- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
italya hududunda köyde ki kavga.
yil 1967 ben 17 yasindayim avusturyaya isci daveti ile gittim,bir textil fabrikasinda calismaya basladim ,ilk defa fabrika gördüm,pamuk nasil iplik oluyor orada gördüm,beni de pamuk dan iplik olan makinelere verdiler,hatta bir kiza verdiler beni ondan ögreneyim diye,ülkemizde bir kiz ile yan yana calisacam herhaald hemen saldirirdim kiza,ama orada kuzu gibiyim hic bir zararim yok,ama almancam da yok, isaretlele anlasiyoruz,,ve ögrendim, isimi ,fabrika italya hududuna yakin bir yerde matrai am brenner diye bir köyde ,yemyesil bir dere kenarinda irmak da var su ile elektirik üretiyorlar fabrikaya ,sadece 5 türk iscisi var, bize köyde ev verdiler ,oarada kaliyoruz,ama bu 5 kisinin en kücügü benim digerleri 35 40 yaslarindalar,hepimiz birbirleri ile darginlar,ben haric,hepimiz mektup bekliyoruz ailemizen ana babadan kimi sevgilissinden her gün postaciyi bekliyoruz,ama yok gelmiyor,mekdup gelmeyince arkadaslar dan süphelenmeye basladilar biri diyor ki benim mekduplarimi sen aliyorsun atiyorsun cöpe,öteki bilmem baska bir sey diyor,ben bir gün dedim ki madem ki süpheleniyorsun gel bir oyun yapalim ,bir mekdup yazalim posta kutusuna koyalim bakalim kaybolacakmi,mekdup yazdik koyduk posta kutusuna ,bu mekdubu postaci aliyor postaneye götürüyor,sanmiski sahiibi yok herhalde,o gün arkadaslar birbirine girdiler benim bu yanlis pilanimdan dolayi,ertesi gün o yazdigimiz mekduplar yine geldi posta kutusuna aldi arkadas ama kimseye bir sey demedn tabii ki ,geldi gecti günler ne cabuk gecti ,bu hatalarimi allah afetsin .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.