- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum Ruhunu Çok Sevdi 10
Tam Unuttuğumu Sandığımda
Uzun zamandır gitmedim ,senle gezdiğimiz yerlere.Hayatın koşuşturmacasına kaptırdım kendimi.Sanki eziyet edercesine ,yordum kendimi.Unuttum sandım seni ,yorgunluktan sızdım geceleri, bel ki düşünmemek için seni... .Olmamış be canım , yine şaha kaltı kalbim ,sen diye yandı bu gün. Gördüm seni yine uzaktan , hayır dedim o olamaz bir resimdi bu , gördüm işte yine.
Girdap gibi oldu bedenim sanki tekrar başa döndüm sevdiceğim.
Bitmiyormuş aşk , bel ki ölünce toprak unuturur seni .Acı vermiyor artık biliyormusun bana , barıştık biz hasret denen o ateşle.Yakmıyor o beni ben de özlemeyeceğim dedim ona seni.
Olmuyor işte gülümsüyorum yine sebepsi,zce ,sen düştün aklıma yine.Parmaklarım da bilgisayarımın tuşları .Akıyor kelimeler ,bir aşk şiirine.
Her şeyin insana kattığı bir şey varmış.İnsan bir şeyi kaybederken bir şeyi kaznırmış.Ben sensizlikte buldum ,kelimelerin dansını.Sana anlatamadığım aşkımı paylaştım onlarla.
Şimdi yıllar sonra yine sen geldin aklıma sevdiceğim senle doldum yine.
Kızmıyordu o gözler artık bana sanki barışmıştı kalbimle.Ben seni yeniden yaratmıştım kalbim de seviyordun artık beni.Ne delirdim sevdiceğim ne de bunadım.Ben kendime hayalim de sensiz ama senle dolu bir dünya yarattım.Unuttum sanmıştım seni,oysa aşkın hala dün gibi.
Yakıp kavurduğun bu kalbi , şelalelerle süsledim ey sevgili.
Dünya duydu sen duymadın, herkese seni anlattım.Bırak dediler değmez,olmaz dedim o benim canım.
Olmaz dediler sevmez,olsun dedim ben suçluyum.Kırdım kalbini çok yara açtım.Şimdi mühebbet hapis aldım.
Karara saygılıyım çünkü ben aşka aşığım.Sevdiceğim ben kızarım sana ama söz söyletmem başkasına.Sen benim kalbimsin ,ben söküp atamam ki seni.
Sen üzülme emi ben ikimizin yerine severim , sen anlamasan da ben hep sendeyim.
Sen gitin kalbin ben de kaldı ,eğer bir gün anlarsan bunu ben yine bura da beklerim seni.
Korkum o kadar alıştım ki sensizlikte sana.Ya olmazsa senle ,ya kıskanırsa sensizlikte sevdiğim sen , seni.
Y akırılırsa kalbim sevemezsem sensizlikte sevdiğim sen gibi seni.
Yine kaybettim kendimi daldım hayallere ne sen geleceksin ,ne ben sen de kaybolacağım .Ne de gerçek senle huzurla uyuyacağım.
Kalbinin üzerine koyup başımı mehtaba bakamayacağım.Mehtaba sen yokken hep seni anlatacağım.
Kimseye anlatılmıyor sevdiceğim ,anlamazlar ki beni.Sen anlamamışken , nasıl bilsin onlar halimi.
Yine sabah oluyor ben sana hasretimi, kelimelere anlatıyorum.Okurmusun bir gün bilmem .
içimi dökmem gerek , bazen denize bazen rüzgara anlatıyorum lakin en güzel beyaz sayfalar anlıyor beni.İçimi döküyorum korkmadan ve sonsuzluk gibi.Kalbimi seriyorum onlara ,aşkın değerini bilmeyenler okusun anlasın ,hatırlasın.Sevdalılarıysa onlara daha iyi baksın.Aşk kalpleri sarsın dünya mutlu insanlarla dolsuN SEVDİCEĞİM.
Ben artık mutluluk denizinden çok uzaklar da kurak topraklarda yaşıyorum.Gündüz gülüyor ,gece hep senle hüzünleniyorum.
Yıkılmıycam merak etme, daha sağlam basacağımyere.Kimsenin alacağı bir kalp kalmadı nasılsa.Hükümlü mahkum aşka ,mühebbet yedim sevdiceğim.Kendimi bu sevdaya mahkum ettim .
Yaşama daha bir sarıldım.Bu aşkın yaratandan bir hediye olduğunu anladım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.