- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 11 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 11
KANLI MİRAS
Barış avukat Deniz Hanıma söz verdiği gibi, elindeki dosyayı çalışma masasının üzerine bıraktı. Avukatın karşısındaki koltuğa oturarak beklemeye başladı.
Barış_ Biliyorum seni çok beklettim, dosyayı ancak toparlayabildim. Daha doğrusu annemi ikna etmek zor oldu.
Deniz_ Neden bu kadar zor ikna oldu?
Barış_ Onuda anneme siz sorun. İçinde babama karşı hala bir şeyler besliyor olabilir.
Deniz_ Şimdi anneni bırak artık bana anlatacak bir şeylerin vardır her halde?
Barış_ Haklısın her ne kadar sana getirdiğim belgeler fikir sahibi olmanı sağlayacak olsada benden duyman daha iyi olur.
Deniz_ Seni dinliyorum. Bu konuşma aynı zamanda kasete kayıt olacak. Bunu biliyorsun değil mi?
Barış_ Biliyorum her zaman böyle yapmıyormusunuz?
Deniz_ Evet.
Barış_ Her şeyden evvel şunu söylemeliyim ki annem babamın ikinci eşi. Babam ilk evliliğini Bin dokuz yüz seksen beş sensinde Güzide isminde bir kadınla yapmış. Bu evliliği beş yıl kadar südüren babam anlaşamamaları sonucu, boşanmış. Daha sonra annemle karşılaşmış. Allem etmiş kallem etmiş sonunda annem ikna olunca ikinci evliliğini annemle yapmış.
Deniz_ İçecek bir şey istermisin?
Barış _ Farketmez ama çay olusa iyi olur. Evlenmişler, ilk olarak kardeşim doğmuş adını Barış koymuşlar. İki sene sonra da ben doğmuşum.
Deniz_ Burada kardeşinin öldüğü yazıyor, sende benim dikkatimi çekmek için buraya sou işareti koymuşsun.
Barış_ Evet kardeşim eceliyle ölmemiş.
Deniz_ Nasıl yani kazaya kurban mı gitmiş?
Barış_ Kaza falan değil cinayet.
Deniz_ Cinayet mi?
Barış_ Evet cinayet.
Deniz_ Bu cinayet nasıl işlenmiş?
Barış_ Annemin bana anlattığına göre, olayın olduğu gün annemle babam bir arkadaşını hastanede ziyaret etmek için yola çıkarken, babam annemden bir şey istemiş. Annem de ağabeyimin içinde bulunduğu puseti kapının önüne bırakarak içeri girmiş. İşte ne olduysa o zaman olmuş. Babam arabayı bahçeden yola çıkarmak için çalıştırıp gaza basmış. Ama araba geri viteste olduğu için ağabeyimi ezip öldürmüş işte hikaye bu. Bir daha annemle babamın arası düzelmemiş. Şimdi sen benim nasıl olduğumu soracaksın. Sor hadi.
Deniz_ Annenle babanın arası açıldı da en nasıl oldun?
Barış_ Hiç duymadın mı? Ben dünyaya kaza çocuğu olarak geldim.
Deniz_ Yaranı deştiğim için çok üzgünüm ama bu tür soruları da sormak zorundayım. Beni anlıyorsun değil mi?
Barış_ Sesimi yükselttiğim için özür dilerim.
Deniz_ Önemli değil. Sen anlatmaya devam et.
Barış_ Annemle babam resmen ayrılmış değil. Annem beni de yanına alarak babamı terk etmiş, ve dedemlerin yanına yerleşerek ömrünü beni yetiştirmeye adamış. Bu olay kayıtlara belki kaza olarak geçmiştir ama benim için cinayetten başka bir şey değil.
Deniz_ Sonrası?
Barış_ Sonrası yok. Aradan yılla geçmiş Bu arada annemden ayrılan babam eski karısına geri dönmüş.Vasiyetini hazırlarken, bizi devre dışı bırakarak tüm mal varlığını İmam nikahlı karısına bırakmaya hazırlanıyor.
Deniz_ Bugünlük bu kadar yeter Cumartesi günü seni yine bekliyorum.
Barış_ Tamam Deniz Hanım
Deniz_ Bende bu arada savunmamızın taslağını hazırlarım. Annene selamımı iletisen sevinirim.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.