- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİYONİST ŞEYTAN ‘ THEODOR HERZL’ KİMDİR?
SİYONİST ŞEYTAN ‘ THEODOR HERZL’ KİMDİR?
Abdülhamid ölmeden Filistin biz Yahudileɾin olmaz. Onun ölümünü beklemeliyiz. Theodor Herzl
Theodor Herzl (2 Mayıs 1860 – 3 Temmuz 1904), politik siyonizmin kurucusu. Budapeşteli orta sınıf bir ailenin ferdidir. Viyana Üniversitesinde hukuk eğitimi aldı. Avukat sıfatını taşısa da mesleğinin yerine yazarlık yaptı, çeşitli oyunlar yazdı.(1)
Düşünün ki, bir adam şizofrenik bir şekilde hayali roman yazıyor. Devlet kuruyor ve üstüne üstlük 100 yıllık plan yapıyor. Bu kitap gün oluyor bir devletin vizyonu, misyonu ve hedefi haline geliyor. Günümüze geldiğimizde 1. Ve 2. Dünya savaşları yapılıyor ve milyonlarca insan ölüyor. Şimdi de bu plana göre 3. Dünya savaşı kapıda. Yazdığınız bir yazı, ya da kitaptan bir şey olmaz demeyin. Gün olur yazdığınız yazı ya da kitap hayra da vesile olabilir, fitneye de. Onun için ‘Söz uçar, yazı kalır’ diye boşuna söylememiş atalarımız. Konuyu dağıtmadan gelelim Siyonist şeytan Theodor Herzl’e…
Yahudilerin tüm dünyada ezildiği ve acı çektiği düşüncesinden hareketle "Yahudi Devleti" (Der Judenstaat) adlı kitabını yayınladı (1896). 1897 yılında Dünya Siyonist Teşkilatı’nın kurulmasını ve kurulduğu İsviçre’nin Basel kentinde teşkilatın ilk kongresinin yaρılmasını sağlamıştır. sozkimin.com Kongrede "Ben bugün burada Yahudi Devleti’ni kurdum, ancak bunu yüksek sesle söylersem bütün dünya güler. Fakat beş sene iςinde ya da elli sene sonra bunu herkes böyle bilecektir." demiştir. Ayrıca kongrede kurulması planlanan Yahudi Devleti’nin sınırlarını da Ьelirtmiştir. Kongre sonunda Herzl Dünya Siyonist Teşkilatı’nın başkanı seςilmiştir.(2)
Herzl, 1895’te kitabını yayınlamadan önce onu eleştirenlerden biri yüzüne karşı şunları söylüyordu: ’Yahudileri korkunç bir zarara soktunuz. ’Herzl, buna şöyle cevap vermekten çekinmiyordu: ’Bütün Yahudi düşmanları içinde en büyük olmaya kazanıyorum... Yahudi düşmanları bizim en ileri dostlarımız olacaklar... Yahudi düşmanı ülkeler en yakın müttefiklerimiz arasına girecekler’... Theodor Herzl çok iyi bilmektedir ki, Yahudileri bulundukları ülkelerden kaçarak İsrail’e göç etmeye ikna etmek için, Siyasi Siyonizm’in ’Yahudi düşmanlığı’ kavramına ihtiyacı vardır. Herzl’in bu fikrinin, Siyasi Siyonizm tarafından, bu günlere, kadar nasıl değişmez bir temel olarak korunduğunu ilerde göreceğiz... Bu davranış Yahudileri içlerinde yaşadıkları halkın yabancısı olarak göstermek, böylece ’Yahudi düşmanlığının’ en çok ihtiyacı olduğu gıdayı ona sunmak ve göçü hızlandırmak için işkence iddialarına kuvvet kazandırmaktır. Herzl’in Yahudi düşmanlığının kabarmasından korkmak bir yana, onu hareketlendirmek için giriştiği çabaların sırrı buradadır. Bununla birlikte Herzl’e yönelen uyarıların da ardı arkası kesilmemiştir. Avusturya Parlamentosu Başkanı, Baron Johann Von Cholemski Herzl’e şunları yazıyordu: ’Eğer eğiliminizin ve propagandanızın emeli Yahudi düşmanlığını körüklemekse bunda başarılı olacaksınız. Tamamıyla inandım ki böyle bir propagandanın sonucunda Yahudi düşmanlığı çığ gibi büyüyecek ve siz ırkınızı bir katliama doğru sürükleyeceksiniz’.(3)
Düşlerini gerçekleştiremeden öldü, ancak ardından güçlü bir uluslararası Siyonist örgütü bıraktı.(4)
Heɾ ne kadaɾ o sıɾada hayalleɾime nokta koymuş olsa da, Sultan’ın bu hakikaten yüce sözleɾinden etkilenmiştim. Ben biɾ kaɾış dahi olsa topɾak satmam diyen Sultan Abdülhamid’in sözü üzeɾine.
Theodor Herzl
KAYNAK
(1) tr.wikipedia.org/wiki/Theodor_Herzl
(2) www.sozkimin.com/a/470-theodor-herzl-kimdir-sozleri-ve-hayati.html#ixzz4TTaKS2vD
(3) www.harunyahya1.org/tr/books/1599/Yeni-Masonik-Duzen/chapter/5315/Dorduncu-Bolum-Siyasi-Siyonizm-Donemi - Roger Garaudy, Siyonizm Dosyası, s. 119, 120.
(4) www.msxlabs.org/forum/siyaset-ww/99087-theodor-herzl.html#ixzz4TU1WoxPC
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.