- 441 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
# YORUYOR FAKAT, YORUMLU-YORUM #
# YORUYOR FAKAT, YORUMLU-YORUM #
____________________________________
Unutulması imkânsız neler neler duydum neler neler işittim ben.?
Öyle ki; yenilir yutulur olmayan cinsten. Tahammülü veliyi deli edecek kadar aykırı, sokak ağzı ve argo söylemlerle idareci görünümlü cins cins heriflerden, unutulması imkânsız neler neler duydum işittim ben..?
Şehitleri KELLE diye nitelendirecek kadar aşağılık,
Saat farkından değil, menfaat farkından dolayı dakikalar içinde kabuk değiştiren söylemleri, yüzü kızarmadan ardı arkasına düğümleyen, saati saatine uymayan, isimlerini hatırlamaktan bile utandığım insanlardan, neler neler duydum işittim ben..?
İşit-me engelli denilecek kadar ne söylediğini duymaz, ezberci, sokak kabadayısı ağızlı, boylu poslu insanların dilinden dökülen, neler neler duydum işittim ben ..?
Yol yordam bilmez sıpalarını, plastik leğende kağıttan kayık yüzdüremeyecek kadar olan kolları sümüklü keltoşları, dahi armatör ilan eden, sayısız yalanı islami temellere oturtan utanmazlardan ne yalanlar,ne haramlar duydum işittim ben ..?
Hainlerle bağda bahçede demlik demlik çay yudumlayan, çadır tiyatroları bunların kurduklarından evladır denilesi vefasızların, kendileriyle alakalı her heceyi , yüce ALLAH’ın ayetine, efendimiz s.a.v hadisine gizleyip yüzyüzleşen yüzsüzlerden, ne yalanlar, ne talanlar duydum işittim ben ..?
Topyekûn işitme engelli saydıkları bir milletin gözünün içine baka baka, teröristi taaa analarının nikahında alınlarından öperek öpücüklere boğan, bu aziz milletin gözünün içine baka baka , hainlerle serçe parmakları birbirine kenetli, sarı kırmızı yeşil mendillerle halaylar kuran , vatanı için değil, dağda gezen çakal için salya sümük olanlardan, ne zırıltılar ne utanmaz sözler duydum işittim ben...?
İşine geldiğinde adaletin mülkün temeli olduğunu haykıranların, " duruuun , hazmediiin, Cumhuriyet tarihinde ilk defa hukuk işliyooor. Kimbilir daha neleeer neler çıkacak?" Diye haykırışlarını, iğnenin ucu kendilerine dokunduğunda daha, ipe sapa gelmez yaftaları yıllarını hukuk ve yargıya harcamış savcıları hakimleri ihanetle ve rezillikle suçladıkları dünlerde, neler duydum neler işittim ben...?
Parmağındaki yüzüklerini havalara kaldırıp, işte bütün varım varlığım bu yüzük diye duygu sömürüsü yapıp, birgün çok zengin olduğuma şahit olursanız şayet, bilinki haram yemişimdir diye gözleri sulanan, sesi titreyenlerin, binlerce yalanla zerrece kızarmayan yüzleriyle burası benim değil sizin,sizlerin diye küçük Emrah’la konuşan amcası Nuri Alço gibi sinsi sinsi ne hain planlarına şahit oldum ve bu kirli dillerden dökülen, neler duydum neler işittim ben...?
Şehit yakınına; kusura bakmayın, askerlik yan gelip yatma yeri değil diye hönküren, kendi çocuklarına tassaklarindan rapor aldırıp, taşsak kebabı yaptırarak deryalarda gemiler yüzdürenlerden, akla mantığa sığmaz neler duydum neler işittim ben ...?
Parası olan var olmayan var.Parası olan bastıracak parayı askerlik yapmayacak, parası olmayan sırf parası olmadığı için askerlik yapacak... kiminle görüştüysem kıyı köşe izne yerlerde, bu işe sıcak bakmıyor. Biz yola çıkarken, kimsesizlerin kimi olacağız diye çıktık. Bu yüzden bedelli askerlik kesinlikle gündemimizde yok diyenlerin, fazla zaman geçmeden, heyecanınızı anlıyorum, bir haftaya kalmaz bedelli askerlik yasası tamamdır derken, gözleriyle haykırdığı neler neler duydum neler işittim ben..?
Maaile isimleri karışan yolsuzluk soruşturmaları ile alakalı , iki genç aşığın kimseler duymasın, kimseler bilmesin gizliliği ile fısıldaşılarak yapılan telefon konuşmalarında, neler neler duydum neler işittim ben ..?
Bu milletin a..... koyacağız az kaldı diyen şerefsizlerin haddini bildirmek yerine, onlara daha fazla hava atabilsinler diyecek kadar ihalelerden ne menfaatler nemalandığına şahit olup, bu şerefsizlerin kahraman gibi karşılandığı ne yemekler ne sohbetlerde boy boy resimler gördüm medyada şahit oldum, nelerini duydum, neler neler işittim ben..?
Beşer ESAD için, kardeşim o benim. Oturduk anlaştık. Artık Şam kazanacak, Antep kazanacak. Suriye kazanacak Türkiye kazanacak diyenlerin, ESAD’a ESED diyerek isim değiştirdiğini, Şapa oturmayı, ŞAM’da cuma namazı kılmaya tercih ederek binbir bahane ile kurdukları ne yalanlara ne sözlere kulak tıkadım ama, onlar adına utanarak, neler neler duydum neler işittim ben...?
Saymakla bitiremeyeceğim, bitiremeyeceğimiz bu ve benzeri utanç tabloları için bizler nemi yaptık? Nemi yapıyoruz?
Daha dün yahu daha dün, yakasına yapışıp hesap sormazsam nağmerdim diye yukarıda saydığım ve saymakla bitiremeyeceğim şeyler için büyük harflerle tonlarca ağırlıkta sözlerle bizlere hitap edenlerin DEVLET olduğu günleri beklerken, bugün o duyduklarımı unut dercesine bir tutum ve söylemle beni ve sayısız milliyetçi ülkücüyü, hadsizlikle suçlayıp, haksızlıkla masum tertemiz bir ülkücü gelecek için tek hece kurmamamız noktasında ne yaftalar, ne yakıştırmalar duydum işittim ben...?
Bütün bu saymakla bitmez dediklerimizin bitmesi, bu bayrak altında yaşayan herkesin yüzünün gülmesi, terör ve teröristle gerçek mücadele ve tüm bu pislik ve cerahatın sökülüp atılması, sanayisi ve teknolojisi ile devleşen,bilimi ve sanatı ile tüm dünyaya örnek bir Türkiye için, milliyetçi ülkücülerin iktidarı elzemdir... Buda maalesef değişimle mümkündür..
Vatan dendiğinde yüreği kabaran, bayrak uğruna gözleri kararan, birliği ile tufanlar koparan ülkücülerin, kenetlenmiş kirlenmemiş ve kirlenmeyecek elleri yana düşmemeli.!
Aldığı her nefese layık tüm milliyetçi ülkücüleri yürekten sevgi ve saygılarımla Selamlı-yorum...
Duyduklarımız yetti vesselâm. Artık bizlerin, milliyetçi ülkücülerin konuşması lazım...
Yoruyor fakat, yorumlu-yorum/ (Samim İĞDE )
YORUMLAR
Yazınızın son bölümüne gelmeden önceki bölümünü okurken of, ya yine mi aynı söylemler?’’ gına geldi ezberledik artık diyerek sitem edip, ya!'' aklı başında birine benziyorsun bari sen yapma Samim hocam diye aklımdan geçiriyordum ki, yazının gerçekçi tespitler içeren bölümünü okuyunca heeeeh şimdi oldu olay budur dediğim bir öz eleştiriye bağladınız konuyu tebrik ederim.
Darısı diğer muhalefet seçmeni olan dostlarımızın başına.
Kaleminize sağlık.
Saygı sevgilerimle.