- 614 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HATA BENDE, KUSUR BENDE ,SUÇ BENDE
Bir benim hatalı ,bir benim yanlış dünyada.Bir ben zayıf düşerim,bir ben kendimi kaybederim .Bir ben dayanamam olanlara ,bir ben hep aynı çizgide olmam.
Kabul zayıfım ,güçsüzüm ,kabul hatalıyım yanlışa düşerim,hatalarım çok.Kabul büyük olaylarda kendimi kaybederim.Kabul savaşamam hayatla her şey kabulüm.Kabul ettim sizin gibi güçlü değilim.Çok acı bir şey yaşadığımda kişiliğim değişir.Ben ben olmam başka birisi gelir.Elimde olmadan hayatım kayar gider bir yerlere, acı beni değiştirir.
Sizin gibi olamadım ...
Hep aynı çizgide, ne olursa olsun...Hatalarımı savunmuyorum.Kimse yaralıyken kınamadım.Herkesin lanet olsun dediği gün tuttum insanların elinden.Yinede kurtulamadım imtihanlardan .Bilmem nedir ,belki bu da bir imtihandır Bu imtihanlar bir gün asla size gelmez.
Siz asla yanılmazsınız.Asla boşluğa düşmezsiniz korkmayın.Sizier küçük tanrılarsınız.Oysa ben ve benim gibiler onlar insandır,kuldur,acizdir.
Kabul ben kulum ,acizim hatalıyım ve Allah ı hiç tahmin edemeyeceğiniz kadar çok seviyorum.Bunu bende anlamıyorum neden ?
Düşünüyorum ...Neden insan sevdiğini kırar .
Bilmiyorum ...İçinden çıkamiyorum.Tek söyleyeceğim aklım başımdayken hiç kırmadığım...
O asil insanlardan hiç olamadım ,yıkılmayan...
YORUMLAR
Sevgili Nazlıcan.
O kadar çok siz demişsin ki. Ve o kadar kesin konuşmuşsun ki o siz ler hakkında. Oysa biliyor musun o siz dediklerin de senden hiç de farklı değil. Yani hataları olan, hata yaptığı zaman kişilik değiştiren, hatalarından pişmanlık duyan, boşluğa düşen, yanılan, bunalan, çıkış yolları arayan vesaire ve saire...
Bu saydıkların insanın fıtratında var olan hususlar. Ama öte taraftan haklı olduğun bir nokta da var. Aşağı yukarı hepimiz başkalarına karşı oldukça anlayışlıyız ama bizim için çok daha önemli olması gerekenlere karşı aynı anlayışı göstermiyoruz. Bir de tabii ki kendi gözümüzdeki mertek dururken başkalarının gözündeki çöpe çare olma sevdamız var.
Velhasılı kelam aslında hiç de yalnız değilsin.
Selam ve sevgilerimle.
Nazlıcan Su
içselleşmek ve o sesin insana verdiği bir rahatsızlık .!! . fakat doğru olan ses yine içselleştiğiniz yoğunluğun yenik kalbinize yönelik çözümleri sizin ve bizim bilmediğimiz o büyülü güç tarafından hayatınıza eşlik ve yardım edecektir. güç yalnızca yürekten ve tanrıdan gelir.
zayıf değilsiniz bence..
sevgiler..
Nazlıcan Su
Aslınızı ve özünüzü asla inkar etmeyin
Allah sabredenlerle beraberdir..
selam ve dua ile
selametle kalınızzzz...
Nazlıcan Su
deli_doluyum
yani görecelidir.
sanırım siz tek bir kişiye bakarak sabit fikirli düşünüyorsunuz
mesela ben tanıdığım insanları daha farklı
tanımadıklarıma daha farklı davranırım..