- 926 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Zaman Makinası Dediklerinden
Gerçekte hayatın bir geri dönüşü olsa. Hani şu Zaman makinası dediklerinden. Beni götürse taaaaaaaa özlediğim çocukluğuma. Kötülüklerle tanışmadığım o yıllara ve fragmanı olsa yaşantımın bir kesitinden.
Gene bu kadar severmiydim o insancıkları. Gördüğüm bunca hainliklerİnden sonra.
E tabiki sevmezdim. En azından yaptıklarımın onlara haram olduğunu bildiğimden yormazdım kendimi.
Şimdi görüyorum ki ben onlara bir kaç beden büyük gelmişim.
Onların o sahtekârlıklarla dolu yaşantılarının kıyısından bile geçmez ve bu gün onlardan bu kadar iğrenmezdim.
Ama işte fragmanı olsa idi..
Ben pat diye o filmin içinde buldum kendimi. Bana bir rol verdiler ve ben onu safhane oynadım.
Kendimi unutturup başkaları için yaşattılar, çalıştırdılar, sömürdüler ler ler ler...
Şimdi aklım başıma geldi lakin atı alan Üsküdar’ı çoktannnnnn geçmişti..
Ne kadar fedakârlık yaptı isem, sonra önüme ihanet olarak çıktı ve ben kafamı taşlara vurdum.
Neden onlar için kendimi yordum, mücadele ettim diye.
Ama oldu işte.
Şimdi havale ettiğim Rabbim’den onların cezalandırılmasını görmek istiyorum.
Çokmudur isteğim. Bence değil.
Bunun adı İlahi Adalet. Nazlıgelin 23:55 28/01/2017
YORUMLAR
Dünyada 7 milyar insan var. ..herkesi memnun etmek için ise ne zamanımız ne de gücümüz yok...
Yaşımız kaç olursa olsun içinde bulunduğumuz şu andan itibaren başkaları için değil de kendimiz için yaşamalıyız artık...3 gün de olsa...
Vakit hep şimdi....vakit tam şimdi...
Kul Figani tarafından 1/28/2017 11:58:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nazlıgelin
Biz hep ceklerle, çakılarla yaşadıkya. Bir türlü bu günü yakalayamadık. Bırakmadılar ki ( kendi adıma söylüyorum)
Saygımla