- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞKANIMIZ FATMA ŞAHİN PARA MÜZESİNİ HİZMETE AÇIYOR
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 28 Mart 2016
………………………………………….
Büyükşehir Belediye başkanımız Fatma ŞAHİN Para Müzesinin gereken tamiratını yaptırıp, hizmete açacağının sözünü vermiş. Müze de neymiş, deyip geçmeyin. Müzelerimiz, günümüzden gelecek kuşağa açılan ve çok önemli, birer penceredir. Kültürümüzü, sanatımızı yansıtır.Kendisine küskün de olsam, teşekkür ediyorum. Sağ olsun, Para Müzesine gelmiş, gezmiş ve gerekli tamiratı yaptıracağına da söz vermiş. Ayrıca, Fatma Şahin Başkanımızın ülkemize ve Gazi Şehrine çok önemli hizmetleri var. Bunları da bir başka zaman yazacağım inşallah. okurlarımızdan bazıları bu müze nerede? Nasıl? diye merak edecekler. Para Müzesi, Karagöz Mahallesi,. Hasırcı Sokak Numara 3.
Şahinbey/Gaziantep Adresindedir. Her zaman görüşünüze açıktır. Kurucusu Esat Kaplan sizi bekliyor. Sevgili okurlarım, para müzesi deyip geçmeyin, gidin görün. Lidyalılar, Asurlar, Sumerler, Akadlar, Moğollar, Çinliler, Abbasiler, Selçuklulardan kalma paraları Esat Kaplan, nasıl? Nerelerden? Ne kadar zaman içinde biraraya getirmiş? Bilemezsiniz. İnanın insanın bir türlü aklı almıyor. Artık müze işi tamam sayılır. Fakat şunuda söylemem gerekir diye düşünüyorum. Benim bir şiirim Tuğgeneral Zafer Özkan tarafından bestelettirilerek 10. Piyade Tugayı Marşı yapıldı. Tuğgeneralin isteği ve talebine rağmen, telif hakkı almadım. Milli şair sayılırım.Rahmetli Dostum Cemil Cahit GÜZELBEY gibi, 69 Yıllık ömrümün tam 40 yılını, bir kuruşluk maddi menfaat görmeden, Gazi Şehrin külütürü, edebiyatı ve folkllörü için harcadım. O günün Genel Kurmay Başkanı Hüseyin KIVRIKOĞLU ile görüştüm, Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet SEZER ile de görüştüm. AKP İl Başkanımız Sayın Mehmet Eyüp ÖZKEÇECİ ve Mebuslarımıza anında ulaşmama rağmen, sevip saydığım ve ilk aday olduğu günden beri, AKP ye ve kendisine oy verdiğim FATMA ŞAHİN Hanımefendi ile, defalarca Basın Müdürü Sayın Hüseyin Akay’ı, Özel Kalem Müdürünü arayarak beş veya on dakikalık bir randeu isteğim kabül görmedi. Kendisi ile de görüşemedim.Acaba diyorum, görüştüğüm bu değerli ve saygıdeğer insanlardan, işi daha mı çok? Sayın Başkanımızın. Ben, Sayın Millet Vekilimiz Şamil Teyyar Bey’e de, takdim ettiğim, Gaziantep’imizin Kültürü ve Sanatı, Edebiyatı ile ilgili kitaplarımdan verecektim. Bir de, eşim Fatma Hanım deyip duruyor. Yakından görmek istiyor. Eşimi de yanına habersiz getirip, eşime bir sürprüz yapacaktım. Farz etki eşimin de kendisinden bir isteği var. O da olabilir diye düşünüyorum. Kıyamet kopmadı ya. İnşallah Büyükşehir Belediye başkanımız Fatma Şahin, bu yazımdan haberdar olur. Kendisini buradan selamlıyorum.
Saygıdeğer okurlarım, beni unutmayın, sohbet köşemde yine buluşalım.. Hoşça ve dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.