- 618 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YETKİLİ AĞIZDAN/AĞRI DAĞI-ERMENİSTAN SINIRLARI İÇERİSİNDE...
Yıllardır ortalarda dolaştırılan ve de çoğu zaman ta gözümüzün içine kadar sokulmağa çalışılan,sözde Ermenistan-Kürdistan-genişletilmiş Irak-Ege denizini bünyesinde gözteren Yunanistan haritalarına ne kadar tepkisiz/duyarsız kaldık.Harita üzerinde dahi olsa her bölgeden çalınan Türk topraklarına,hiç duyarlılık gösteremedik.
-Ta ki 18.09.2008 gecesi MHP’li M.Vekili Oktay VURAL’ın namlu da hazır bekleyen mermilerin tek parmak hareketi ile patlaması gibi,patladığı ana kadar...
-VURAL isyanlarda...Ermenistan açık,açık belirtiyor ve dünya ya ilan ediyor
AĞRI DAĞI bizimdir Ermenistan sınırları içerisindedir ve Azerbeycan’ın da % 25’i Ermenistan’ındır.Sınırlarımız böyle belirlenmiştir.
-Vural haklı olarak Ermenistan’a tepkili/dolayısı ile C.Başkalı GÜL’e isyanlarda
böyle bir devlete neden-nasıl-niçin gider diye sorguluyor..
-Nihayetinde son şekli ile Ağrı dağını da kapsayan,Ermenistan haritası en yetkili ağızdan kamuoyuna duyurulmuştur...
-Bundan sonrası ilk adım TBMM ’nindir.
-Bu sözde haritalara dur diyecek azim ve kararlılığı bekliyoruz.KANIMIZA DOKUNUYOR...
YORUMLAR
-Bu sözde haritalara dur diyecek azim ve kararlılığı bekliyoruz.KANIMIZA DOKUNUYOR...
Yazmışsınız... iyi güzel de... harita sadece sembol...
O haritada gösterilen ve gösterilmeyen bir çok Türk Toprağını para ile zaten sahip oldular...
Harita hiç olmamış olsa, bu gerçek değişecek mi ?
Ses çıkaracak olan zaten zamanında önlemini almaz mıydı ?
DANIŞIKLI DÖVÜŞ... nereden geldiyse aklıma şimdi bu kelime ?
Kel alaka mı durdu ne ?
SAYGILARLA
Hepimiz şunu samimiyetle kabullenmeliyiz,dünyaya insan olarak geldik ve bir defa geldik,çok kalmayacağızda aslında,bir bakıma hiçbir şeye deymez diyebiliriz.Yaratılış itibariyle iyilik ve kötülük bizimledir ve insan iyiliğe daha meyyaldır.Bu da doğru.Ama,kötülük her zaman ansız ve zamansız vurur,dolayısıyla bütün hesaplarınızı bozar.Çoğu zamanda,aktör olamadığınız için şartları siz belirlemezsiniz.Tarih içerisinde şartlarını bizim belirlemediğimiz,zayıf bir anımızda aldatıldılar,bu tarihi bir gerçektir.Ben o bölgenin çocuğuyum ve son Ermeni komşumuzu 1975 yılında İstanbul'a uğurladık.Allah rahmet etsin öldü.Bu bir tarihi kavgadır ve adını kavga koyduğunuz şeden zararlı çıkacaklar olmuştur.Ama,hiçbir zaman anlatıldığı gibi değildir,Malvarlıklarını tesbitleri tehcir öncesi bizzat Ermeni vatandaşlara yaptırılmıştır,tavuklar ve horozlarda kayıtlara dahildir.Sürgüne gidende vardır,ölende.Rakamlar çok afaki ve yalandır.Adam Balıkesirde annesini öldürdü bir yıl bile saklayamadı.Siz bir milyon insanı öldüreceksiniz ve birtane mezarı olmayacak.Olur mu böyle şey.Başta Amerika ve İngilizlerin ciddi desteğinde Bağımsız Ermenistan hayal edilmiş ve olmamıştır.Zamanın idarecileri insani bir tehcir kararı almış ve uygulamışlardır.Her bağımsız ülkenin önce yaşama,sonra hukuki hakkıdır,bir yanlışı düzeltmek.Kimseye tepside devlet sunmuyorlar,mümkün olsa olurdu belki.İşin doğasına aykırı ve sizin elinizde olan bir şey değildir.Çok kolay işte değildir,her zaman ve her topluluk için doğru da değildir.Mutlu etmeye yetmez insanı.
Bu sayfa bizim tarafımızdan kapatılmıştır.Ermeniler tarafından sürdürülmüş ve onlarca ateşe öldürülmüştür.Bunların hiç mi anlamı yok? Hayallerimizle dünyanın ve bulunduğumuz konumun şartları çoğu zaman tezattır.Uyumluluk göstermez.Eğer güçlü iseniz el uzatmanızda da mahsur olmaz kontrol edebiliyorsanız,bir fayda da sağlanabilir,her iki taraf adına.Biz gerçeğin bir kısmını görebiliriz vatandaş olarak,böyle bir imajda verilmiş olabilir,ziyaretle ilgili.Ne kazanıldı bilemiyoruz,kimse bir şey açıklamadı.Şartlar olgunlaştığında bir gecede savaş,bir anda barış olabilir..Gerisi koca bir hayaldir.Hayallerimiz olmasa ölürüz..Ölürler!...Selam,saygı...