- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-11
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-11
Sedat Amirim cezaevi müdürüyle yaptığı konuşmadan sonra, İstanbul E tipi cezaevinin yolunu tuttuk. Bizi doğrudan sorgu odasına aldılar. Biraz sonra Kayserili Atıf’ta geldi. Beni görünce Atıf’ın suratı birden asıldı.
Kayserili Atıf_ Karşıma çıkmaktan bıkmadın mı? Burada bile rahat yok senden.
Büşra Baş komiser_ Ben rahat etmedikçe sana da rahat yok Kayserili. Kâbusun olmaya devam edeceğim. Sen aslında benim gözümde Kayserili olamayacak kadar şerefsizsin.
Heval Baş komiser_ Hakkında bilmediğimiz hiçbir şey kalmadı. Kayserili olmadığını da biliyoruz. Şimdi saadete gelelim. Birde senin ağzından dinleyelim istedik. Bay Robert’i niye öldürttün. Mimoza katliamında ki şerefsizin kaçmasına yardım etmesi için niye adamlarını devreye soktun. Eğer bu soruları doğru olarak yanıtlamazsan bundan sonraki yaşamın tek kişilik bir hücrede geçecek.
Rıfat_ Kayserili sadece lakabım. Hayatım boyunca ne Kayseri’ye gittim nede gördüm. Ama akılda kalıcı bir lakabım olmalıydı. Bay Robert’e gelince, zavallı adam kendisini masanın baronu sanıyordu.
Büşra Baş komiser_ Bana hikâye anlatma neden öldürttün?
Rıfat_ Evet Ölümü hak etmişti işlerime sekte vuruyordu.
Heval baş komiser_ Yani demek istiyorsun ki silahları teröristlere göndermeni engelliyordu. Doğrumu anlamışım?
Rıfat_ Nasıl istersen öyle kabul et.
Büşra Baş komiser_ Mimoza olayına dönelim.
Rıfat_ O sadece bir kuklaydı işi bitti öldürüldü.
Büşra Baş komiser_ Sen öyle san bu işin arkası çorap söküğü gibi gelecek. Eğer yaşamak istiyorsan bir isim ver. Sana iki gün müsaade aklını başına topla. Yoksa bu hücreden sağ çıkamayacaksın. Seni ben öldüreceğim. Hadi heval şimdilik bu şerefsizle işimiz bitti.
2
‘’ Amirim verdiğimiz isimlerde bir gelişme var mı?’’
Sedat Amir_ İpsiz Bidar’la, Toprak Sakallıyı sorgu odasına aldık. İpsiz Bidar’ın sorgusuna sen giriyorsun. Toprak Sakallının sorgusuna Heval Baş komiser girecek.
Büşra Baş komiser_ Baş üstüne Amirim
İpsiz Bidar’ın dosyasını alarak sorgu odasının kapısı önünde derin bir nefes alıp içeri girdim. Hakikaten lakabına uygun bir adam masanın önünde oturuyordu. Sandalyeyi çekip karşısına oturdum.
İpsiz Bidar_ Ben burada ne arıyorum? Suçum ne?
Büşra Baş komiser_ Demek suçsuzsun? Adının ne anlama geldiğini biliyor musun?
İpsiz Bidar_ Ne bileyim ben. Adımı babam koymuş. Avukatımı istiyorum.
Büşra Baş komiser_ Adının anlamı uyanık demek. Sen çok mu uyanıksın?
İpsiz Bidar_ Saadete gel Komiser. Niye burada tutuluyorum?
Büşra Baş komiser_ Avukatın İstanbul ceza evinde hücrede yatıyor gelemez. Ama sen sorularıma doğru düzgün cevap verirsen buradan elini kolunu sallayarak çıkıp gidersin.
İpsiz Bidar_ Sözü dolandırıp durma ne soracaksan sor. Bu akşam bir işim var.
Büşra Baş komiser_ Anlat bakalım Bay Robert’i niye öldürdünüz?
İpsiz Bidar_ Bay Robert ölmüş mü?
Büşra Baş komiser_ Bırak ulan bana maval okumayı tanıklar var seni gayet net tarif ettiler.
İpsiz Bidar_ Arabayı ben kullanmıyordum Toprak kullanıyordu.
Büşra Baş komiser_ Yani o arabada olduğunu kabul ediyorsun?
İpsiz Bidar_ Lanet olsun.
Büşra Baş komiser_ Öldürme emrini kimden aldınız? Aslında zaten biliyorum bu emri kimin verdiğini ama bir de senin ağzından duymak istiyorum.
İpsiz Bidar_ Kayserili Atıf verdi.
Büşra baş komiser_ Tahmin etmiştim.
Sorgu odasından çıkıp Sedat Amirimin yanına gittim. ‘’ Amirim adam çok çabuk çözüldü. Bu işte bir terslik Var.’’
Sedat Amir_ Ne gibi bir terslik var, adam itiraf etti işte.
Büşra baş komiser_ İçim rahat değil. Heval gelsin konuyu tartışalım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.