- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 7
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 7
‘’ Hiç tatil yapmazmısın Onur ağabey. Ne zaman gelsek o masanın arkasında oturuyorsun’’. ‘’Bu benim işim Naz. Sende bu işin bir parçasısın. Nasıl anlatabildim mi?’’
Naz_ Evet hemde çok iyi anlattınız. Onur ağabey. Bugün annemle beraber geldim. Bu anlatacaklarım kabuslarımla ilgili olmayacak. Doğrudan doğruya benimle ilgili.Bunları sana asla anlatamam, burada anneme anlatacağım.
‘’ Onurcuğum, eğer çok özelse ben dışarı çıkayım bekleme salonunda bekler daha daha sonra beni çağırırsın.’’
Onur bey_ Helal olsun Orhancığım kendini bana bile unutturdun. Yaklaş seni Naz’la tanıştırayım. Bu bey Orhan Akkaplan. Şu anda ülkemizin en tanınmış ressamlarından biri. Açtığı sergilerin sayısını kendi bile unutmuştur. Akdenizin kaybolmuş bir kasabasında doğa ile iç içe yaşıyor. Ama hatırımı kırmedı İstanbula geldi. Senin için bizim ekibe katıldı. Sen anlatacaksın Orhan çizecek. Anlaştık mı?
‘’ Yüzüne baktım güven vericiydi. Kanım nasıl Onur ağabeye ısındıysa Orhan beyede ısındı. Bana uzatılan eli güvenle ve inanarak sıktım. Ve Orhan bey zarif adımlarla kapıyı açarak bekleme salonuna çıktı. Dediğim gibi Onur ağabey anneme anlatacağım ama sizde dinleyin.
Evet anne sende biliyorsun ki ne kadar korkmuş ve utanmıştım. İlk adetimi on altı yaşında gördüm. O gün milatım olmuştu. Her an için kadın olmaya hazır bir kız çocuğu idim. Erkek çocuğu değil.Burada karşıma dağlar kadar sorun çıktı. Bir türlü Kabul edemiyordum kız olduğumu. Bütün oyuncaklarım erkek çocuklarının oynadığı cinsten oyuncaklardı. Odamı sen benden iyi bilirsin anne. Her yerde mavi renk hakim. Hani kızlar pembe renkleri severdi. Okuduğum kitapları biliyorsun, Teksas, Tommix, Zagor’u çok severim. Akşamları yatarken hep dua derdim. Niçin biliyormusun Kız çocuğu olarak yatayım erkek çocuğu olarak kalkayım. Ama bunları sende bilmiyorsun anne.Ben aptal değilim Onur ağabey ve bende kişilik sorunu olduğunu gayet iyi biliyorum. Bende bazı araştırmalar yaptım. Onun için vereceğim cevaplar bundan sonra daha bilinçli olacak. Ben kızmıyım erkek mi? Bütün sorun bu.
Dr. Onur_ Bakınız Saliha hanım Naz rüya, veya hayal değil gerçeği yaşıyordu. Ne yalan söyleyeyim son sözleri ile beni bile şaşırttı. Kızınız çok zeki onunla gurur duymalısınız.
Saliha hanım_ Nasıl yani gerçeği yaşıyor? Böyle bir şey olabilir mi?
Dr. Onur_ Evet ama bu konuda bir kaç arkadaşıma daha danışacağım. Naz’la bu güne kadar dört seans yaptık. Bende bazı fikirler oluşmaya başladı. Yani kısaca söylemek gerekirse önümüzde uzun bir süreç var ama daha aydınlık. Artık önümüzü biraz Daha net görebiliyoruz. Öyle değil mi Naz?
Naz_ Evet onur ağabey.
Dr. Onur_ Her şeyden once biz insanların korkularımızla yaşamayı öğrenmiz lazım. Ben Naza bunu aşılamaya çalışıyorum. Benim de korkularım var. Korkularımı yenmek için her zaman kendime dahi telkinde bulunuyorum. Orhan bey Bir ressam sen anlatacaksın oda çizecek. Kabusun geçtiği yeri bulacağız.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.