- 438 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 12 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 12
KANLI MİRAS
Deniz ofisinde tur atmaya başladı mı, mutlaka kafasına takılan bir şey vardır. Baş komiser Sedat’ın söylediklerine bir türlü inanamıyordu. Doğum günü partisiymiş hadi oradan be. Benim külahıma anlatsınlar. Bu işte mutlaka bir katakulli vardır. ‘’ Bakalım bu iş nereye varacak’’ Birden aklına bir fikir geldi. Tabi ya şimdiye kadar niye düşünemedim. ‘’ Hemen hocamı aramalıyım’’ Hocasının numarasını çevirip beklemeye başladı. Üçüncü çalıştan sonra telefon açıldı. ‘’ Alo Deniz kızım, nasıl oldu da aradın. Bende merak ediyordum bu ihtiyarın hatırını ne zaman soracaksın diye.
Deniz_ Çok özür dilerim hocam, o kadar meşkulum ki bu günlerde.
Alper Hoca_ Belli ki bir derdin var seni dinliyorum anlat bakalım.
Deniz_ Hocam telefonla halledilecek bir mesele değil. Tavsiyelerine ihtiyacım olacak.
Alper Hoca_ Sen dertlenme kızım elimden gelen bir şey varsa yaparım. Ne zaman istersen yanına gelirim.
Deniz_ Siz rahatsız olmayın ben geleyim hocam.
Alper Hoca_ Tamam kızım o zaman benim köhne evi biliyorsun. Ama seni sabah kahvaltısına bekliyorum. Bahçede baş başa sohbet ederiz.
Deniz _oldu hocam yarın sabah iyi mi? Size rahatsızlık vermeyeyim.
Alper Hoca_ beni kızdırma kızgın halimi çok iyi biliyorsun değil mi?
Deniz_ Tamam hocam yeter ki siz kızmayın. Yarın sabah saat onda yanınızdayım. Hadi hoşça kalın.
2
Arka bahçeye geçtiğimde gördüğüm ilk şey hocamın şezlonga uzanmış kim bilir aklından neler geçiriyordu. ‘’ Hocam yine engin sulara açılmış derin, derin düşünüyorsunuz’’ ‘’ Geldin mi Deniz? Gel, gel bende neredeyse gelmekten vaz geçtiğini düşünmeye başladım’’
Deniz_Her şeyi kaçırırım ama böyle bir sabah kahvaltısını kaçırmam hocam.
Alper Hoca_ Zevzekliği bırakta otur Masaya kızım. Seni beklerken açlıktan midem kazındı.
Hocamın bana sataşmaları ile neşeli çok iyi bir kahvaltı yaptık. Daha sonra Nurhayat teyzede bize katıldı.
Nurhayat Teyze_ Kızım sen en iyisi daha sık gel.Sen geleceksin diye kahvaltıyı kendisi hazırladı.
Alper Hoca_ Hanım utandırma beni duyanda kılıbık sanacak.
Nurhayat Teyze_ Ah hayatım ben senin her haline razıyım. Yeterki başımızda ol. Kızım sen gittikten sonra Alper beni bir güzel haşlayacak, en iyisi ben içeri kaçıyorum.
Nurhayat teyze içeri girdikten sonra, hocamla baş başa kaldık. Başımdan geçenleri bir de hocama anlattım. Ne yapmam gerektiğini sordum.
Alper Hoca_ Hiç korkma kızım, bunlar kuru gürültü çıkarıyorlar. Kimse sana bir şey yapamaz. Kaldı ki işe boliste karışmış.
Deniz_ Ben kendimden korkmuyoum. Yeterki çocuklarıma bulaşmasınlar.
Alper Hoca_ Sedat Başkomiser benim de arkadaşım.Onunla bir de ben konuşurum.
Dava ise çok kolay kazanırsın. Tek celsede sonuçlanır. Barış’ta ailesinin hakkını fazlası ile alır.
Hocamın yanından ayrıldığımda üzeimde dolaşan bütün karabulutlar dağılmıştı. En iyisi bu akşam bunu kutlamak için ailece dışarda yemek yiyelim.