. anımsayınız). Bunlar anneden gelir ve üçüncü olarak EVLAT ÖLENE KADAR ANNE RAHMİ İÇİNDEDİR. Bu derin konuyu berzah alemini de bir başka gün açarız.
KOZA... MÜDDESİR. Ya da verdiğimiz örnek ile BUZ (ana rahmi burada BUZLUK). Yani rahimde üflenen kaynar su (ruh) BUZ’a (nefse, bedene) AYRIKLAŞIYOR ve bir triple (kaynama noktası, su ve buz üçlemesi) oluşunca ÖMÜR doğuyor.
Meşeme ile, yani amniyöz suyu (G) plesenta sıvıları tamamen "ALLAH’IN ARŞI SU ÜZERİNDEDİR" deki MA/SU ile özdeştir. G dediğin ayrıca GENÇLİK aşısıdır. Anne adayı çok GÜZELDİR ve GLOBUNDUR... ŞİFADIR... Annenin DAMARLARI evlada geçer, (babanınki geçmez). Çünkü RAHİM ile HABLİLVERİD (anadamar) arasında inanılmaz bir bağlantı vardır. Anne adayı Arş’a 50 bin yıl uzaklıktadır SANIRSINIZ. Oysa BERZAH alemi=Sur borusunun damlalık olarak RUH bıraktığı yer O DAMARDAN geçer. Tüneller, kuantum tünelleri, Worm Hole’lar ve de Corn Hole’lar onların adı DAMAR... Ve Allah bir HORN HOLE (Nefhi sur) olarak bize DAMAR OLMUŞTUR. DAMARDAN DA YAKINDIR. Damarın çeperi vardır, çapı vardır. Dışı dört boyutlu uzaydır. Ya içi? İşte o TÜNELLLER var ya 11 boyutludur. İÇİ dışından da yakındır. Allah şu an size aort damarınızdan da yakındır. Anne adayına ise 50 bin yıldan da yakındır. Yani çapı 50 bin yılda geçerseniz, anne bir tek günde geçer. ANNE BUNUN için ve BENİM için çok değerli. Anneler değerlidir. Babalar doğuramaz, kuşağı sürdüremez.
Ve RUH ruha şifa verir... Yani buzdan buza şifa "ARADAKİ SU aracılığıyla" iletilir (yine de TEK PARÇASINIZ. Bunu asla unutmayınız.Sizin bir PAYLAŞILAN RUHUNUZ var, ama PAYLAŞILMAYAN, sadece SİZİN OLAN bir nefsiniz var.) NEFS BENİM ama ruh (Böcek , bakteri, avokado vb.) hepimizin! BEN BÖCEĞİM, BEN DOMATESİM, BEN BENİM, ben eşeğim, ben aslanım, ben insanım, çünkü RUHUM ortak payda... Ama ben Hans Aiberg denen TEK BAŞINA bir nefsim. Klonlansam da her birimize ayrı bir buz parçası yaratılır. (ruh+nefs), ki o klon yine BEN DEĞİLİM. Bir insanın ilk aşılanmış yumurtasından 64 klona bölünebilirlik vardır. Ama bu ikizler gibi altmışdördüzler demektir. Her biri ayrı bir NEFS sahibidir. Biri iyi diğeri kötüdür vb. Biri Cennet’liktir öteki Cehennem’liktir vb. Yoksa sci-fi filmlerindeki gibi "Yahu bana klon üretin ki, organlarım eksildikçe onlardan APARAYIM (plantasyon)” diyemeyiz. ONLARIN HER BİRİ SİZİNLE eşit NEFSLER...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.