- 413 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Allah’ın ya çok sevgili kuluyum Ya da
Ben Allah’ın ya çok sevgili kuluyum Ya da
Bölüm -1 Kuşpalazı ( Difteri )
Bana derdi veren Allah hemen dermanını da gönderiyor. Bu yıllardır böyle oldu ve böyle olmaya devam ediyor.
Ben altı yedi yaşlarında bir erkek çocuğu.Ne kuşpalazından anlarım (Difteri) Ne de beni ölüme götürecek bir aracı olduğundan daha evvel bir anımda anlattığım gibi İsanbulda yerlşik olan aileme çeilen telgrsftssadece üç, dört kelime yazıyordu. ‘’ Oğlum Fevzi Tuğrul hakkın rahmetine kavuştu.cenazesini kaldırmadan yetişin. Ama beno ufacık çocuk halimle ölüme karşı bilinçli vey a bilinçsiz olarak direniyordum.Allah’u taala kurtuluşu olmayan bir hastalığı vermişti de , kurtuluş reçetesini de verecekmiydi.
Evet Verdi . Bu çare Arap bir doktor olarak geldi kasabamıza. Hani derler ya uzatmaları oynuyoruz diye . Aslında maç bitmiş uzatmalar bitmiş son saniye penaltısı gibi bir şey. Yüzü simsiysh, ama yüreği birçok beyazdan daha beyaz bir doktor. Geldi ve normal şartlarda kurtuluşum olmayan hastalığa ölümcül pençesini atarak yağdan kıl çeker gibi alıverdi. O çocuk halımle Allah’a isyan etmek aklımın kenarından dahi geçmedl Bana Arap doktor Allah’ın bir mükafatı olarak gönderilmişti.
13.05.2016/ Perşembe
Tuğrul Ahmet Pekel
Devamı var
Evliliğimi de bu hastalıkların arasına katarak yazmamın nedenlerini bu yazı serisini okursanız Oluşan olağan üstü durumlar karşısında bir an için şaşıracaksınız.vgili kuluyum Ya da
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.