- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAKALIMIZA LAF SÖYLEMEYIN EFENDILER
SAKALLIMIZA LAF SÖYLEMEYİN EFENDİLER
Bırakın Milletin saçını sakalını. Dervişlere, Ermişlere dil uzatmayın.
Birileri inanarak aşk ile bir şeyler yapıyorsa ona saygı duyarız eyvallah deriz. Amma birileri bu sakal uzatmayı sadece gösteriş için , çıkar için yapıyorsa , oda diger inançlı insanlara saygısızlık yapmış olur işte buna lafımız olur. Yani her hangi bir inançtaki insan saf kalbi ile inanarak sakalını saçını uzatıyorda kendi iç dünyasına uyarak yaşıyorsa bu insan hangi inançta, hangi dinde olursa olsun onu ona bırakmak gerekmeli ki o Canı ile Bedeni ile inancını yaşayabilsin.
Bazı yazarlar çıkmış efendim sakal bırakmak sünnetendir, doğru sünnette olsun kimse buna bir şey dediği yok. Sünneti , hayırı, sevabı sizin olsun, olsunda milleti zorlamanın anlamı ne?
Bence bir anlamı var , varda siz onun farkındamısınız? Sokaklara bakıyoruz gençler dinci olmak için traş olmuyorlar ve sakal bırakaçağım diye hepisi birer canavar görümünedeler . Tamamda sadece bu görünümde kalsa iyi olacak da birde gidip sakal bırakın diyenlere danışıyorlar ders alıyorlar ve işte ondan sonrada o tertemiz çocuklar hem kinci hende dinci oluyorlar.
Ve bu gençler kendileri gibi düşünmiyenleri dinsiz kafir sayarak katledilmelerinin vacip olduğunu hocalarından öğrenmiş oldukları bu dersı pıratiğe dökerek seri katil olup çıkıyorlar. Birilri hayali bir CENNET uğruna yüzlerce masum insanı cocuk, kadın , yaşlı, genç demeden katledebiliyor.
İşte sakallılarınızın sünneti erkek sünneti olmadığını size anlatmış oldum.
Gelelim Kızılbaşların, Ezidilerin Pirleri, Şeyxleri, Kamilleri ile Ermişleri , Dervişleri nin neden tıraş olmadıklarına.
Alevi Pirleri ile Ezidi Seyxlerine laf etmeyiniz. Onlarin Inanci Doğa üstüdür anlamkda zordur. Evreni avuclarina almişlar ugrasmayin carpilirsiniz. Onlarda Tanri teceli etmistir Bilesiniz. Hallaci Mansur , Seyid Nesimi , Şeyx Şahfi vedaha binlercesi.
Onlar Evrenin birer NURU olarak yeryüzünde zuhur etmişler. Onlar için kılık ,kıyafet dış görünüm bir anlam taşımamaktadır. Onlara bir LOKMA ve bir HIRKA yeter, fazlası bir anlam taşımaz. Onlar mekan ve mevki bilmez hic bir değeri de onların yanında yoktur, olmaz, olamaz.
Onların bir LOKMA sı bu muhannetin millyarlarından daha değerlidir. Çünkü o bir LOKMA bir yaşam mucizesidir. O bir LOKMA enerji kaynağıdır.
O Enerji kaynağı Tanrının kendisidir ve Hak yani Tanrı Devişin, Pirin, Şeyxın yaşama kaynağıdır, bu kaynağın dışında kalnalar ise gelecek kuşakların Hakkıdır. O Erenler, Dervişler, Ermişler, Şeyxler, Pirler sadece bu günü yarını değil tüm geçmiş ve gelecek zamanların farkında oldukları için kendilerinin yaşamını idame etmesinden fazlasını israf olarak görürler ve öylede yaşarlar. Tıraş olmamalarına gelince tıtaş olup dış görünümüne değer vereceğine ve onun için zaman harcıyanaca, gidip bir fakirin işine el atıp o zamanı ihtiyacı olanın ihtiyacı için kulanmayı bilenlerdir.
Tıraş olamyla uğraşmaktansa , o uğraşta geçen zamanı daha değerli kılmak ve okuyup zikir etmeye ayırmayı doğru görmüşlerdir.
Sakalla , saçla uğraşmak yerine gençlere doğruları öğretmeyi, bilgilerini İnsanlarla paylaşmaya ayırırlar.
Saçla , Sakalla ve diger şahsi olabilecek herhangi bir işle uğraşmak yerine doğada insanların verdiği zararların önüne nsıl geçileceğinin fikirlerini düşünüp bularak insanlara öğretirler.
Kendi taliblerini, Mürüdlerini ve toplumda ihtiyaç duyanların eğitimine zaman ayırarak toplumu irşad etmeye, yetiştirip bilgi sahibi yapmaya zamanlarını ayırırlar.
Evrende ve İnsanda nekadar iyi ve güzel huylar varsa onları nisanlığa göstermek için zaman harcarlar.
Pirlerimiz, Şeyxlerimiz bu evrenin direkleridir, onların yüzü suyu hürmeti için evrendeki enerjiler birbirini yok etmiyorlar.
İşte tamda bunun içindirki .: Alevilerin, Kızılbaşların, Ezidilerin ERENLERİNE, KILIK KIYAFETLERİNE ve yaşam tarzlarına dil uzatmayın.
Dilleriniz lal olmasın.
Bu sünettır diye övdüğünüz kinci sakalla , dinci gençlerle karşılaştırmayın, aynı kefelere koymaya kalkışmayın terazileriniz düzeniniz alt üst olur haberiniz olsun. Bundan sonrada daha dikatli olacağınıza inanmak isterim
Sevgi ile
Seyid Oğlu Ali Koçak 27 Şubat 2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.