KISA YAZDIM Kİ BELKİ SONUNA KADAR OKURSUNUZ
Okumayı sevmeyip ,
Sadece sürekli yazan şairler(!) ve yazarlar(!)
Lütfen kalkar mısınız acilen
Üç ayaklı sandalyemden ..!!!
Buraya sessizce sizin için bırakıyorum
… (üç nokta)
DENİZ...
YORUMLAR
Den(iz)
Sevgilerimle..
Sanırım sitenin en uzun yazıları ben de. Eskiden bir abi vardı kelime adetimi sayardı. 5000 den aşağı dusmussem kısa yazdın bugün hayırdır diye takılırdı.
Ben yazayım ama kimsenin yazısını okumayayım dusuncesindekilere de gıcıgım. Hazretleri sanırsın rahmetli Dostoyevski. Üç çocuk is güç vs. derken eskisi kadar cok okuyamasam da günde en az bir saatimi burayı takibe ayırıyorum. Genellikle kıyıda köşede kalmış yazarları keşfetmeyi seviyorum.
Sitede en çok yazı okuyanlardan birisin Deniz. Belki de birincisin bu konuda. Seni hem tebrik ediyorum hem de teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle.
Den(iz)
Sevgilerimle..
Aynur Engindeniz
Den(iz)
Seni güldürebilmek nedeni olduğum için mutlu hissettim şu an kendimi. Neler yapıyorum ki acaba ya ? Bak onu merak ettim ama :)))
senin gibi iyi insanlar öyle az ki Aynur ......
Deniz hanım merhaba.Gel de şimdi Yunus Emre'ye hak verme :
Az söz erin yüküdür,
Çok söz hayvan yüküdür.
Bilire bir söz yeter,
Sende cevher var ise... Yorum yeter sanırım.İyi geceler.
Den(iz)
Sevgilerimle...
Gülümsettiniz beni. Dilerim dokuz köyde misafir kalın.
Hani çok karışık yada benzer yazılar insanı gercekte sıkıyor. Lakin her horoz sesi kadar ötüyor. Hepsini Denizli Horozu olarak bekleyemeyiz. Değil mi?
Yazan yazsın biz istediğimizi okuruz.
Sevgilerimle
Den(iz)
Sevgilerimle..
Fatma Oral
Biz denizlerin dalgasına da aşığız.
Biz denizleri yaşatamadık.
Ne yazık ki kahrımızı içimizden atamadık.
Atamayız da.
Adı güzel, kendi güzel,
Çok değerli yazarım. Siz çok uzun ve mutlu yaşayın. Dalgalar da süsünüz olsun.
Sevgilerimle
Valla kısa diye geldim hee:)
Ben genelde yazıları okumuyorum çünkü..
Yazılan yazıları beğenmiyorum.. Çoğu imla hatalı. Ve sıkıcı. Vee bana göre saçma sapan şeyler.)
Ben çok kitap okurum.. Bazen sabaha kadar bitirmeden uyumadığım kitaplar vardır içinde kaybolduğum. Severim vesselam.. Üstelik kitap ayrımı da yapmam. Sadece teknik kitapları okumam. Ben roman hastasıyım.. Hastasıyım dediysem harbiden hastasıyım hee:)
Şiire gelince.Ben de çok sık şiir yazarım o yüzden hemen üstüme alındım.))
Sürekli aynı mı yazıyorum bilemedim ama ben yazmayı seviyorum.. İçimdeki öfkeyi veya durgunluğumu ya da üzüntümü kalemle sarmalamak beni rahatlatıyor. Üstelik sayfama astığımda görüntüsü hoşuma gidiyor. Neden mi? Bazen insan olarak bu dünyaya neden geldim ki diye sorguladığım zamanlar çoktur. Şiirimi astığımda bugün de boş yaşamadım gibi bir psikolojiye girip içimi rahatlatıyorum:)
Vesselam seviyorum kıss yazmayı. al sandalyeni:))
Den(iz)
asude_vuslat
Den(iz)
Sevgilerimle..
Gule
öyle yapıyorum zaten önce duvara taksit taksit kelimeyle sonra da peşin toplayabilirsem yazdıklarımı paylaşırım sizinle...
Oku oku bitmek bilmedi:) Böyle uzun yazıları okuması da zor oluyor sevgili Deniz:)
Sen çok yaşa emi...
Ben genelde şiir okuyorum burada ama yazılarını beğendiğim birkaç isim var bunların başında da sen geliyorsun.Senin yazılarını okumak bana iyi geliyor neden dersen samimiyetini ve yapmacıksız hallerini seviyorum.Olduğun gibisin ve bu karakterdeki insanları hep yakın hissediyorum kendime.Yazılarda değindiğin konular da güzel .Lafını esirgemiyorsun bu yüzden sana mert yürekli diyorum.
Dediğin gibi devamlı yazan arkadaşlar var, hayır bir şey değil yorum yazmakta zorlanıyor insan.Bir şiirine yorum yazarken bakıyorum başka şiir asıyor:) Çok fazla yazan arkadaşların her yazdığı birbirine fazlasıyla benziyor gittikçe.Bir zaman sonra da o kişileri takibi bırakıyor insan .Bu eminim yazı konusunda da aynıdır.Oysa yazmak hatta iyi yazmak için çok okumak da gerek.Birilerinin ilham perileri fazla mesai yapıyor demek ki ,kıskanmamak gerek:)
Bol tebessüm ettirdin bu akşam,iyi ki varsın bu defterde.
Sevgilerimle
Den(iz)
Sevgilerimle..
Kim bilir Edebiyat Defteri sayfasında pek okumuyorlardır belki de
Sayfa dışında ünlü yazarların kitaplarını, yerli yabancı klasikleri devretmişte olabilirler hani
Ama siz hep yazın Deniz hanım
İzmir gibi sımsıcak hislerinizle
Meltemle imbat arası esintinizle
Okuyanınız çoktur bence
Saygı ve selamlarımla...
Den(iz)
Den(iz)
Sevgilerimle..
Den(iz)
keoma
Den(iz)
Duralım tamam .Yine kaçarsın falan .. Dur dersen dururuz artık :)))
Bi kere demiştim okumayıp sürekli yazan şaire, neden sürekli yazıyorsun, bu duygu bolluğu nereden geliyor, her gün aynı kelimeler. Sürekli yazmayı İdman olarak gördüğünü söyledi. Demek ki, yazmak çizmek maça hazırlanmak gibi bir şey onun için. Bence insan yazın dünyasının yüzde 80 nini okumaya, 20 sini de yazmaya ayırmalı. Okumadan yazanlar edebiyat dünyasına asla katkıda bulunamazlar.
Sevgiler...
Den(iz)
Mesela sizin yazınızı okudum bu gün ve rahat bir vakit kolluyorum yorum yazmak için. Saygı duyunca özeniyorum elimde değil ...
Sevgilerimle..
Deniz hanım. Hem,‘’kısa yazdım ki belki sonuna kadar okursunuz’’ şeklinde başlık kullanıyorsunuz, hemde bu kadar uzun yazı yazıyorsunuz. Sizce de bu bir çelişki değil mi? Doğrusu tepki koymak açısından ‘’Lütfen kalkar mısınız acilen’’ satırından sonrasını okumadım.
Saygı ve sevgilerimle.
Den(iz)
Serhat bey çok yaşayın emi siz ... İşte hata bende daha kısa yazmalıydım .. :)))
Sevgilerimle...
Serhat BİNGÖL
Saygı ve sevgilerimle.
Sevgili Deniz.
Ben uzun zamandır şiir sayfasını neredeyse kapattım. Ne yazıyorum ne de okuyorum. Çok çok önemsediğim bir iki şair dışında tabii ki ( mesela Aşkar gibi. )
Nesir köşesine gelince:
Yaklaşık her gün yazıyorum bildiğin gibi. Favori listeme aldığım, çok güzel yazan arkadaşlarımı mutlaka okuyorum ve yazılarına kendimce yorumlar yazıyorum.
Ancak şunu hemen belirteyim ki herkes yazdıklarının okunması için yazar. Yani hiç kimse laf olsun torba dolsun diye yazmıyor. ( yazdıkları ne olursa olsun ) Ve yine herkesin hoşlandığı değişik tadlar aldıkları yazılar vardır. Mesela ben imgelerle dolu yazıları es geçiyorum. İki gıdım bal yemek için bir ton odun yedirten yazıları da es geçiyorum. Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı türünden yazıları daha ilk paragraflarında okumaktan vazgeçiyorum. Öyle olunca da geriye pek fazla bir şey kalmıyor okunacak.
Ben uzun yazıyorum.
140 Karakterlik tweet misali yazı yazmak bana göre değil.
Ve son olarak diyorum ki
Burası bir pazar. Herkes ürününü satmak için getiriyor pazara. Her ürünün de kendisine göre bir satıcısı, bir alıcısı var. Dolayısıyla bu pazarda '' niçin benim ürünümden almıyorsun'' Diye sorma hakkımız olduğunu sanmıyorum.
Ürünümüz ortada, beğenen alır, beğenmeyen almaz...
Selam ve sevgilerimle.
Den(iz)
Sevgilerimle..
Den(iz)
Sevgilerimle..
lacivertiğnedenlik
Den(iz)
Sevgilerimle..