- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİM İNSANLARIMIZ
TOPLUM CAHİL ADDEDİLEMEZ.KİŞİLER YA CAHİL YA KENDİNİ AYDIN ADDEDEN CAHİL,YA OKUDUĞU BOŞA GİDEN DİPLOMALI CAHİL,MAKAMLI MEVKİLİ DİPLOMALI RÜTBELİ CAHİL,YADA ALLAH C.C YU VE ONUN VARLIĞINI İNKAR EDEN ZIR CAHİL OLARAK SINIFLANDIRILABİLİRLER.HALKA RAĞMEN HER ŞEYİ BİLDİKLERİNİ SANANLARIN,HALKI YOK SAYANLARIN,HALKI SADECE GÜDÜLMESİ GEREKEN KİTLE SAYANLARIN,HALKINI UMURSAMAYAN SÖZDE AYDINLARIN,ENTELLEKTÜELLİĞİ VE AYDIN SAYILMAYI STATÜ KAZANMAK İÇİN YAPTIKLARI ÇEŞİTLİ MADRABAZLIKLARLA TARİHLERİNİ,DİLLERİNİ,DİNLERİNİ,MİLLETİNİ YOK SAYANLARIN,DEVLET İÇİNDE DEVLET OLMAYA ÇALIŞAN YİYİCİ,İTİCİ,KAKICI TAKIMININ BU MİLLETE YAPTIKLARI ARTIK YETER.NECİP MİLLETİMİN EN GARİBAN FERDİ DE DEVLETİMİZİN CUMHURBAŞKANIDA BENİM İÇİN AZİZ VE VAZGEÇİLMEZDİR.MİLLETİMİZE YUKARIDAN BAKAN,ONUN DEĞERLERİNİ YOK SAYAN BATI HAYRANLIĞI İLE HER ŞEYİ KÜÇÜMSEYEN HER OLUMSUZLUĞU SUÇSUZ İNSANLARIN DUYARSIZLIĞI SAYAN AYMAZLARA HALK HER SEÇİMDE GEREKLİ DERSİ VERİYOR VE VERMEYE DE DEVAM EDECEK GİBİ GÖRÜNÜYOR.HELE BİLİŞİM ÇAĞINDA GÖRSEL MEDYANIN BU KADAR ETTİN OLDUĞU,DÜNYANIN BİR TIKLIK MESAFEDE OLDUĞU SİBER HAYATIN HER YERE ULAŞMAYI SAĞLADIĞI BİR DEVİRDE İNSANLARI BİLGİSİZ ADDETMEK BENCE YAPILABİLECEK EN BÜYÜK HATADIR.SİZ SOKAKLARDA CEP TELEFONU İLE MESAJ ÇEKEN İNTERNETE GİREN HER KESİMDEN İNSANLARI DA GÖRMÜYORMUSUNUZ.BENCE CEHALET DİPLOMAYLA YOK EDİLMİYOR.NİCELERİNİ BİLİRİM Kİ PROF OLMUŞ,HALA HALKINI BİTKİSEL METOTLARLA TEDAVİ EDİYORUM DİYEN DANGALAKLAR VAR ORTALIKTA ...HALA MİLLETİNİN MİLLİ VE DİNİ,MANEVİ DEĞERLERİNİ AŞAĞILAYAN SÖZDE ÜNİVERSİTE HOCALARI VAR ORTALIKTA..ZİYA PAŞANIN O MEŞHUR BEYTİNİ DE YAZMAMA GEREK YOK ZATEN HERKES BİLİYOR..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.