- 904 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
İNŞALLAHI MAŞALLAHI YOK ( KÜÇÜK HANIMEFENDİ)
...
Kazım Amca Suzan Teyzeye küstüğü zaman kendisi uyanıyordu baba, bu yüzden senin bana küstüğünü zannettim .Şşş Sarah , başkalarının özel hayatları anlatılmaz ,hem sen nereden biliyorsun, boyundan büyük laflar etmezsen daha şirin bir hanımefendi olursun. Boyundan büyük laf ne demek baba? Yani kendinle ilgilen sadece ,anlaştık mı? Gözleri parlayan küçük kız ,yarbay ona göz kırpınca babasına bakıp öptü ve fırçamızı unutmayalım baba ,bugün çok güzel resimler yapacağız , öğretmenimiz unutmayın dedi. İnşallah diyelim kızım . Aa baba inşallah maşallah yok ,unutmayın dedi öğretmenimiz. Sarahçığım kimden öğreniyorsun bu sözleri sen , öğretmeniniz böyle mi konuşuyor sizinle? Suzan teyze böyle söylemişti. Aaahhh Suzan hanımcığım , sarah sizin ağzınızı almış diye içini çeken yarbay, sarahın dilini düzeltmek için ne yapacağını düşünüyordu. Bak Sarah, bir şey yapacağımız zaman Allahın izniyle demeliyiz ,doğrusu budur, tamam mı inşallah demeliyiz. Inşallah deyince Allah izin mi veriyor baba ? Evet sarah, çok iyi anladın ,aferin, Allah isterse izin verir istemezse vermez. Baba ,sulu boya fırçamı Allahtan isteyeceğim ben , Allah ne istersek verir mi? Tebessüm eden baba , evet deyip sarahın çantasını tekrar kontrol etti ve saraha bir şeyler yedirdi ,sonra birlikte evden çıktılar. Saraha sorumluluk veren baba, kapıları kontrol etti ve aferin sarah deyip ona güvendiğini hissettiren bakışlarla ,küçük kıza baktı ,küçük kız babasının ona her bakışında büyüyordu sanki.
Babanın kızıyla iletişimi ve Sarahı etkileyen çevreyedair ayrıntılar... Timuçin Beyin tepkileri... küçük kızın dönem özellikleri ...
YORUMLAR
Ben aslında ilk önce bu siteye Yusyus23 olarak kaydoldum ve 11 şiir yazdım. Daha sonra bir anda siteye girememeye başladım. Daha sonra kapkaranlık olarak siteye kaydolup daha önceki 11 şiirimi yeni şiirlerle birlikte tekrar yayınlamaya karar verdim. RABBINDEDIR SELAMET, BIZI HATIRLA, ABI, ÇOK MU ÇOK İHTİŞAMLI, ZEMHERIDE KALMA DİYE şiirlerini zaten daha önce Yusyus23 adiyla yazmistim. Geriye 6 tane şiir kaldi onları da yenileriyle beraber yayınlamayı planlıyorum. Yani siteye kapkaranlik olarak kaydolduğumdan beri yukaridaki 5 şiiri ve 12 yeni şiir yazdim. Bu arada bunu mesajiniza cevap olarak yazacaktım ama mesaj gönder bölümünden gonderemedigim için buradan gönderiyorum. Bir de mesajiniza cevap yazmaya çalışırken sizi yanlışlıkla yasaklı listeme ekledim, kusura bakmayın :)